Tiedän tapauksen jossa letku oli littoseksi puristunut ohjaamon ullakolla ei kiertänyt neste.
Jos syylerin paikkausainetta laitettu kenno tukossa sen takia ,koskaan ei pidä ensimmäiseen puoleen tuntia pitää lämmityslaitteen hanaa auki kun aine järjestelmään laitetaan.
Vanhemmiten raanavesi voi aiheuttaa sen että kattilakiveä kertyy kennoon ja tukkii sen.
Kannentiivisteen voi testata niin että aivan täyteen syyleri ja sitten kone käyntiin (kylmä kone) seurataan koko ajan tuleeko kuplia ennen termostaatin aukeamista ja sitten kun termost.aukeaa on vaikea enään seurata koska veden liikenne on jo kova.
Näin olen testannut nuffit ,valtrat ja toimii.Lämmityslaitteen hana kiinni testauksen ajan.
Massatiiviste oli huono Valtroissa nykyään metallitiiviste.
Kukaan ei ole pystynyt selittämään sitä miksi neste ei pursua vaikka pasuntasäiliön korkin avaa vaikka hytin kenno on korkeamalla ja miksi ei pinta laske paisuntaastiassa vaikka vesipumppu alkaa kierrättämään katon kennossa nestettä,tätä
olen huoltomieheltä kysynyt ,mutta en saanut vastausta ,olsiko täällä joku insinööri tai pajamies joka tämän selittää.
Takaisku venttiiliä kuulemma siellä ei ole.