Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 10000euron kulkupeli  (Luettu 24888 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 10000euron kulkupeli
Kymppitonnilla autokaupoilla on jo valinnan varaa melko rajattomasti. Jos SASsin mieliksi valitsisi kymppitonnilla vaikka 10 talbot horizonia sekä saman verran saab 90:a. Jos niitä jostain noin isoja määriä vielä löytyy. :'(

Mun Eka kärry oli riisselihorisontti.

Ja mun Solara 1,3 bensa, auto toki tallessa edelleen.

Herra siunaa mullakin on kossina ollut yks horisontti, 1,3 bensa.

Nimenomaan, herra sua on siunannu jos 1.3litrasella bensahorolla oot sahannu pitkin Sievin *****rattaa. Eihän niissä kestäny kansi ku 100tkm vai oliko sitäkään?

Mulla hajosi vaihteisto muutaman sadan kilsan jälkeen, meni sitten paaliin kuusakoskelle.

Synkrot vai tasauspyörästö?

Tasauspyörästö. Vanhalla isännällä on -04 307sw pösö, tykkää siitä tosi paljon eikä penkinlämmittimien särkymistä suurempia vikoja ole ollut. Toki kilsoja alle 150tkm, omasta mielestäni karmea ajettava.

Ko. jellonalla ei päässy joskus muinoin laivaan? Oli jotain itsestään syttyviä malleja?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7113
  • karkki vai keppana?
Vs: 10000euron kulkupeli
Kymppitonnilla autokaupoilla on jo valinnan varaa melko rajattomasti. Jos SASsin mieliksi valitsisi kymppitonnilla vaikka 10 talbot horizonia sekä saman verran saab 90:a. Jos niitä jostain noin isoja määriä vielä löytyy. :'(

Mun Eka kärry oli riisselihorisontti.

Ja mun Solara 1,3 bensa, auto toki tallessa edelleen.

Herra siunaa mullakin on kossina ollut yks horisontti, 1,3 bensa.

Nimenomaan, herra sua on siunannu jos 1.3litrasella bensahorolla oot sahannu pitkin Sievin *****rattaa. Eihän niissä kestäny kansi ku 100tkm vai oliko sitäkään?

Mulla hajosi vaihteisto muutaman sadan kilsan jälkeen, meni sitten paaliin kuusakoskelle.

Synkrot vai tasauspyörästö?

Tasauspyörästö. Vanhalla isännällä on -04 307sw pösö, tykkää siitä tosi paljon eikä penkinlämmittimien särkymistä suurempia vikoja ole ollut. Toki kilsoja alle 150tkm, omasta mielestäni karmea ajettava.

Ko. jellonalla ei päässy joskus muinoin laivaan? Oli jotain itsestään syttyviä malleja?
Syttyykö joku muka herkemmin kun jatkeet?
pessimisti ei pety!

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: 10000euron kulkupeli
Juuh sytys palat ja kaasu ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7113
  • karkki vai keppana?
Vs: 10000euron kulkupeli
pessimisti ei pety!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 10000euron kulkupeli
Kymppitonnilla autokaupoilla on jo valinnan varaa melko rajattomasti. Jos SASsin mieliksi valitsisi kymppitonnilla vaikka 10 talbot horizonia sekä saman verran saab 90:a. Jos niitä jostain noin isoja määriä vielä löytyy. :'(

Mun Eka kärry oli riisselihorisontti.

Ja mun Solara 1,3 bensa, auto toki tallessa edelleen.

Herra siunaa mullakin on kossina ollut yks horisontti, 1,3 bensa.

Nimenomaan, herra sua on siunannu jos 1.3litrasella bensahorolla oot sahannu pitkin Sievin *****rattaa. Eihän niissä kestäny kansi ku 100tkm vai oliko sitäkään?

Mulla hajosi vaihteisto muutaman sadan kilsan jälkeen, meni sitten paaliin kuusakoskelle.

Synkrot vai tasauspyörästö?

Tasauspyörästö. Vanhalla isännällä on -04 307sw pösö, tykkää siitä tosi paljon eikä penkinlämmittimien särkymistä suurempia vikoja ole ollut. Toki kilsoja alle 150tkm, omasta mielestäni karmea ajettava.

Ko. jellonalla ei päässy joskus muinoin laivaan? Oli jotain itsestään syttyviä malleja?
Syttyykö joku muka herkemmin kun jatkeet?

Jatkoilla viimeistään pitää syttyä, toivottavasti pärjää ilman jatketta jatkoilla. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3156
Vs: 10000euron kulkupeli
kympillä olis muutakin käytöö kun autoon laitais. En ole omistanut yhteisarvoltaan autoja 10000 eurolla minäkään. Escoja oli useita jopa rst. Sitten kun mulla ajoin etupään paskaks 97vm
en tienyt jatkanko focucsella vai mitä. Nyt joitain vuosia hiluxi, seuraava umpi paku.

Asiaan. Joku sportti mese.

Stig

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 70
Vs: 10000euron kulkupeli
Uuden kiesin tuoksua on vaikea vastustaa  8)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: 10000euron kulkupeli
Uuden kiesin tuoksua on vaikea vastustaa  8)

Minkä kiesin?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Stig

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 70
Vs: 10000euron kulkupeli
Jonkun mihin ei ihan 10000 riitä  ;D

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: 10000euron kulkupeli
W212 E350  :o 
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: 10000euron kulkupeli
Sierralla matka alkoi. Sitte tuli toinen sierra, sitte kolmas...jne... Olipa jopa omavalmiste cosworth, meni kovaa ja luisua. Mondeoita muutama(myös st200), ykköskopan fiestoja usiampi. Nykyisin tullu järkee, nyt ajella nelivedoilla, passat 4motion ja landcruiser.

Haaveissa siintää neliovinen, 5-paikkanen, nelivetoinen lava-auto. Olkoon se sitte se haave tällä kohtaa, tosin kuvittelin semmosen hankkivani reilusti alle kymppätonnilla..

mah

  • Vieras
Vs: 10000euron kulkupeli
Osta joku 500-sarjan Bimmeri ja laita siihen 5 tonnilla audioo  ???

Mulla oli 5000mk talouspotassa 10000markalla audioo. 9000mk 205 pölössä oli 18000markalla audioo.

Vieläkin tekis mieli rakennella....



Eikö akka anna? Siis rakentaa?

Oon varmaan liian vanha?
Milloinkaan ei ole liian vanha kunnon hifiin. Perheajoneuvo on kyllä ollut pakko jättää rauhaan subbarivirittelyiltä. :'(

mah

  • Vieras
Vs: 10000euron kulkupeli
Sierralla matka alkoi. Sitte tuli toinen sierra, sitte kolmas...jne... Olipa jopa omavalmiste cosworth, meni kovaa ja luisua. Mondeoita muutama(myös st200), ykköskopan fiestoja usiampi. Nykyisin tullu järkee, nyt ajella nelivedoilla, passat 4motion ja landcruiser.

Haaveissa siintää neliovinen, 5-paikkanen, nelivetoinen lava-auto. Olkoon se sitte se haave tällä kohtaa, tosin kuvittelin semmosen hankkivani reilusti alle kymppätonnilla..
Eikö kunnon P-100 olisi teikäläiselle unelma ajoneuvo...? :-X

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: 10000euron kulkupeli
Sierralla matka alkoi. Sitte tuli toinen sierra, sitte kolmas...jne... Olipa jopa omavalmiste cosworth, meni kovaa ja luisua. Mondeoita muutama(myös st200), ykköskopan fiestoja usiampi. Nykyisin tullu järkee, nyt ajella nelivedoilla, passat 4motion ja landcruiser.

Haaveissa siintää neliovinen, 5-paikkanen, nelivetoinen lava-auto. Olkoon se sitte se haave tällä kohtaa, tosin kuvittelin semmosen hankkivani reilusti alle kymppätonnilla..
Eikö kunnon P-100 olisi teikäläiselle unelma ajoneuvo...? :-X
Ei taida voortia enää tulla. Ikäänkuin kiintiö täynnä. Ja taivaspaikkakin tais tulla nuoruudessa jo kuitattua... ;D

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: 10000euron kulkupeli
Osta joku 500-sarjan Bimmeri ja laita siihen 5 tonnilla audioo  ???

Mulla oli 5000mk talouspotassa 10000markalla audioo. 9000mk 205 pölössä oli 18000markalla audioo.

Vieläkin tekis mieli rakennella....



Eikö akka anna? Siis rakentaa?

Oon varmaan liian vanha?
Milloinkaan ei ole liian vanha kunnon hifiin. Perheajoneuvo on kyllä ollut pakko jättää rauhaan subbarivirittelyiltä. :'(
Vähän tällätapaa ::) Tosin nykyisessä harraste ajoneuvossa ei kauheesti ole niitä poppeja. Kotiin hiukan rakennellu tommosta kotiteatterin tapasta niin siellä sitte 8)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!