Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Älykännyn päivitystä 11/2013  (Luettu 40842 kertaa)

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Set vaan pikkanen puute, kun noihin katoviin kansanmerkkeihin, kuten nokia, ei onnistu tuo izettlen korttimaksupääte, on ihan kätevä varuste, kun tarvii satunnaisesti ottaa pankkikorttimaksuja vastaan  ;)

lumia925

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 117
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
En myy mitään, ja täytyy sanoa että en ole esimerkiksi merkkiuskollinen traktoreissa, kaikki on tullut kokeiltua, sama puhelimissa paitsi että nokia ei vaihdu enää. Sampat mielestäni muovisia, android raskas pyöritettävä (varmaan ihan hyvä) ja apple ylihintainen (tosin varteenotettava vaihtoehto nokialle.)

ana111

  • Vieras
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
S4 Activeen päädyin viimeksi valintaa tehdessä. 5" näytön kanssa meni hetki aikaa totutellessa käteen. Todella suorituskykyinen laite, akkukin kestää toistaiseksi hyvin. Kamera on huono.
Eikös S4 kehuta suorituskyvyltään parhaaksi tämänhetken luuriksi.Onkos se kuinka iskunkestävä.Luulis mitä suurempi näyttö,ni sen helpommin hajoo,jos putoo ??? ???

JuPi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 137
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
älykännykässä pitäs taskulamppu olla puhelimen päädysssä, että sitä voi käyttää otsalamppuna peltorien kanssa. Salama lamppu ei toimi  :P

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Lumia, 900-1000-sarjalaista. 5kk ollu käytössä ja ilman ei vois enää olla.

Suoja/latauskuorella varustettu Lumia 925 tuntuisi kestävän sellaista normaalia maajussin elämää ainakin ensimmäisen kuukauden perusteella. Normaalilla tarkoitan siis pudottelua betonilattialle ja traktorin lattialla pyörimistä.

Eipäs sitten kestänytkään. Ensimmäisellä pudotuksella näyttö säröille, toisella lopuulisesti paskaksi. Onko kukaan vaihdattanut näihin näyttöä? Kuukkeli antaa uuden hinnaksi ~200 egeä, puolet uuden hinnasta. >:(

Youtubeen haku lumia 925 screen replacement, siitä mallin mukaan vaan vaihtamaan. Mutta torx t2 avain kantsii hankkia valmiiksi...

Ebaysta kantsii etsiä osia, vaihdoin naapurin 920 lasin, ebaystä löytyi alle 100e

Jos vanhat merkit meikäläisen "korjauksista" pitää paikkansa, niin ensin ostetaan kasa uusia osia, ja sitten uusi puhelin. ;D
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Lumia, 900-1000-sarjalaista. 5kk ollu käytössä ja ilman ei vois enää olla.

Suoja/latauskuorella varustettu Lumia 925 tuntuisi kestävän sellaista normaalia maajussin elämää ainakin ensimmäisen kuukauden perusteella. Normaalilla tarkoitan siis pudottelua betonilattialle ja traktorin lattialla pyörimistä.

Eipäs sitten kestänytkään. Ensimmäisellä pudotuksella näyttö säröille, toisella lopuulisesti paskaksi. Onko kukaan vaihdattanut näihin näyttöä? Kuukkeli antaa uuden hinnaksi ~200 egeä, puolet uuden hinnasta. >:(

Youtubeen haku lumia 925 screen replacement, siitä mallin mukaan vaan vaihtamaan. Mutta torx t2 avain kantsii hankkia valmiiksi...

Ebaysta kantsii etsiä osia, vaihdoin naapurin 920 lasin, ebaystä löytyi alle 100e

Tämä menee  nyt täysin Wejjon piikkiin, paremman tekemisen puutteessa piti purkaa Lumppu ja vaihtaa näyttö.  ;D
169 € kotimaisesta nettipuljusta.




"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Tbs

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Tuosta:

http://www.ysiysi.com/shop/fi/175-6310i.html

Ei ole häiritsevää nettiä.

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Lumia, 900-1000-sarjalaista. 5kk ollu käytössä ja ilman ei vois enää olla.

Toimiiko sun Lumiassa koputus?
Mulla on 925 ja eilen selvis, että se ei koputa. Asetuksista se on kyllä päällä. Mitään ei tiedä jos joku on koittanut soittaa kesken toisen puhelun.  :o
Käteinen ratkasee

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
toi koputus on muuten hiton hyvä.  miun vanhassa erkissä on ollu koko ajan päällä ja noi lehtimyyjät on jääny lehdilleen monta kertaa soiteleen kun kaverilla on ollu "hätä".

teuturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 276
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Lumia, 900-1000-sarjalaista. 5kk ollu käytössä ja ilman ei vois enää olla.

Toimiiko sun Lumiassa koputus?
Mulla on 925 ja eilen selvis, että se ei koputa. Asetuksista se on kyllä päällä. Mitään ei tiedä jos joku on koittanut soittaa kesken toisen puhelun.  :o
Mulla kans 925 Lumia ja koputus toimii.
Mutta tuo samsungien koputus ärsyttää, kun jos kaverin luuriin joku koputtaa niin se koputus kuuluu myös omaan puhelimeen.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Lumia, 900-1000-sarjalaista. 5kk ollu käytössä ja ilman ei vois enää olla.

Toimiiko sun Lumiassa koputus?
Mulla on 925 ja eilen selvis, että se ei koputa. Asetuksista se on kyllä päällä. Mitään ei tiedä jos joku on koittanut soittaa kesken toisen puhelun.  :o

Eikös Se ole operaattorista kiinni? Kyl mun toimii DNA:lla.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Lumia, 900-1000-sarjalaista. 5kk ollu käytössä ja ilman ei vois enää olla.

Toimiiko sun Lumiassa koputus?
Mulla on 925 ja eilen selvis, että se ei koputa. Asetuksista se on kyllä päällä. Mitään ei tiedä jos joku on koittanut soittaa kesken toisen puhelun.  :o
Mulla kans 925 Lumia ja koputus toimii.
Mutta tuo samsungien koputus ärsyttää, kun jos kaverin luuriin joku koputtaa niin se koputus kuuluu myös omaan puhelimeen.

Aivoonissa kuuluu kans kaverille koputus.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Lumia, 900-1000-sarjalaista. 5kk ollu käytössä ja ilman ei vois enää olla.

Toimiiko sun Lumiassa koputus?
Mulla on 925 ja eilen selvis, että se ei koputa. Asetuksista se on kyllä päällä. Mitään ei tiedä jos joku on koittanut soittaa kesken toisen puhelun.  :o

Eikös Se ole operaattorista kiinni? Kyl mun toimii DNA:lla.

Kyl vanhasa puhelimesa pelas. No täytyy katella jos sen sais toimiin.
Käteinen ratkasee

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Lumia, 900-1000-sarjalaista. 5kk ollu käytössä ja ilman ei vois enää olla.

Toimiiko sun Lumiassa koputus?
Mulla on 925 ja eilen selvis, että se ei koputa. Asetuksista se on kyllä päällä. Mitään ei tiedä jos joku on koittanut soittaa kesken toisen puhelun.  :o

Eikös Se ole operaattorista kiinni? Kyl mun toimii DNA:lla.

Kyl vanhasa puhelimesa pelas. No täytyy katella jos sen sais toimiin.

Joko koputtaa muutakin ku nokkaa??
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Kontuveikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 434
Vs: Älykännyn päivitystä 11/2013
Iphone 5s on nopein, Galaxy s5 saattaa sen lyödä nopeudessa jahka tulee myyntiin.

Lumia on floppi.