Taitaa olla vaan turhaa kikkailua tollanen hifistely. Eka etukuormain Isme 1400 vm-97 ja sen olikohan Morse merkkinen ohjainvipu vaati vähän väliä remppaa, siinä oli just ne nailonikuulat joita kului kuin leipää ja välillä katkesi se nivel kuula juurestaan. Nykyinen 170 Ismen Lindemar merkkinen vipu on kestänyt 5000h tunnin aikana suht hyvin eli on vaihdettu vasta vipu ja sen nivelet, mutta vaijerit alkuperäiset.
Onhan se aika noloa nyky ihmisen valittaa, jollei joystickki liiku ajatuksen voimalla ku esi-isät kaivo juoksuhautaa ja heitti kranuja eikä puhuttu burnoutista tai jännetupin tulehduksesta mitään. Tänä päivänä kuskitkin usein niin mätisäkkejä ja huonokuntosia ettei oikein ilman hissiä pääse könyämään sinne kajuuttaan niitä hipaisu näppäimiä lääppimään
