Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta  (Luettu 15877 kertaa)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
mutta estääkö vankilaolot sitten homostelun?     joissain dokuissa töllössä on juttua että siellä ne vasta onkin arkipäivää!     mutta pelastuupi sentäs lapset!
Ovat sitten oikeassa paikassa ;D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Ootte te pimeitä. Yks väittää vammasia jotenkin huonommiksi kun muita, samalla itseään ylistäen lihaa syöväks heterokuningaaks. Toinen ruoskii mamuja, kolmas homoja. Yhden mielestä kasvistensyönti on homojen hommaa. Nyt ollaan jo pedofiileissä ja jumalassa. :o


Ottaa se tasa-arvo koville, on arvot ja ajatukset kohdillaan, ei voi muuta sanoa... :o

Plussaa.
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
En edelleenkään tunne ainoatakaan homoa jos ns julkkishomoja ei lasketa joten en usko että kovin suurta vahinkoa Ugandan tyyppisestä lainsäädännöstä olisi.

En tunne sinua (tai toivottatavasti kaltaisiasi) jos ns. julki-idiootteja ei lasketa, joten laki joka määräisi että sinä ja kaltaisesi joutuvat vankilaan loppuiäkseen, ei aiheuttaisi kovin suurta vahinkoa. Uskoakseni.
Mistäs tiedät? Enhän minä tuollaisia voisi julkisesti esittääkään, ympäristön paine vaientaa normaalit ihmiset. Joku yritti saada kokoon heteropridemarssia mutta ei ollut paljon osallistujia. En kuitenkaan usko että samanmielisiä ei olisi, ei vaan uskalleta. Koskaan ei tiedä onko lainasi käsittelijä, kunnan lupaviranomainen tai joku muu asioihisi vaikuttava homo.
Äänestin muuten Haavistoa pressavaaleissa. Tai en oikeastaan Haavistoa vaan en sitä lahtarivaihtoehtoa. Edellisissä äänestin lahtaria kun vaihtoehto oli vieläkin huonompi. Eli olen pragmaatikko en mikään idiootti, ainakaan julkisesti. :-\
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
En edelleenkään tunne ainoatakaan homoa jos ns julkkishomoja ei lasketa joten en usko että kovin suurta vahinkoa Ugandan tyyppisestä lainsäädännöstä olisi.

En tunne sinua (tai toivottatavasti kaltaisiasi) jos ns. julki-idiootteja ei lasketa, joten laki joka määräisi että sinä ja kaltaisesi joutuvat vankilaan loppuiäkseen, ei aiheuttaisi kovin suurta vahinkoa. Uskoakseni.
Mistäs tiedät? Enhän minä tuollaisia voisi julkisesti esittääkään, ympäristön paine vaientaa normaalit ihmiset. Joku yritti saada kokoon heteropridemarssia mutta ei ollut paljon osallistujia. En kuitenkaan usko että samanmielisiä ei olisi, ei vaan uskalleta. Koskaan ei tiedä onko lainasi käsittelijä, kunnan lupaviranomainen tai joku muu asioihisi vaikuttava homo.
Äänestin muuten Haavistoa pressavaaleissa. Tai en oikeastaan Haavistoa vaan en sitä lahtarivaihtoehtoa. Edellisissä äänestin lahtaria kun vaihtoehto oli vieläkin huonompi. Eli olen pragmaatikko en mikään idiootti, ainakaan julkisesti. :-\

Roope-poika muinoin yritti marssia mustikkasopan voimalla, laihat oli tulokset. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mymmy

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta


Miksi helkutissa täällä pitäisi kaikenmaailman tuhkaluukun rassaajia nöyristellä,Paunukoot helvettiin minun puolestani.
--------------- ;D

mymmy

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta


Vammaisella ei ole valinnan mahdollisuutta ,olet joko terve tai vammainen  : tosiasiat on tosiasioita  .
Heteroille tai homoille jää kuitenkin vielä valinnan mahdollisuus  toteuttaa tai olla toteuttamatta omaa seksuaalisuuttaan toisen ihmisen kanssa.
[/quote]
---kyllä minä ihmettelen ,miten paljon puolustellaan tätä inhottavaa elostelua,ja yritetään väittää,että peräreijän tonkiminen on oikeaa rakkautta ja intohimoa. :o
Vammaisuus on kokonaan eri asia,se on synnynnäistä,mutta homous on kieroutuma,josta pääsee,jos haluaa,niin eroon.On todellakin kysymys aikuisen ihmisen oikeista ja vääristä valinnoista.

mymmy

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta


Kirkko on heittänyt historiansa aikana toisenkin ripakopallisen ns. "hyviä" arvoja yli laidan, että uskovaiset ja kirkon puolesta jotain mieltä olevat voisivat arvokeskustelussa olla vaihteeksi vaikka hiljaa ;D ;D
[/quote]

---------ei mun tartte olla hiljaa.Minäku kuolen kohta,niin silloin alkaa mun hiljaisuus. 8)
Olen aina sanonut,että homoja ei saa syrjiä esim.työpaikkaa hakiessa.Mutta tuhansien vuosien aikana avioliitto on ollut miehen ja naisen välinen asia.Kyllä heidän suhteensa voi rekisteröidä ja se pitäisi riittää.
On hirveää yrittää hakea Jumalan siunausta synnissä elämiselle.Kirkko voi samantien heittää raamatun romukoppaan,jos se ei pysty opettamaan,mitä Sana sanoo. :(

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta


Kirkko on heittänyt historiansa aikana toisenkin ripakopallisen ns. "hyviä" arvoja yli laidan, että uskovaiset ja kirkon puolesta jotain mieltä olevat voisivat arvokeskustelussa olla vaihteeksi vaikka hiljaa ;D ;D

---------ei mun tartte olla hiljaa.Minäku kuolen kohta,niin silloin alkaa mun hiljaisuus. 8)
Olen aina sanonut,että homoja ei saa syrjiä esim.työpaikkaa hakiessa.Mutta tuhansien vuosien aikana avioliitto on ollut miehen ja naisen välinen asia.Kyllä heidän suhteensa voi rekisteröidä ja se pitäisi riittää.
On hirveää yrittää hakea Jumalan siunausta synnissä elämiselle.Kirkko voi samantien heittää raamatun romukoppaan,jos se ei pysty opettamaan,mitä Sana sanoo. :(
[/quote]

Sä olet aika kiihkeesti ottamassa kantaa kirkkoa vastaan, jotenki kuulostaa falskilta kun et ole edes jäsen  :o
Eikö sun kuuluisi puhua oman seurakuntasi puolesta, eikä keskittyä moittimaan muita seurakuntia, jotka ei ole teidän "riistonhoityhdistyksen" jäseniä  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta

---------ei mun tartte olla hiljaa.Minäku kuolen kohta,niin silloin alkaa mun hiljaisuus. 8)
Olen aina sanonut,että homoja ei saa syrjiä esim.työpaikkaa hakiessa.Mutta tuhansien vuosien aikana avioliitto on ollut miehen ja naisen välinen asia.Kyllä heidän suhteensa voi rekisteröidä ja se pitäisi riittää.
On hirveää yrittää hakea Jumalan siunausta synnissä elämiselle.Kirkko voi samantien heittää raamatun romukoppaan,jos se ei pysty opettamaan,mitä Sana sanoo. :(

Tuo on ihan höpötystä. Raamattu on kirjoitettu aikana, jolloin miehet ottivat vaimoikseen ne, ketkä halusivat tai keihin oli varaa. Saattoivat myydä tyttärensä jollekin rikkaalle pervolle jalkavaimoksi (l. leluksi) saadakseen vähän mammonaa. Tämän hengenperinnön HERRAT kirjoittivat raamatuksi myöhemmin koostetun sikermän sovinistisia tarinoita  ::)


Vuosia sitten havaittiin joissain apinayhteisöllä tehdyissä seurantatutkimuksissa, että populaation kasvaessa lähelle elinympäristön kantokykyrajaa, homoseksuaalisuus lisääntyi. Tästä johdettiin teoriaa homoudesta populaation kasvun hillitsijänä evolutiivisessa merkityksessä. En löytänyt juttua, mutta tuossa linkissä on jotain...

http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/homoseksuaalisuuden_synty_oli_eduksi_lajille_
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Vielä(kään) tasa-arvo ei päde edes VR:llä....


Homoyökerhon mainosta ei julkaistu VR:n lehdessä




http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014022618076701_uu.shtml
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Vielä(kään) tasa-arvo ei päde edes VR:llä....


Homoyökerhon mainosta ei julkaistu VR:n lehdessä




http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014022618076701_uu.shtml

Saksassa on se DTM-sarja.. onko sekin jotain homourheilua  ??? Ainakin autoista päätellen, Bimmeri ja Audihan eivät ole heteroille, eikä Mersukaan  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Vielä(kään) tasa-arvo ei päde edes VR:llä....


Homoyökerhon mainosta ei julkaistu VR:n lehdessä




http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014022618076701_uu.shtml

Saksassa on se DTM-sarja.. onko sekin jotain homourheilua  ??? Ainakin autoista päätellen, Bimmeri ja Audihan eivät ole heteroille, eikä Mersukaan  ;D

Kuskin kuva kertoo enemmän kuin tuhat  sanaa:

It ain't over till the fat lady sings

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Mitä toi roosperi tässä topiikissa tekee  :(
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Näitä mies- ja naispareja on ollut kautta aikain, eikä niihin nyt niin suuria intohimoja ole kohdistettu. Mutta nykyään on nämä julkisuushemmot, joiden on sitä huomiota saatava tavalla tai toisella. Näinhän sitä saa. Ei muuta kuin keulakuvaksi huomiota herättävään keskusteluun, niin olet valokeilassa sen viisi sekunttia ja tavoite on saavutettu.
Lakialoitetta sorvatessa kysellään mielipiteitä jokaiselta siihen kykenevältä ja palstatila sen kuin kasvaa.
Jos tuo lakialoite olisi käsitelty ilman julkisuutta olisi päätös melko varmaan ollut kielteinen, on niitä homoja kuitenkin äänestäjissä niin pieni osuus. Ja koko aloite olisi jo haudattu. Mutta nyt sitä repostellaan puolesta ja vastaan, niin kuin täälläkin.
Julkisuutta tällä haetaan ei muuta. Voihan siellä joukossa olla joku idealistinen homokin, mutta eiköhän suurin  osa hae sitä näkyvyyttä.
Ja jos se pään sisältö riitä sitä julkisuutta saamaan, niin pitää turvautua siihen mikä näkyy ja jos sekin on vähänlainen, niin aina voi tulla kaapista ja olla homo.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
  Minä en miesheterona osaa moittia homoja.. yhtä homoparia kohtihan jää 2 naista meille naisista pitäville valinnanvaraa lisää..