Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Massikka 5460:Sta  (Luettu 12865 kertaa)

HöPö-HeSSu

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 150
Massikka 5460:Sta
Onko ihmisillä minkälaisia kokemuksia MF5460 Dyna nelosesta..?
Kylmäkäynnistys, ohjaamon lämmityslaite, talvella moottorin lämpiäminen yms.?  ???

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Massikka 5460:Sta
Onko ihmisillä minkälaisia kokemuksia MF5460 Dyna nelosesta..?
Kylmäkäynnistys, ohjaamon lämmityslaite, talvella moottorin lämpiäminen yms.?  ???

En tiä mut väkevä traktori se on.
Kui mää ain olen paras?

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Massikka 5460:Sta
Onko ihmisillä minkälaisia kokemuksia MF5460 Dyna nelosesta..?
Kylmäkäynnistys, ohjaamon lämmityslaite, talvella moottorin lämpiäminen yms.?  ???

En tiä mut väkevä traktori se on.

Ja pirun hyvä loota.
tethering holes to their concave windings

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Massikka 5460:Sta
Ja pirun hyvä loota.

Totesi Niilo Tarvajärvi laatikkoleikkiä juontaessaan. Shillälailla, shillälailla... ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Opelixi

  • Vieras
Vs: Massikka 5460:Sta
Ja pirun hyvä loota.

Totesi Niilo Tarvajärvi laatikkoleikkiä juontaessaan. Shillälailla, shillälailla... ;D

Ne on nämä Agrihuollon miehet jotka nykyisin pyörittää laatikkoleikkiä.  ;D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Massikka 5460:Sta
Ja pirun hyvä loota.

Totesi Niilo Tarvajärvi laatikkoleikkiä juontaessaan. Shillälailla, shillälailla... ;D

Mä palaan tähän viikon ens viikon lopulla...
tethering holes to their concave windings

agrobaatos

  • Vieras
Vs: Massikka 5460:Sta
Perkins käynnistyy aina vaivatta....

Lootan mehun lämpiäminen ottaa oman aikansa, liikkuu ainakin -28 asteessa ilman ongelmaa....

115 hepoa on falski lukema, oikeita hevosia ehkä 100; vaatii jakoavainta....

Dyna4:n softa on vieläkin raakile, nykimistä ja bugeja....

On niitä parempiakin varmasti tehty, mutta 54XX:n  hinta/laatusuhde myös talvikäyttöä ajatellen ok.... 

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Massikka 5460:Sta

Dyna4:n softa on vieläkin raakile, nykimistä ja bugeja....

On niitä parempiakin varmasti tehty, mutta 54XX:n  hinta/laatusuhde myös talvikäyttöä ajatellen ok.... 

Meidän kuusvitonen ei nyi...

Bugeja? Millasia?

Karvalakkisarjaksi varsin käyttökelpoinen kapistus.
tethering holes to their concave windings

agrobaatos

  • Vieras
Vs: Massikka 5460:Sta
Konekohtaisia eroja varmasti on, onhan kyseessä ranskalaisvalmiste....

Bug esim.: nosta power control vipu ylös etuasentoon, ja pidä sitä siinä hetki - ykkönen alkaa vilkkua ja ajovaihteen numero palaa - kone ei liiku, ilman boottausta....

Parhaina päivinä, Paalaimen vedossa, vaihteiston sai bootata pari kertaa... muista syistä, joiden logiikkaan en vielä päässyt sisälle.... Osasyynä varmasti riittämätön moottoriteho, 5460 puskee kaiken aikaa viimeiselläkin hevosella...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Massikka 5460:Sta
Dyna 4 on hieno vaihteisto, ei tilttausongelmia uusimman päivityksen jälkeen, mutta...

Mää ainaskin olen väsynyt tikomaan niitä vaihteita sillä t-kahvalla.

Pienillä pelloilla se on jatkuvaa vaihteen sehlaamista.

Vaikka se on helppoa mutta rajansa kaikella.

5400-sarja on 6400-sarjaan verrattuna muovisen klopo. Melutaso on korkeampi ja kuopissa "pohjaa" ilkeästi.
Kui mää ain olen paras?

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Massikka 5460:Sta
Konekohtaisia eroja varmasti on, onhan kyseessä ranskalaisvalmiste....

Bug esim.: nosta power control vipu ylös etuasentoon, ja pidä sitä siinä hetki - ykkönen alkaa vilkkua ja ajovaihteen numero palaa - kone ei liiku, ilman boottausta....

Parhaina päivinä, Paalaimen vedossa, vaihteiston sai bootata pari kertaa... muista syistä, joiden logiikkaan en vielä päässyt sisälle.... Osasyynä varmasti riittämätön moottoriteho, 5460 puskee kaiken aikaa viimeiselläkin hevosella...

Jos kone luulee tosta, ettei kuski osaa ajaa ja tekee omat johtopäätöksensä: "Enpäs liiku minnekään".

Joskus vilkuttelee alueiden valoja samalla piipittäen. Boottaus ja taas pelaa. Painesuodattimen vaihto ratkaisi ongelman. Muuten sinänsä hyvän hintainen suodatin tuntuu, ettei jaksa suodatella sitä koko 400 tuntia, joka on vaihtoväliksi merkitty. Jos pyhäksi sattuu ongelma, puhdistus paineilmalla varovasti auttaa. (kerran kokeillut) Lopuu varoitusvalon vilkuttelu.

tethering holes to their concave windings

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Massikka 5460:Sta
Dyna 4 on hieno vaihteisto, ei tilttausongelmia uusimman päivityksen jälkeen, mutta...

Mää ainaskin olen väsynyt tikomaan niitä vaihteita sillä t-kahvalla.

Pienillä pelloilla se on jatkuvaa vaihteen sehlaamista.

Vaikka se on helppoa mutta rajansa kaikella.

5400-sarja on 6400-sarjaan verrattuna muovisen klopo. Melutaso on korkeampi ja kuopissa "pohjaa" ilkeästi.

Päivitys? Ai onko siihen olemas päivitys ja mihin tarkoitukseen?

Mä en oo tohon kahvalla vaihtamiseen vielä tympääntyny. Autoonkin oon alkanu sitä kaivata, varsinkin PowerControl-vipua.

Karvalakkisarjassa on tietenki huonommat eristykset. Muutenkin Kovaa muovia siellä ja täällä klopajamas, mutten oo viä ehtiny keksiä mitään tuunausta siihen. On muuten hiukan meluisampi kuin vanha 8130.
tethering holes to their concave windings

Opelixi

  • Vieras
Vs: Massikka 5460:Sta
Dyna 4 on hieno vaihteisto, ei tilttausongelmia uusimman päivityksen jälkeen, mutta...

Mää ainaskin olen väsynyt tikomaan niitä vaihteita sillä t-kahvalla.

Pienillä pelloilla se on jatkuvaa vaihteen sehlaamista.

Vaikka se on helppoa mutta rajansa kaikella.

5400-sarja on 6400-sarjaan verrattuna muovisen klopo. Melutaso on korkeampi ja kuopissa "pohjaa" ilkeästi.

Kuinka pieniä peltoja sulta sitten löytyy? Mä oon aina luullu että meillä on pieniä peltoja.  ;D Niin ja mitä sä siellä pellolla oikein teet jos pitää vaihteita vaihdella jatkuvasti?  ;D

Vaihtamalla JD AutoPowder:iin, ei pääse vaihtamisesta eroon vieläkään..  ;D  ;)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Massikka 5460:Sta
Dyna 4 on hieno vaihteisto, ei tilttausongelmia uusimman päivityksen jälkeen, mutta...

Mää ainaskin olen väsynyt tikomaan niitä vaihteita sillä t-kahvalla.

Pienillä pelloilla se on jatkuvaa vaihteen sehlaamista.

Vaikka se on helppoa mutta rajansa kaikella.

5400-sarja on 6400-sarjaan verrattuna muovisen klopo. Melutaso on korkeampi ja kuopissa "pohjaa" ilkeästi.

Päivitys? Ai onko siihen olemas päivitys ja mihin tarkoitukseen?

********vaihteisto-ohjelman uusin versio.

Mä en oo tohon kahvalla vaihtamiseen vielä tympääntyny. Autoonkin oon alkanu sitä kaivata, varsinkin PowerControl-vipua.


********Dyna Vt....

Karvalakkisarjassa on tietenki huonommat eristykset.

*********Syytä käyttää kuulosuojaimia 5400-sarjan kanssa

 Muutenkin Kovaa muovia siellä ja täällä klopajamas, mutten oo viä ehtiny keksiä mitään tuunausta siihen. On muuten hiukan meluisampi kuin vanha 8130.
Kui mää ain olen paras?

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Massikka 5460:Sta


Päivitys? Ai onko siihen olemas päivitys ja mihin tarkoitukseen?
********vaihteisto-ohjelman uusin versio.



Mitä vaikutuksia uudella ohjelmalla on? Mihin?
tethering holes to their concave windings