Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta  (Luettu 15825 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta


Miksi helkutissa täällä pitäisi kaikenmaailman tuhkaluukun rassaajia nöyristellä,Paunukoot helvettiin minun puolestani.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Koska ei ole mitään perustetta väittää että "lapsella on oikeus isään ja äitiin" ja jos onkin, niin homoparistakin voidaan vaikka nimetä isä ja äiti jos kauhean teennäisiä halutaan olla.

Lapsilla on yleensä ollut isä ja äiti, mutta niin on yleensä ollut sisaruksiakin. Pitäisikö sen kanssa olla vaatimus, että on sisaruksia? Yhtä paljon se vaikuttaa.
Tällä hetkellä ymmärtääkseni yksinelävä nainenkin voi saada adoptiolapsen. Ei se aviopuoliso, kumpaa sukupuolta tahansa, ainakaan tilannetta pahenna, lapsen kannalta katsottuna. Jotenkin itselläni on sellainen luottamus, että ainakin meillä Suomessa adoptiota haluavat seulotaan nykyisellään kohtuullisen hyvin, tuskin sitä homo/hetero/lesbo -täppää sinne kyselylomakkeeseen enää tarvitaan.

Ja ainakin vähän kauempaa seuranneena (sukulais[hetero]parin kautta) on jäänyt vaikutelma, että sieltä kaukomailtakaan ei lähetetä lapsia "Suomeen", vaan nimenomaan valituille vanhemmille. Jos eivät halua samaa sukupuolta olevaa paria adoptiovanhemmiksi, niin eivät anna; vaikea uskoa, että mikäli lainsäädäntömme mahdollistaa homoparien adoption, se vaikeuttaisi heteroparien adoptiota.

Kyllä tällaisina päivinä on aika kiva olla olematta se kansanedustaja...

Petri

tilipäevänä se voepi olla ihan lystie
Elämä on parasta kometiijjaa

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

Onks kommunismi sairautta? Sanonnan mukaan kommunismi tappaa enemän ku syöpä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633

Loannes

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

Miten vammaisuus liittyy tähän yhteyteen ?  Ei vammaisuuden pitäisi olla nykypäivänä mikään häpeän asia ,eikä etenkään terveiden käyttämä keino esim. vammaisten ihmisten tai heidän omaistensa syyllistämiseen .

Homous ei kuitenkaan kuulu vammaisuuden kategoriaan, siitä olen varma henkilökohtaisella tasolla .

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

Miten vammaisuus liittyy tähän yhteyteen ?  Ei vammaisuuden pitäisi olla nykypäivänä mikään häpeän asia ,eikä etenkään terveiden käyttämä keino esim. vammaisten ihmisten tai heidän omaistensa syyllistämiseen .

Homous ei kuitenkaan kuulu vammaisuuden kategoriaan, siitä olen varma henkilökohtaisella tasolla .
Kyyniset paskat arvostaa itsensä kaiken yläpuolelle, ihan kaiken.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta


Tässä on nimenomaan se näkökanta ero, katsotaanko asiaa homojen tasa-arvonäkökulmasta vai lapsen oikeuksien näkökulmasta, meneekö homojen oikeudet lasten oikeuksien edelle  :o

Tää on se ydinkysymys, mihin pitää vastata, sen jälkeen on helppo laatia laki, miten jatkossa mennään  8)

Mutta molemmissa tapauksissa homot saavat adoptio-oikeuden ja avio-oikeuden koska lapsen oikeuksia ei mitenkään sorreta antamalla homoille adoptio-oikeus. Koska lapsella on oikeus hyvään kotiin ja rakastaviin, mahdollisimman hyviin vanhempiin ja tämä täyttyy parhaiten niin että mahdollisimman paljon on vaihtoehtoja adoptiovanhemmiksi eikä ihmisiä seksuaalisuuden perusteella suljeta siitä ryhmästä pois.

Koska ei ole mitään perustetta väittää että "lapsella on oikeus isään ja äitiin" ja jos onkin, niin homoparistakin voidaan vaikka nimetä isä ja äiti jos kauhean teennäisiä halutaan olla.

Lapsilla on yleensä ollut isä ja äiti, mutta niin on yleensä ollut sisaruksiakin. Pitäisikö sen kanssa olla vaatimus, että on sisaruksia? Yhtä paljon se vaikuttaa.

Nimenomaan, mutta asia vaan niin niin, että sinun on valittava, onko homojen tasa-arvotulkinta se, joka menee lapsen edun edellä vai ei  :(

Homot vai vaatia kaikenlaista tasa-arvon nimissä, eihän siinä mitään, ainahan voi vaatia, mutta se ettei niihin vaatimuksiin aina suostuta, tarkoita sitä välttämättä, että homoja jotenki syrjitään  8)

Mites Antti suhtautuisit siihen, jos homot vaatisi sinua kulkemaan kaupungilla anustappi perseessä, jotta olisitte täysin tasa-arvoisia, miten on kulkisitko näin  :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Loannes

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

Miten vammaisuus liittyy tähän yhteyteen ?  Ei vammaisuuden pitäisi olla nykypäivänä mikään häpeän asia ,eikä etenkään terveiden käyttämä keino esim. vammaisten ihmisten tai heidän omaistensa syyllistämiseen .

Homous ei kuitenkaan kuulu vammaisuuden kategoriaan, siitä olen varma henkilökohtaisella tasolla .
Kyyniset paskat arvostaa itsensä kaiken yläpuolelle, ihan kaiken.

Olisit jättänyt kommentoimatta tällä diplomatian tasolla... :-X

 

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Mites Antti suhtautuisit siihen, jos homot vaatisi sinua kulkemaan kaupungilla anustappi perseessä, jotta olisitte täysin tasa-arvoisia, miten on kulkisitko näin  :o
Lue uudelleen kommentti ja kerro sitten uudelleen. Toi oli huonoin vertaus pitkään aikaan...

Kyse ei ole siitä, että kaikkien pitää tunkea tappi pyllyyn, vaan siitä, että kaikki saavat halutessaan niin tehdä. Ei kaikkien tarvitse muuttua homoksi, mutta antaa heidänkin elää samojen oikeuksien ja velvollisuuksien puitteissa kuin heteroidenkin.
Nothing is Something Worth Doing

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

Miten vammaisuus liittyy tähän yhteyteen ?  Ei vammaisuuden pitäisi olla nykypäivänä mikään häpeän asia ,eikä etenkään terveiden käyttämä keino esim. vammaisten ihmisten tai heidän omaistensa syyllistämiseen .

Homous ei kuitenkaan kuulu vammaisuuden kategoriaan, siitä olen varma henkilökohtaisella tasolla .
Kyyniset paskat arvostaa itsensä kaiken yläpuolelle, ihan kaiken.

Olisit jättänyt kommentoimatta tällä diplomatian tasolla... :-X

Joo, Oikeen diplomatian kukkanen tää topiikki. Heinäkengät jotka käy postilaatikolla ja maatalousnäyttelyissä, ovat kovia tuomitsemaan muita tasavaltalaisia.

Se tosiasia pitää niellä et edelleen Se Kekkosen aika on menny. Sori vaan.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Loannes

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Homous ei ole normaalia vaan vika kuten vammaisuus. Ei mikään ylpeilyn aihe. Itse olen lihaasyövä armeijan käynyt hetero eikä minulla mielestäni ole tässä mitään hävettävää. 8)

Miten vammaisuus liittyy tähän yhteyteen ?  Ei vammaisuuden pitäisi olla nykypäivänä mikään häpeän asia ,eikä etenkään terveiden käyttämä keino esim. vammaisten ihmisten tai heidän omaistensa syyllistämiseen .

Homous ei kuitenkaan kuulu vammaisuuden kategoriaan, siitä olen varma henkilökohtaisella tasolla .
Kyyniset paskat arvostaa itsensä kaiken yläpuolelle, ihan kaiken.

Olisit jättänyt kommentoimatta tällä diplomatian tasolla... :-X

Joo, Oikeen diplomatian kukkanen tää topiikki. Heinäkengät jotka käy postilaatikolla ja maatalousnäyttelyissä, ovat kovia tuomitsemaan muita tasavaltalaisia.

Se tosiasia pitää niellä et edelleen Se Kekkosen aika on menny. Sori vaan.

Eikä Kekkosellakaan ole mitään tekemistä ihmiskunnan vanhoissa parinmuodostusperinteissä  ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Juu ei Kekkosta voi syyttää jos jälkipolviin on menny kusta.....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Mites Antti suhtautuisit siihen, jos homot vaatisi sinua kulkemaan kaupungilla anustappi perseessä, jotta olisitte täysin tasa-arvoisia, miten on kulkisitko näin  :o
Lue uudelleen kommentti ja kerro sitten uudelleen. Toi oli huonoin vertaus pitkään aikaan...

Kyse ei ole siitä, että kaikkien pitää tunkea tappi pyllyyn, vaan siitä, että kaikki saavat halutessaan niin tehdä. Ei kaikkien tarvitse muuttua homoksi, mutta antaa heidänkin elää samojen oikeuksien ja velvollisuuksien puitteissa kuin heteroidenkin.

Vertaus oli huono, se on totta, mutta koko asia on ihan absurdi, homojen oikeuksilla eli tämä fundamentalistinen fanaattinen tasa-arvotulkinta, jossa tasa-arvon nimissä siirtyy kaikki muut edut sivuun, on kyllä aika syvältä  :o
Minun mielestä adoptiokysymystä pitää käsitellä ja katsoa vain lapsen edun kannalta  8)
Muiden eduilla, tunteilla tai oikeuksilla ei pidä olla mitään jakoa tässä asiassa   :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
jossa tasa-arvon nimissä siirtyy kaikki muut edut sivuun, on kyllä aika syvältä  :o
Mitä etuja tässä ollaan siirtämässä syvälle?
Nothing is Something Worth Doing