Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta  (Luettu 15736 kertaa)

antti-x

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Herpertti tuntee emäheterona kateutta koska fleshlight housuissa kulkeminen on osoittautunut hankalaksi ja aiheuttaa välillä kiusallista huomiota kylillä käydessä. Hän voisi välillä vaihtaa sen kokeeksi siihen anustappiin.

Mutta ei homolla tavalla ,vaan miehekkäällä ja heterolla tavalla.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Mites Antti suhtautuisit siihen, jos homot vaatisi sinua kulkemaan kaupungilla anustappi perseessä, jotta olisitte täysin tasa-arvoisia, miten on kulkisitko näin  :o
Lue uudelleen kommentti ja kerro sitten uudelleen. Toi oli huonoin vertaus pitkään aikaan...

Kyse ei ole siitä, että kaikkien pitää tunkea tappi pyllyyn, vaan siitä, että kaikki saavat halutessaan niin tehdä. Ei kaikkien tarvitse muuttua homoksi, mutta antaa heidänkin elää samojen oikeuksien ja velvollisuuksien puitteissa kuin heteroidenkin.

Vertaus oli huono, se on totta, mutta koko asia on ihan absurdi, homojen oikeuksilla eli tämä fundamentalistinen fanaattinen tasa-arvotulkinta, jossa tasa-arvon nimissä siirtyy kaikki muut edut sivuun, on kyllä aika syvältä  :o
Minun mielestä adoptiokysymystä pitää käsitellä ja katsoa vain lapsen edun kannalta  8)
Muiden eduilla, tunteilla tai oikeuksilla ei pidä olla mitään jakoa tässä asiassa   :o
Voi se tuokin aika koittaa. Nykyään eräissä kouluissa on jo kasvisruokapäivä jolloin kaikille tarjotaan vain kasviksia idunsyöjien vaatimuksesta. Entäs jos lihaasyövät heterot vaatisivat lihansyöntipäivää kouluruokailuun? Mikä meteli syntyisi!
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

Miten vammaisuus liittyy tähän yhteyteen ?  Ei vammaisuuden pitäisi olla nykypäivänä mikään häpeän asia ,eikä etenkään terveiden käyttämä keino esim. vammaisten ihmisten tai heidän omaistensa syyllistämiseen .

Homous ei kuitenkaan kuulu vammaisuuden kategoriaan, siitä olen varma henkilökohtaisella tasolla .
Kyse ei ole syyllistämisestä vaan tosiasioista. Et sinäkään haluaisi että linja-autonkuljettajaksi pääsisi sokea. Jos ei ole edellytyksiä niin ei ole. Avioliittoon tarvitaan mies ja nainen. Nykyään media yrittää muokata ihmisten käsityksiä niin että homoperverssiot olisivat jotain hienoa ja hyväksyttävää.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

antti-x

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

Miten vammaisuus liittyy tähän yhteyteen ?  Ei vammaisuuden pitäisi olla nykypäivänä mikään häpeän asia ,eikä etenkään terveiden käyttämä keino esim. vammaisten ihmisten tai heidän omaistensa syyllistämiseen .

Homous ei kuitenkaan kuulu vammaisuuden kategoriaan, siitä olen varma henkilökohtaisella tasolla .
Kyse ei ole syyllistämisestä vaan tosiasioista. Et sinäkään haluaisi että linja-autonkuljettajaksi pääsisi sokea. Jos ei ole edellytyksiä niin ei ole. Avioliittoon tarvitaan mies ja nainen. Nykyään media yrittää muokata ihmisten käsityksiä niin että homoperverssiot olisivat jotain hienoa ja hyväksyttävää.

Niin lapsellisia perusteluja tällä "ei homoja avioon" ryhmällä että Appeen perusteet juutalaissalaliitolle tuntuu tosi loogisilta niihin verrattuna.

Sokea ei voi ajaa bussia koska siihen tarvitaan näköaistia. Avioliittoon tarvitaan mies ja nainen koska... niin miksi? "Aina ennenkin on tarvitt*"? Haluan että tarvitaan? Raamatussa sanotaan niin? Avioliiton tarkoitus on tehdä biologisia lapsia puolisoiden välillä? Mikä se lainsäädännöllisesti järkevä peruste on?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Mites Antti suhtautuisit siihen, jos homot vaatisi sinua kulkemaan kaupungilla anustappi perseessä, jotta olisitte täysin tasa-arvoisia, miten on kulkisitko näin  :o
Lue uudelleen kommentti ja kerro sitten uudelleen. Toi oli huonoin vertaus pitkään aikaan...

Kyse ei ole siitä, että kaikkien pitää tunkea tappi pyllyyn, vaan siitä, että kaikki saavat halutessaan niin tehdä. Ei kaikkien tarvitse muuttua homoksi, mutta antaa heidänkin elää samojen oikeuksien ja velvollisuuksien puitteissa kuin heteroidenkin.

Vertaus oli huono, se on totta, mutta koko asia on ihan absurdi, homojen oikeuksilla eli tämä fundamentalistinen fanaattinen tasa-arvotulkinta, jossa tasa-arvon nimissä siirtyy kaikki muut edut sivuun, on kyllä aika syvältä  :o
Minun mielestä adoptiokysymystä pitää käsitellä ja katsoa vain lapsen edun kannalta  8)
Muiden eduilla, tunteilla tai oikeuksilla ei pidä olla mitään jakoa tässä asiassa   :o
Voi se tuokin aika koittaa. Nykyään eräissä kouluissa on jo kasvisruokapäivä jolloin kaikille tarjotaan vain kasviksia idunsyöjien vaatimuksesta. Entäs jos lihaasyövät heterot vaatisivat lihansyöntipäivää kouluruokailuun? Mikä meteli syntyisi!

Ootko kuullu keripukista? Voi toki olla et homot ja muut fruittarit popsii rehuja mut kyl niitäkin pitäs poskeen laittaa, siis niitä rehuja eikä homoja ja muita fruittareita, ihan kaikkien. Saa toki niitäkin laittaa jos tykkää.

Jokaisessa päiväkodissa ja koulussa on lihapäivä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52000
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

Miten vammaisuus liittyy tähän yhteyteen ?  Ei vammaisuuden pitäisi olla nykypäivänä mikään häpeän asia ,eikä etenkään terveiden käyttämä keino esim. vammaisten ihmisten tai heidän omaistensa syyllistämiseen .

Homous ei kuitenkaan kuulu vammaisuuden kategoriaan, siitä olen varma henkilökohtaisella tasolla .
Kyse ei ole syyllistämisestä vaan tosiasioista. Et sinäkään haluaisi että linja-autonkuljettajaksi pääsisi sokea. Jos ei ole edellytyksiä niin ei ole. Avioliittoon tarvitaan mies ja nainen. Nykyään media yrittää muokata ihmisten käsityksiä niin että homoperverssiot olisivat jotain hienoa ja hyväksyttävää.

Ota nyt hyvä toveri Lenin se pää pois perseestä ja herää tähän hetkeen. Miten sää voit edes puhua jotain noinkin pimeetä että sokea linkkarikuskina?

Mediapeliä? Mee kotiis.... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mymmy

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

---------jos kaikki arvot heitetään romukoppaan,niin millainen arvoton maailma siitä tulee. :o
Luullaan että sitten on maailma täydellinen,kun ihminen saa tehdä mitä huvittaa.
Minä taas luulen,että siitä ne ongelmat vasta alkaa.Kirkko nöyristelee joka suuntaan ihan säälittävästi.
Ja silti jäsenpako vain jatkuu.

Kirkko pitäis erottaa valtiosta tai ainakin vihkimisoikeus pitäis olla vain maistraatilla.

Loannes

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

Miten vammaisuus liittyy tähän yhteyteen ?  Ei vammaisuuden pitäisi olla nykypäivänä mikään häpeän asia ,eikä etenkään terveiden käyttämä keino esim. vammaisten ihmisten tai heidän omaistensa syyllistämiseen .

Homous ei kuitenkaan kuulu vammaisuuden kategoriaan, siitä olen varma henkilökohtaisella tasolla .
Kyse ei ole syyllistämisestä vaan tosiasioista. Et sinäkään haluaisi että linja-autonkuljettajaksi pääsisi sokea. Jos ei ole edellytyksiä niin ei ole. Avioliittoon tarvitaan mies ja nainen. Nykyään media yrittää muokata ihmisten käsityksiä niin että homoperverssiot olisivat jotain hienoa ja hyväksyttävää.

Vammaisella ei ole valinnan mahdollisuutta ,olet joko terve tai vammainen  : tosiasiat on tosiasioita  .
Heteroille tai homoille jää kuitenkin vielä valinnan mahdollisuus  toteuttaa tai olla toteuttamatta omaa seksuaalisuuttaan toisen ihmisen kanssa.   

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
---------jos kaikki arvot heitetään romukoppaan,niin millainen arvoton maailma siitä tulee. :o
Luullaan että sitten on maailma täydellinen,kun ihminen saa tehdä mitä huvittaa.
Minä taas luulen,että siitä ne ongelmat vasta alkaa.Kirkko nöyristelee joka suuntaan ihan säälittävästi.
Ja silti jäsenpako vain jatkuu.

Kirkko pitäis erottaa valtiosta tai ainakin vihkimisoikeus pitäis olla vain maistraatilla.
Mitä arvoja heitetään menemään, kun samaa sukupuolta oleville ja toisiaan rakastaville ihmisille annetaan siihen juridisesti yhtäläinen mahdollisuus kuin miehelle ja naiselle?

Kirkko on heittänyt historiansa aikana toisenkin ripakopallisen ns. "hyviä" arvoja yli laidan, että uskovaiset ja kirkon puolesta jotain mieltä olevat voisivat arvokeskustelussa olla vaihteeksi vaikka hiljaa ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
---------jos kaikki arvot heitetään romukoppaan,niin millainen arvoton maailma siitä tulee. :o
Luullaan että sitten on maailma täydellinen,kun ihminen saa tehdä mitä huvittaa.
Minä taas luulen,että siitä ne ongelmat vasta alkaa.Kirkko nöyristelee joka suuntaan ihan säälittävästi.
Ja silti jäsenpako vain jatkuu.

Kirkko pitäis erottaa valtiosta tai ainakin vihkimisoikeus pitäis olla vain maistraatilla.
Mitä arvoja heitetään menemään, kun samaa sukupuolta oleville ja toisiaan rakastaville ihmisille annetaan siihen juridisesti yhtäläinen mahdollisuus kuin miehelle ja naiselle?

Kirkko on heittänyt historiansa aikana toisenkin ripakopallisen ns. "hyviä" arvoja yli laidan, että uskovaiset ja kirkon puolesta jotain mieltä olevat voisivat arvokeskustelussa olla vaihteeksi vaikka hiljaa ;D ;D
SUVAKKI ON PUHUNUT UGH!
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
SUVAKKI ON PUHUNUT UGH!
Ja vajakki huutanut  :-X
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Kaikki johtuu siitä että Homot ovat ensi kerran maailman historiassa niskan päällä ja sitä he käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen.
He ovat tosi eteviä esiintymään ja soluttautumaan median töihin ja se kyllä näkyy.He tavallaan kostavat vuosisatojen muka sortoajan.
Ei voi kuin ihmetellä miten pitkälle yhteiskunta heidän vaatimuksiin suostuu.Onko tämä sitä lopunajan rappiota,mielestäni on eikä loppua näy.
Entä pedofiilit jos hekin alkavat vaatia "tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta
samoin perustein kuin homot pitääkö niihinkin meidän enemmistön yhteiskunnassa suostua ?
Miksi homot marssivat kysyi kuningatar Margareta,siihen kysymykseen minäkin yhdyn näinä Jumalattomina aikoina. ;)

Viimeksi muokattu: 25.02.14 - klo:22:17 kirjoittanut SAS

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
SUVAKKI ON PUHUNUT UGH!
Ja vajakki huutanut  :-X
Oletko Aatami jotakin ylempää rotua kun noin ylvästelet?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Kaikki johtuu siitä että Homot ovat ensi kerran maailman historiassa niskan päällä ja sitä he käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen.
He ovat tosi eteviä esiintymään ja soluttautumaan median töihin ja se kyllä näkyy.He tavallaan kostavat vuosisatojen muka sortoajan.
Ei voi kuin ihmetellä miten pitkälle yhteiskunta heidän vaatimuksiin suostua.Onko tämä sitä lopunajan rappiota,mielestäni on eikä loppua näy.
Entä pedofiilit jos hekin alkavat vaatia "tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta
samoin perustein kuin homot pitääkö niihinkin meidän enemmistön yhteiskunnassa suostua ?
Miksi homot marssivat kysyi kuningatar Margareta,siihen kysymykseen minäkin yhdyn näinä Jumalattomina aikoina. ;)

Näin Ugandan IPUlaiset toimii:

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288658523095.html
It ain't over till the fat lady sings

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Opelmiekkoselle,on niitä homoja Suomessakin vainottu kaikkien puolueiden taholta,tuolla eletään vielä hieman takamatkalla.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !