Mutta ihan traktoreita taitavat nämä tuoreimman sukupolven Valtrat olla, voi olla että merkki vaihtuu vihreästä sellaiseen kun vaihto jossain vaiheessa (toivottavasti pitkällä tulevaisuudessa) on ajankohtanen. Ja onhan se kotimaisuus tosi hyvä syy ostaa vastaavista ja vastaavan laatuisista laitteista jokin.
Ainoa syy tuo kotimaisuus, sellaista sutta ja sekundaa että oksat pois. Käsitä miten jotkut kehtaa näillä sivuilla kehuakin, joko niillä maanantaikappaleet käytössä ts. läjässä pysyvät vai mikä. Vähän kuin Sampo, osat ja huolto lähellä mutta kyllä niitä tarvitaankin
Kaverilla 191, 202 direct ja ventti. Tänään halvaantui aamupäivällä sekä direkti, laatikko kaput ja edellinen remppa 700 tuntia sitten kun osti vähän käytettynä. Toisesta nelivedon/suunnanvaihdon pakka pskaksi... Ko. kone tuli juuri 4 tonnin etuakselirempasta kun Aires pyrkii karkaamaan alta, pultit ei pysy kiinni/katkeaa ko. koneessa. Ventillä vain ajetaan vaikka tunteja enemmän kuin noissa yhteensä. Kaveri antoikin toiselle kaverille parhaan varautumisen valtran omistamiseen, konerikkovakuutus pitää olla kunnossa tai muuten hukka perii
Paljon noita direktejä näillä nurkilla, ja yhtä paljon remontteja laatikkoon. Jontikoita jonkinverran autopowerina ja remppaa niissäkin mutta vähemmän kuin valtroissa. Ventissä vähiten, mutta askeja on vaihdettu niihinkin mutta niistähän ei saa puhua. Viitti tuonne yleiselle puolelle ees kirjoittaa Valtrasta... Vaikka sellainen itseltäkin löytyy ja oli tänäänkin ajossa