Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 10000euron kulkupeli  (Luettu 24875 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 10000euron kulkupeli
Sierralla matka alkoi. Sitte tuli toinen sierra, sitte kolmas...jne... Olipa jopa omavalmiste cosworth, meni kovaa ja luisua. Mondeoita muutama(myös st200), ykköskopan fiestoja usiampi. Nykyisin tullu järkee, nyt ajella nelivedoilla, passat 4motion ja landcruiser.

Haaveissa siintää neliovinen, 5-paikkanen, nelivetoinen lava-auto. Olkoon se sitte se haave tällä kohtaa, tosin kuvittelin semmosen hankkivani reilusti alle kymppätonnilla..
Eikö kunnon P-100 olisi teikäläiselle unelma ajoneuvo...? :-X

Tiäkkös mitä? Mää olin vallan unohtanu et mullahan oli tollanen P-100, tai on vieläkin. Sit oli -86 mallin esco ja on sekin vielä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: 10000euron kulkupeli
Lancer EVO IV

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: 10000euron kulkupeli
Mulla ei ole 18-vuotisen autoilu-uran aikana tainnut olla edes yhteensä 10000 euron arvosta hankittuja autoja. No vanhoilla pommeillahan tässä onkin tullut ajeltua, nytkin se uudempi ajopeli on 13-vuotta vanha. Citikkaa ja Pösöä ovat nämä rakkineet.

Tuommoinen seuraavaksi:


Toi pösön diplomaattimalli ei oikeen oo hyvä...

Onkos joku Pösö jonkun mielestä hyvä jossakin asiassa ollut joskus?
Pösös hyvää, kyyti,kestävyys, ajo-ominisuudet, ruostumattomuus, edullinen. Puhukoon kuka mitä tykkää, on nääs kokemusta , remontit pelkkiä suolarahoja, verrattuna Sakujen "parempiin" autoihin verrattuna.

Mulla on tuollainen 607 ollu nyt vuoden. 20tkm oon ajellu, eikä oo kyllä ikinä ollu noin hyvää autoa mulla. Hyvin toimii, vaikka on yli 300tkm ajettu ja automaattilaatikolla. Tosi lämmin auto ja mukava. Dieselinä kannattaa ehdottomasti ostaa, sen ranskalaiset osaa paremmin tehdä. Se 2.7 HDi V6 on foorttin sukuinen, siinä on ollut vähän ongelmia, mutta 2.2 HDi toimii ja liikuttaa yllättävän mukavasti tuota koria arkiajossa, kun vääntöä on hyvin.

On se naapurin 530 bemari tietenkin hienompi ja parempi, mutta se maksoi siitä 5 kertaa enemmän. Se tahtoo aina näiltä jonkun merkin innokkailta kehujilta unohtua tuo hintaero.

lumia925

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 117
Vs: 10000euron kulkupeli
Taksimiehellä oli ollut just toi vastaava peugeotti ja oli huristellut sillä jo yli 600tkm. Kyllä franssmannitki osaa tehdä autoja!

ja unelma-auto ois itseasiassa peugeotin uuden korimallin 507 farkkuna :)

Viimeksi muokattu: 13.02.14 - klo:08:14 kirjoittanut lumia925

roadman

  • Vieras
Vs: 10000euron kulkupeli
ei ihan tuo budjetin mukainen mutta tuon ottasin jos nykyinen ois siinä kunnossa että pitäis vaihtaa.
Jos kunnossa niin 300t kilometriä tuolla vielä pöristelee menemään suht pienillä remonteilla.
http://www.autotalli.com/vaihtoauto/32039612/Mitsubishi/Pajero/2003/Tuusula?pos=45&page=1

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: 10000euron kulkupeli
ei ihan tuo budjetin mukainen mutta tuon ottasin jos nykyinen ois siinä kunnossa että pitäis vaihtaa.
Jos kunnossa niin 300t kilometriä tuolla vielä pöristelee menemään suht pienillä remonteilla.
http://www.autotalli.com/vaihtoauto/32039612/Mitsubishi/Pajero/2003/Tuusula?pos=45&page=1
Asiapeli

Muoks. täytyi vielä jatkaa, että edullisempi, vähemmän ajettu, varustellumpi ja varmasti mukavampi kuin se 11 vuotta vanha (vm. 1992) pahero, jota koeajoin vuonna 2003. Eli halventuneet ovat. 13 vuotta vanha LandCruiser maksoi silloin 18500,- muistaakseni.

Viimeksi muokattu: 13.02.14 - klo:08:52 kirjoittanut maraani

Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 10000euron kulkupeli
Panttilainaamo-Pajero...... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: 10000euron kulkupeli
Eihän tuolla kymppitonnilla saa kuin renkaat ja vanteet. ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: 10000euron kulkupeli
Mikäs kannattaisi ostaa 50 000 €urolla ??

Mä oon harkinnut Lotusta, sillä olisi sähäkkä ajella ainakin kesät, mutta talvella pitäis ajaa sitten jollain muulla. Täällä on niin huonot tiet  :-\
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Constantem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 429
Vs: 10000euron kulkupeli
Onkos joku Pösö jonkun mielestä hyvä jossakin asiassa ollut joskus?

Ei tuu mulle enää yhtään ranskalaista. Yks Rellun Laguna oli ja toista patonkia en osta, vaikka aseella uhattais. Autot ja traktorit tehdään Saksassa...

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: 10000euron kulkupeli
Sierralla matka alkoi. Sitte tuli toinen sierra, sitte kolmas...jne... Olipa jopa omavalmiste cosworth, meni kovaa ja luisua. Mondeoita muutama(myös st200), ykköskopan fiestoja usiampi. Nykyisin tullu järkee, nyt ajella nelivedoilla, passat 4motion ja landcruiser.

Haaveissa siintää neliovinen, 5-paikkanen, nelivetoinen lava-auto. Olkoon se sitte se haave tällä kohtaa, tosin kuvittelin semmosen hankkivani reilusti alle kymppätonnilla..
Eikö kunnon P-100 olisi teikäläiselle unelma ajoneuvo...? :-X

Tiäkkös mitä? Mää olin vallan unohtanu et mullahan oli tollanen P-100, tai on vieläkin. Sit oli -86 mallin esco ja on sekin vielä.



mulla on p-100 vieläkin -91 ja pelittää mainiosti :)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 10000euron kulkupeli
Sierralla matka alkoi. Sitte tuli toinen sierra, sitte kolmas...jne... Olipa jopa omavalmiste cosworth, meni kovaa ja luisua. Mondeoita muutama(myös st200), ykköskopan fiestoja usiampi. Nykyisin tullu järkee, nyt ajella nelivedoilla, passat 4motion ja landcruiser.

Haaveissa siintää neliovinen, 5-paikkanen, nelivetoinen lava-auto. Olkoon se sitte se haave tällä kohtaa, tosin kuvittelin semmosen hankkivani reilusti alle kymppätonnilla..
Eikö kunnon P-100 olisi teikäläiselle unelma ajoneuvo...? :-X

Tiäkkös mitä? Mää olin vallan unohtanu et mullahan oli tollanen P-100, tai on vieläkin. Sit oli -86 mallin esco ja on sekin vielä.



mulla on p-100 vieläkin -91 ja pelittää mainiosti :)

Mistä oot oot ostanu käsijarruvaijerin?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: 10000euron kulkupeli
Ei tuu mulle enää yhtään ranskalaista. Yks Rellun Laguna oli ja toista patonkia en osta, vaikka aseella uhattais. Autot ja traktorit tehdään Saksassa...

Jos eläisin samalla logiikalla, niin mulle ei tulisi ikinä enää saksalaista. 80-luvulla oli Ooppeli ja se oli ihan paska, ruostui ja kansi meni halaki.



Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: 10000euron kulkupeli
Osta joku 500-sarjan Bimmeri ja laita siihen 5 tonnilla audioo  ???

Mulla oli 5000mk talouspotassa 10000markalla audioo. 9000mk 205 pölössä oli 18000markalla audioo.

Vieläkin tekis mieli rakennella....



Eikö akka anna? Siis rakentaa?

Oon varmaan liian vanha?
Milloinkaan ei ole liian vanha kunnon hifiin. Perheajoneuvo on kyllä ollut pakko jättää rauhaan subbarivirittelyiltä. :'(
Vähän tällätapaa ::) Tosin nykyisessä harraste ajoneuvossa ei kauheesti ole niitä poppeja. Kotiin hiukan rakennellu tommosta kotiteatterin tapasta niin siellä sitte 8)

Hep ! Täälläkin autohifiä joskus harrasteltu, tosin budjetti luokkaa säälittävä-naurettava. mut senverran tuli perehdyttyä että osaisin ehkä jotenkin toimivan jakosuotimen vieläkin väsätä. Nykyään tosin hifiä on bilteman usb mankka joka siirretään ajoautosta toiseen  ;D Kotona sitten jotain pientä kotiteatterintynkää.

Kymppitonnin auto olis edelleen torsen nelikko, vähä käytöstä riippuen pitäis miettiä merkkiä ja mallia, sekä voimanlähdettä.

Viiskymppiä jos olis autoihin laittaa, niin varmaan tulisi hankittua useampia "sijoitusautoja" kuten Audin Ur-Quattroa, Cosworth sierraa, 500E Mersua yms.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: 10000euron kulkupeli

Viiskymppiä jos olis autoihin laittaa, niin varmaan tulisi hankittua useampia "sijoitusautoja" kuten Audin Ur-Quattroa, Cosworth sierraa, 500E Mersua yms.

Täällä on muitakin latvarosoja kuin minä!?  :o Mun listalla ois ihan samat kinnerit tai ehkä sierran voisi vaihtaa Lotus Omegaan. Ei noihin viiskymppinen riittäisi mutta so what.. Nimim. AMG ja SCJ on jo..
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.