Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 10000euron kulkupeli  (Luettu 24693 kertaa)

jf

  • Vieras
Vs: 10000euron kulkupeli
voi voi teitä te pikkupojjaat ette te tunne autoja,Siinä kuolaatte kun saatatte saada ajokortin vuoden parin päästä

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: 10000euron kulkupeli
Valaise toki meitä kortittomia pikkupoikia.  ;)

Viimeksi muokattu: 13.02.14 - klo:16:21 kirjoittanut Täpinäreiska

Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: 10000euron kulkupeli
voi voi teitä te pikkupojjaat ette te tunne autoja,Siinä kuolaatte kun saatatte saada ajokortin vuoden parin päästä

Ei tunneta,mutta kirjoittamaan ollaan opittu.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: 10000euron kulkupeli
E500 w124 olis joskus haaveena löytää, kaiholla muistelen 190E 2,5-16:aa nuoruudesta.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: 10000euron kulkupeli
Kymppitonnilla autokaupoilla on jo valinnan varaa melko rajattomasti. Jos SASsin mieliksi valitsisi kymppitonnilla vaikka 10 talbot horizonia sekä saman verran saab 90:a. Jos niitä jostain noin isoja määriä vielä löytyy. :'(

Niin ja jos tullee vikkaa vikkaa vikkaa, niin voi soitella suoraan tehtaale...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Darksmoke

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 122
Vs: 10000euron kulkupeli
E500 w124 olis joskus haaveena löytää, kaiholla muistelen 190E 2,5-16v:aa nuoruudesta.

Oliko tuo kyyditettävien keski-ikä?  :D

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: 10000euron kulkupeli
E500 w124 olis joskus haaveena löytää, kaiholla muistelen 190E 2,5-16v:aa nuoruudesta.

Oliko tuo kyyditettävien keski-ikä?  :D

Saattoi se sitäkin olla  :P

pietijane

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: 10000euron kulkupeli
Oiskohan se tuon hintaluokan v70 volovo minkälainen??

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: 10000euron kulkupeli
E500 w124 olis joskus haaveena löytää, kaiholla muistelen 190E 2,5-16:aa nuoruudesta.

Noissa vanhemmissa röntissä olis hauskaa kun niitä ei naapurit osais edes kadehtia  :D (saattaisivat jopa ennemin sääliä kun hymy korvissa ajelisi vanhalla autolla)

Ja tuossa nimenomaisessa mallissa on se hauska piirre että sen on Porsche "tehdas tuunannut". Ja tekivätkin hyvää jälkeä, tuo ja väyryskorinen seuraajamalli olivat taannoin jossain testissä, jossa vanha pesi uuden mm. ajettavuudessa ja mukavuudessa...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: 10000euron kulkupeli

Viiskymppiä jos olis autoihin laittaa, niin varmaan tulisi hankittua useampia "sijoitusautoja" kuten Audin Ur-Quattroa, Cosworth sierraa, 500E Mersua yms.

Täällä on muitakin latvarosoja kuin minä!?  :o Mun listalla ois ihan samat kinnerit tai ehkä sierran voisi vaihtaa Lotus Omegaan. Ei noihin viiskymppinen riittäisi mutta so what.. Nimim. AMG ja SCJ on jo..

Onko sulla 500E tai E500? Kateellinen, tuo viimeksimainittu ois kiva:)

Mulla ois lähes vastaava ( ;D), 124 250D odottamassa uutta käyttäjää, eno toi jemmaan ja myytäväksi. Siinä ois hyvä kulkupeli halvalla, ei tarttis edes kymmentä prosenttia otsikon summasta ::)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: 10000euron kulkupeli
Ei ole. E500 w124 tai SL 500 w129 oli haaveissa mutta tyydyin lippispoikien kansanautoon C36 AMG. Onhan se ihan jees mutta tusinatuote ja vajaamoottori mikä vajaamoottori. :-[
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: 10000euron kulkupeli

Viiskymppiä jos olis autoihin laittaa, niin varmaan tulisi hankittua useampia "sijoitusautoja" kuten Audin Ur-Quattroa, Cosworth sierraa, 500E Mersua yms.

Täällä on muitakin latvarosoja kuin minä!?  :o Mun listalla ois ihan samat kinnerit tai ehkä sierran voisi vaihtaa Lotus Omegaan. Ei noihin viiskymppinen riittäisi mutta so what.. Nimim. AMG ja SCJ on jo..

Onko sulla 500E tai E500? Kateellinen, tuo viimeksimainittu ois kiva:)

Mulla ois lähes vastaava ( ;D), 124 250D odottamassa uutta käyttäjää, eno toi jemmaan ja myytäväksi. Siinä ois hyvä kulkupeli halvalla, ei tarttis edes kymmentä prosenttia otsikon summasta ::)
Jumalauta! Jos mää olisin sen ostanu sillon viis vuotta sitten, kun sitä eka kerran kaupittelit, niin se olis varmaan vieläkin mulla käytössä!  :-[ :-[
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 10000euron kulkupeli

Viiskymppiä jos olis autoihin laittaa, niin varmaan tulisi hankittua useampia "sijoitusautoja" kuten Audin Ur-Quattroa, Cosworth sierraa, 500E Mersua yms.

Täällä on muitakin latvarosoja kuin minä!?  :o Mun listalla ois ihan samat kinnerit tai ehkä sierran voisi vaihtaa Lotus Omegaan. Ei noihin viiskymppinen riittäisi mutta so what.. Nimim. AMG ja SCJ on jo..

Onko sulla 500E tai E500? Kateellinen, tuo viimeksimainittu ois kiva:)

Mulla ois lähes vastaava ( ;D), 124 250D odottamassa uutta käyttäjää, eno toi jemmaan ja myytäväksi. Siinä ois hyvä kulkupeli halvalla, ei tarttis edes kymmentä prosenttia otsikon summasta ::)
Jumalauta! Jos mää olisin sen ostanu sillon viis vuotta sitten, kun sitä eka kerran kaupittelit, niin se olis varmaan vieläkin mulla käytössä!  :-[ :-[
es snämitän otsisit, riki solsi stnaanaa ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: 10000euron kulkupeli

Viiskymppiä jos olis autoihin laittaa, niin varmaan tulisi hankittua useampia "sijoitusautoja" kuten Audin Ur-Quattroa, Cosworth sierraa, 500E Mersua yms.

Täällä on muitakin latvarosoja kuin minä!?  :o Mun listalla ois ihan samat kinnerit tai ehkä sierran voisi vaihtaa Lotus Omegaan. Ei noihin viiskymppinen riittäisi mutta so what.. Nimim. AMG ja SCJ on jo..

Onko sulla 500E tai E500? Kateellinen, tuo viimeksimainittu ois kiva:)

Mulla ois lähes vastaava ( ;D), 124 250D odottamassa uutta käyttäjää, eno toi jemmaan ja myytäväksi. Siinä ois hyvä kulkupeli halvalla, ei tarttis edes kymmentä prosenttia otsikon summasta ::)
Jumalauta! Jos mää olisin sen ostanu sillon viis vuotta sitten, kun sitä eka kerran kaupittelit, niin se olis varmaan vieläkin mulla käytössä!  :-[ :-[

Miksei, ikiliikkujahan tuo on kun vaan pitää huolta että nivelet kunnossa :) Moottori laakeroitu puolen miljoonan jälkeen, vähän ajettu sen jälkeen ja  pakoputkikin uudenkarhea. Renkaat ok., kuskin penkki ihan pska mutta peltolenkkiä heitin kesällä, ihan kunnossa oleva peli :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 10000euron kulkupeli

Viiskymppiä jos olis autoihin laittaa, niin varmaan tulisi hankittua useampia "sijoitusautoja" kuten Audin Ur-Quattroa, Cosworth sierraa, 500E Mersua yms.

Täällä on muitakin latvarosoja kuin minä!?  :o Mun listalla ois ihan samat kinnerit tai ehkä sierran voisi vaihtaa Lotus Omegaan. Ei noihin viiskymppinen riittäisi mutta so what.. Nimim. AMG ja SCJ on jo..

Onko sulla 500E tai E500? Kateellinen, tuo viimeksimainittu ois kiva:)

Mulla ois lähes vastaava ( ;D), 124 250D odottamassa uutta käyttäjää, eno toi jemmaan ja myytäväksi. Siinä ois hyvä kulkupeli halvalla, ei tarttis edes kymmentä prosenttia otsikon summasta ::)
Jumalauta! Jos mää olisin sen ostanu sillon viis vuotta sitten, kun sitä eka kerran kaupittelit, niin se olis varmaan vieläkin mulla käytössä!  :-[ :-[

Miksei, ikiliikkujahan tuo on kun vaan pitää huolta että nivelet kunnossa :) Moottori laakeroitu puolen miljoonan jälkeen, vähän ajettu sen jälkeen ja  pakoputkikin uudenkarhea. Renkaat ok., kuskin penkki ihan pska mutta peltolenkkiä heitin kesällä, ihan kunnossa oleva peli :)

ERUMRUMRUM OPRROOM1 8)

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/6026960
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159