Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe conexx  (Luettu 26515 kertaa)

jukuri

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
conexx
miksi en pääse conexxin suomen sivuille,onko kivelä vaihtanut firmaa ?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: conexx

löytyyhän tuo googlaamalla coverall löytyy myös ;)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: conexx
http://www.agrotel.eu/en/home.html

Tai agrotel :)

Conexx taitaa olla, apemiehen sanoin, epäilyttävä pulju. Toimitusvaikeuksia ja maan alle kadonneet myyntimiehet. Kohtuutyytyväinen olen, etten tohon lähtenyt.....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: conexx
http://www.agrotel.eu/en/home.html

Tai agrotel :)

Conexx taitaa olla, apemiehen sanoin, epäilyttävä pulju. Toimitusvaikeuksia ja maan alle kadonneet myyntimiehet. Kohtuutyytyväinen olen, etten tohon lähtenyt.....

oliko lähellä ;D nimimerkillä yhden peltikonehallin nähnyt 8)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: conexx
http://www.agrotel.eu/en/home.html

Tai agrotel :)

Conexx taitaa olla, apemiehen sanoin, epäilyttävä pulju. Toimitusvaikeuksia ja maan alle kadonneet myyntimiehet. Kohtuutyytyväinen olen, etten tohon lähtenyt.....

oliko lähellä ;D nimimerkillä yhden peltikonehallin nähnyt 8)

Ei ollu lähellä. Hinta kuitenkin aika suolanen....
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: conexx
http://www.agrotel.eu/en/home.html

Tai agrotel :)

Conexx taitaa olla, apemiehen sanoin, epäilyttävä pulju. Toimitusvaikeuksia ja maan alle kadonneet myyntimiehet. Kohtuutyytyväinen olen, etten tohon lähtenyt.....


Nopeat voitot.. Nehän ovat päivän sana. Kakon opit ovat menneet monille perille.  ::)
Poliittinen *****.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: conexx
http://www.agrotel.eu/en/home.html

Tai agrotel :)

Conexx taitaa olla, apemiehen sanoin, epäilyttävä pulju. Toimitusvaikeuksia ja maan alle kadonneet myyntimiehet. Kohtuutyytyväinen olen, etten tohon lähtenyt.....
Kyllä Kivelä sentään puhelimeen vastaa kuulemma... Puolan pojat juoksentelee työmaalta toiselle. Eiköhän ne hallit tuu pystyyn. On ne sentään halpoja.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

jjstone

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: conexx
Täällä ollaan  ;D  Sivut toimii ja myyntimiehet ei ole maan alla( ja minä vastaan luuriin jatkossakin). On totta, että kesä meni vauhdilla tosin rämpiessä toimitusvaikeuksien kanssa, mutta nythän tuota rautaa on alkanut valua kiitettävään tahtiin.  Tuli ilmeisesti hieman isosti tilausta sisään tuolta itämailta ja "koneesta" loppu hönkä  :(   Epäilyttävyydestä en sano mitään  :-X mutta ensi kauteen Conexx lähtee tuplakapasiteetilla. Halpuudesta ei tingitä !   ;)

Ja vielä Puolalaisille turbokiitos ... ne pojat oikeasti joustaa ja painaa hommia kun hätä on suuri !   

... TÄMÄ EI OLE MAINOS ...

Viimeksi muokattu: 14.10.08 - klo:21:24 kirjoittanut jjstone

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: conexx
apemiehen sanoin, epäilyttävä pulju
Apeäijällä on taas ollut oma lehmä ojassa, jos näin on päästellyt suustaan.

***Heko heko. Eipä paljoa kosketa kyseisen firman toiminta. Niin ja kertoohan se jotakin kun täytyy oikein agroon tulla selittelemään heikkoa toimintaansa. Ei muuta kuin viivästyskorot juoksemaan, jos homma ei pelitä

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: conexx
apemiehen sanoin, epäilyttävä pulju
Apeäijällä on taas ollut oma lehmä ojassa, jos näin on päästellyt suustaan.

***Heko heko. Eipä paljoa kosketa kyseisen firman toiminta. Niin ja kertoohan se jotakin kun täytyy oikein agroon tulla selittelemään heikkoa toimintaansa. Ei muuta kuin viivästyskorot juoksemaan, jos homma ei pelitä

Oliko apeäijällä näyttöä huonosta toiminnasta vai ei? Kuulopuheitako täällä huutelet?



***Otas ratto-arska se herne pois nenästä ja lue tuo jjstonen kommenttikohta. Siinähän kaveri ihan itse kertoo toimitusongelmista. Kuten edellä sanoin allekirjoittaneella ei ole kyseisen firman kanssa mitään kontaktia, joten ihan yleiseen mielikuvaan mielipiteeni perustan.

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: conexx
apemiehen sanoin, epäilyttävä pulju
Apeäijällä on taas ollut oma lehmä ojassa, jos näin on päästellyt suustaan.

***Heko heko. Eipä paljoa kosketa kyseisen firman toiminta. Niin ja kertoohan se jotakin kun täytyy oikein agroon tulla selittelemään heikkoa toimintaansa. Ei muuta kuin viivästyskorot juoksemaan, jos homma ei pelitä

Oliko apeäijällä näyttöä huonosta toiminnasta vai ei? Kuulopuheitako täällä huutelet?


Kuulopuheet kyllä liikkuu ihan muualla kuin Agrossa. Jokohan on asema saanut pohjat alleen? Vai koskivatko toimitusongelmat raudoitusrautoja ettei niitä saatu työmaalle yhtä aikaa kuin työmiehiä?   ;D ;D

Poliittinen *****.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: conexx
***Otas ratto-arska se herne pois nenästä ja lue tuo jjstonen kommenttikohta. Siinähän kaveri ihan itse kertoo toimitusongelmista. Kuten edellä sanoin allekirjoittaneella ei ole kyseisen firman kanssa mitään kontaktia, joten ihan yleiseen mielikuvaan mielipiteeni perustan.

Ja mun kontakti ko. firmaan oli aivan asiallinen. Puheet liikkuu muualla ja maan alle myyntimiesten väitti kadonneen hallia odottava asiakas......
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1177
Vs: Conexx
"Puolasta on tuotu hengenvaarallisia navetoita Suomeen"

http://www.rakennuslehti.fi/uutiset/suunnittelu/23875.html
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Conexx
"Puolasta on tuotu hengenvaarallisia navetoita Suomeen"

http://www.rakennuslehti.fi/uutiset/suunnittelu/23875.html


Tuo uutinen.... on hyvin mielenkiintoinen... Sormet syyhyävät kommentoimisen halusta, mutta JOSKUS taitaa ihan oikeasti olla parempi olla ihan hiljaa  ???

Sandels

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 435
  • Ilima aekojaan Iisalamesta
Vs: conexx
Huh huh. Halpaa ja hyvää ei siis ollut vieläkään tehty.

Tsemppiä kaikille asian kanssa painiville. Toivottavasti asiat järjestyy, jotta elukat saadaan sisään ja halli tuottamaan.