Juuri näin ja tollot puhuu remmi turbosta ja tällä vehkeellä ei ole mittään tekemistä turbon kanssa.
Tiedän minäkin yhden 6800:sen rivipumpullisen, mikä lämpeni kovassa vedossa. Tai mittari näytti, että lämpeni, jotain vikaa oli jossain anturissa tai mittarissa.
Lainaus käyttäjältä: mike - 20.12.13 - klo:08:28Juuri näin ja tollot puhuu remmi turbosta ja tällä vehkeellä ei ole mittään tekemistä turbon kanssa.Huh, kyll määkin oon aika tollo ollut kun oon luullu tuota kompreksia ahtimeksi - anteeksi
Lainaus käyttäjältä: 42 - 21.12.13 - klo:10:53Lainaus käyttäjältä: mike - 20.12.13 - klo:08:28Juuri näin ja tollot puhuu remmi turbosta ja tällä vehkeellä ei ole mittään tekemistä turbon kanssa.Huh, kyll määkin oon aika tollo ollut kun oon luullu tuota kompreksia ahtimeksi - anteeksi Comprex on paineaaltoAHDIN virallisesta nimeltään. Jäi vaan vanhanaikaiseksi kun hukkaporttiturbo osaa samat temput neljäsosalla paineaaltoahtimen hinnasta puhumattakaan säätyvägeometristen ahdinten mahdollisuuksista koneen ominaisuuksien rakentamisessa.
Terve. Meillä on pihassa 6850 Valtra sähköisellä moottorinohjauksella. Tehoja pitäisi ilmeisesti olla 125 hp, mutta dynolla käydessä syy laiskuuteen selvisi, tapilta lähti vain 85 hp. Voiko näin alitehoisia koneita lähteä tehtaalta, vai onkohan syöttöpumpussa vikaa? Suuttimet ja turbo on vasta laitettu.
Lainaus käyttäjältä: Lumiukko - 21.12.13 - klo:19:32Terve. Meillä on pihassa 6850 Valtra sähköisellä moottorinohjauksella. Tehoja pitäisi ilmeisesti olla 125 hp, mutta dynolla käydessä syy laiskuuteen selvisi, tapilta lähti vain 85 hp. Voiko näin alitehoisia koneita lähteä tehtaalta, vai onkohan syöttöpumpussa vikaa? Suuttimet ja turbo on vasta laitettu.Nelipyttysiä ei edes dynoteta suolahdessa, sitte saatetaan jotain tehdä ku asiakas valittaa viidennen kerran ja uhkaa raastuvalla. Tulee kai liian kallix testata kaikki pikkumallitkin
Lainaus käyttäjältä: Lumiukko - 21.12.13 - klo:19:32Terve. Meillä on pihassa 6850 Valtra sähköisellä moottorinohjauksella. Tehoja pitäisi ilmeisesti olla 125 hp, mutta dynolla käydessä syy laiskuuteen selvisi, tapilta lähti vain 85 hp. Voiko näin alitehoisia koneita lähteä tehtaalta, vai onkohan syöttöpumpussa vikaa? Suuttimet ja turbo on vasta laitettu.Voi, mutta yleensä nokkapläkissä lukee John Deere. tai CASE
Lainaus käyttäjältä: kaaleppi - 19.12.13 - klo:16:08Lainaus käyttäjältä: Varjo79 - 16.12.13 - klo:23:36No juu huomaa sellainen seikka että se turbiini ei sitte ihan kauheesti lisätehoja kestä. Olikohan noin 130hp? Muutenhan tuon moottorin kiristys on helppoa. Vaikka siinä ei vissiin cooleria olekkaan? Tilaappa pykälää isommat suuttimet siihen ensin ja senjälkeen syöttöö pikkuhijaa lisää. Lämpöjen kanssa sitten tulee ensiksi ongelmia kun olet lisännyt liikaa Niin, eihän sitä turbiinikytkintä edelleenkään saa kuin N123 ja pienempiin. Tekisivät isompia rattoreita varten oman järeämmän turbiinin.Mihin tarvitaan turbiinia isossa tarktorissa, voiman vähentämiseenkö??Jossain pihakoneessa tai navettakoneessa turbiini on ok, mutta oikeissa töissä pelkkä haitta ja kustannus..
Lainaus käyttäjältä: Varjo79 - 16.12.13 - klo:23:36No juu huomaa sellainen seikka että se turbiini ei sitte ihan kauheesti lisätehoja kestä. Olikohan noin 130hp? Muutenhan tuon moottorin kiristys on helppoa. Vaikka siinä ei vissiin cooleria olekkaan? Tilaappa pykälää isommat suuttimet siihen ensin ja senjälkeen syöttöö pikkuhijaa lisää. Lämpöjen kanssa sitten tulee ensiksi ongelmia kun olet lisännyt liikaa Niin, eihän sitä turbiinikytkintä edelleenkään saa kuin N123 ja pienempiin. Tekisivät isompia rattoreita varten oman järeämmän turbiinin.
No juu huomaa sellainen seikka että se turbiini ei sitte ihan kauheesti lisätehoja kestä. Olikohan noin 130hp? Muutenhan tuon moottorin kiristys on helppoa. Vaikka siinä ei vissiin cooleria olekkaan? Tilaappa pykälää isommat suuttimet siihen ensin ja senjälkeen syöttöö pikkuhijaa lisää. Lämpöjen kanssa sitten tulee ensiksi ongelmia kun olet lisännyt liikaa