8400 tai 8950. Varakoneen tulisi mieluusti olla sellanen, että se LIIKKUU vaikka ne päähäristimet ois halvaantuneena tienposkessa.
Ei ***** ikinä... <aivan paskoja kikottimia... On ajettu noille mittaa täyteen nuoruudessa...Katso kengurun loikkaa....Eiku valtra
Antteeks vaa kauhia paljo et ehotin. Itekin ajoin noita nuoruudessa, välissä jotain muuta ja nyt taas peltikuorisilla Raha ratkaisee.
Hieman painotettuna jousitettu kasitonnari menee kun juna, eikä tarvi agrossa kysellä jos mitättömät 9000h mittarissa
Uskoo ken tahtoo... monestikko on kansipahvi vaihettu,pikavaihteen pakat/malja, jarrut, muutama hydepumppu, pellit kolmesti yliajettu,tosin eihän niitä voi kesällä pitää paikoillaan, tankki on hitsattu neljästi yms yms.... hajoo ne nekin ihan samanlailla,,,,, täällä vaan jätkät fiilistelee,,, siltikin koneet vaihtuu heti uudempiin kun perse kestää tai joutuu hiukka enempi ajamaan...