Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe No missäs rakvaattorissa on ne parhaat kylmäominaisuudet?  (Luettu 12559 kertaa)

mixa80

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
mf 6465 perkkinsin koneella tähän asti ei käyntiin lämmittämätä pakkasilla. No eilen nyppäsin tehoboksin pois ja tänä aamuna testiä ilman lämmitintä. -23 ja eiku pyörii.

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Toisaalta tyhmintä mitä isäntä voi tehdä on laittaa vehkeitään käyntiin lämmittämättä. Sitätahtia ei saa 20 revittyä mitä kuluminen vaikuttaa kylmäkäynnistyksessä.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Toisaalta tyhmintä mitä isäntä voi tehdä on laittaa vehkeitään käyntiin lämmittämättä. Sitätahtia ei saa 20 revittyä mitä kuluminen vaikuttaa kylmäkäynnistyksessä.
Aivan totta. Mutta sitä hätätilannetta varten on rentouttavaa tietää että viiatti lähtee aina kun tarvitaan. Maxxumia aivan turha edes yrittää lämmittämättä kun lämpö painuu alle -10. Aina annan roikkaa koneille jos vaan ei tule sitä paniikkia, ja silloinkaan en edes yritä muuta, sen ku astelee pinifarinan synakookaan ja laittaa tulille. ;D

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Täytyy lähteä testaamaan käynnistyykö koneet. Ajastimella lohkolämmittimet, joten lähinnä akun kestosta kiinni tähän asti olleet liikkeellelähdöt. 7840 Ford pelaa paremmin heti kylmiltään, TM ei anna isoimpia vaihteita käyttöön ennen kuin lämpiää. Toisaalta annan koneiden pyöriä ennen kuin lähden liikenteeseen, jotta hiukan vetristyvät.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4697
  • Savo savolaisille!
Viime viikolla hain kuusnelkku-Valtraan uuden akun, kun tuntui hieman nihkeältä käyntiinlähtö. 15 asteen pakkanen tuntui kuitenkin liian kylmältä vaihtotyötä ajatellen, joten ajattelin lykkääväni vaihdon hieman lämpimämpään ajankohtaan. Maanantaiaamuna ennen rehunirrottelua saikin sitten vaihtaa akun 20 asteen pakkasessa, vanhassa oli virtaa jäljellä kuin kuolleessa lehmässä.  :P
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3131
Toisaalta tyhmintä mitä isäntä voi tehdä on laittaa vehkeitään käyntiin lämmittämättä. Sitätahtia ei saa 20 revittyä mitä kuluminen vaikuttaa kylmäkäynnistyksessä.
Aivan totta. Mutta sitä hätätilannetta varten on rentouttavaa tietää että viiatti lähtee aina kun tarvitaan. Maxxumia aivan turha edes yrittää lämmittämättä kun lämpö painuu alle -10. Aina annan roikkaa koneille jos vaan ei tule sitä paniikkia, ja silloinkaan en edes yritä muuta, sen ku astelee pinifarinan synakookaan ja laittaa tulille. ;D


Mitä? Edelisen elämän 5140-5150 suorastaan räjähti käyntiin jos akussa oli edes vähän virtaa. Ford 40 ja nh ts lähtee tosi herkästi sahaamatta käyntiin. En laita koneita käyntiin raakan elein tosi pakko. Jos on kiire, ede vartin roikaan, käyntiin ja annan roikan olla kiinni. Lämpenee hyttikin kun sitten lähtee.

Viimeksi muokattu: 23.01.14 - klo:14:17 kirjoittanut klapikasa

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389

Maxxumia aivan turha edes yrittää lämmittämättä kun lämpö painuu alle -10.


Mitä? Edelisen elämän 5140-5150 suorastaan räjähti käyntiin jos akussa oli edes vähän virtaa.

Ittellä kans samat kokemukset 5120:stä, hyvä se on lähtemään käyntiin. Naapurin 4000-sarjalainen Case ei taas tahdo lähteä lämmittämälläkään oikein häävisti.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52004
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kaikki ne on käymään lähteny jos hehkut ja akku kunnossa ja TALVILAATUA tankissa.

Misäs ne kaikki nyt on jotka sillä kesäpööllä laittelevat menemään? Luulis ny lämpimästä tallista lähtevän.............
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Kaikki ne on käymään lähteny jos hehkut ja akku kunnossa ja TALVILAATUA tankissa.

Misäs ne kaikki nyt on jotka sillä kesäpööllä laittelevat menemään? Luulis ny lämpimästä tallista lähtevän.............

Kyä! kesälaarulla ja lämpimästä tallista lähretään 3-konetta lämmittelemässä ja autokin vielä omassa lämpimässä tallissa. Kuinka toista ois?
Oon vaatimaton!

SamiT

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1788
Kyllähän 305 Valmetti talvilaatua tankissaan on melko varma peli talveen, 8400:sta en saanut eilen käymään, akku p*skana näköjään taas, johan se vuoden kestikin. Pitäisi vissiin ostaa joku laatumerkki eikä tarjousakkuja.
On vain kahdenlaisia traktoreita: Uusia Valtroja ja vanhoja Valmetteja.

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Kyllähän 305 Valmetti talvilaatua tankissaan on melko varma peli talveen, 8400:sta en saanut eilen käymään, akku p*skana näköjään taas, johan se vuoden kestikin. Pitäisi vissiin ostaa joku laatumerkki eikä tarjousakkuja.

Laadukkaampi Bosch tai Varta on mun mielestä hyviä hankintoja. Exideä en enää ostaisi, olivat aika lyhytikäisiä.
Oon vaatimaton!

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Ohessa esimerkki kun kusta on runsaasti yläpäässä.

http://www.youtube.com/watch?v=tbMvMlGDq6Q
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Naturalis

  • Vieras
Kyllähän 305 Valmetti talvilaatua tankissaan on melko varma peli talveen, 8400:sta en saanut eilen käymään, akku p*skana näköjään taas, johan se vuoden kestikin. Pitäisi vissiin ostaa joku laatumerkki eikä tarjousakkuja.
Onks varma ettei ole starttirele tms. viallinen?

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Ohessa esimerkki kun kusta on runsaasti yläpäässä.

http://www.youtube.com/watch?v=tbMvMlGDq6Q

Johtuu varmaan noista vanteista. Se kusipäisyys. 8)
It ain't over till the fat lady sings

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65372
fiude on roikan päässä ja kellikytkin hoiteloo käskytyksen mutta silti lyhyemmällä lämmityksellä lähen mieluummin fiudella kuin tilulilulla, siinä ei mikään toimi kylmänä!                      kellokytkin on ajastettu todennäköisien ajoonlähtöjen mukaan ja siitä hyvä että periaatteessa ei koskaan ihan kylmänä.