Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtran Commonrail vs. vanhempi sähköpumpullinen?  (Luettu 10910 kertaa)

viiri45

Vaatikaa takuuseen se jalkakaasun korjaus se luvattiin kun aikansa siitä mekasti. Käsittämätön vika koneessa josta puhuttu 30 v tehtaalle.

Suomalaista tuotekehitystä. Isäntä saa tehdä koneen loppuun.
-Kaikki saa mutta komiat ensi!

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vaatikaa takuuseen se jalkakaasun korjaus se luvattiin kun aikansa siitä mekasti. Käsittämätön vika koneessa josta puhuttu 30 v tehtaalle.


Mitä korjausta siihen tehtiin?

suarela

  • Vieras
Ei N:ssä meillä ainakaan oo mitään rajotinta H4 Alueella et rajottas kierroksia.. Vai onko ecopower?

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Ei ännä ota H4:lla täysiä kierroksia ja sitä ei kuulemma saa muutettua, ainakaan vielä. Vanhemmis T-sarjalaisis, jotka ei oo CR-koneella se on onnistunu.

suarela

  • Vieras
itellä N ottaa sen 2300 kaasu pohjassa alueesta riippumatta...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Miksi noin paljon kierroksia .Ajelen tuolla N111 ecopowerilla pintakaasulla ja maksimi on 1800 ja hyvin vetää .
Eihän muita kannata ostaa kuin matalakierroskoneita .
Vähemmän melua vähemmän polttoainetta niin kuin Valtran mainoksessa lukee se pitää paikkansa joka sana.
Isännät ajaa nykyään traktorilla kuin siinä olisi japanilainen bensamoottori.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

suarela

  • Vieras
maantiellä tulee ajettua kaasu pohjassa.. yhdistelmä paalaajaa ajetaan 540e 1600 kiekkaa ja hyvin vetää kans...

PigBoss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 168
  • Aina on oksan ottajia, kun on kuusen kaatajia
50 km/h loota otettiin et 1800 kierroksella voi ajella sitä 42km/h mihin ennen tottu. Onhan tossa kulutuksella paljon eroo jos malttaa ajella hissukseen. 2200 rpm tosiaan ottaa H4, mut jos pääsis lyömään namin tonne 2400 rpm, niin aikalailla menis mehua.

Tosta aina vängätään kuinka perseetä Vallu on ja kehitelläänkö mallit loppuun isäntien kustannuksella. Ite oon ajatellu, että tehdas joka ennemmin pyöri resursseiltaan kokonaisuudessaan samalla tasolla kun "mailmanmerkkien" pelkkä tuotekehitysosasto, niin kyllä se jonkin asteinen hatunnoston paikka on. Kattoo jotain Tiitisenkin aikaa ku megavalluja alettiin lanseerata nevalle, niin kyllä siinä paremminkin yhdessä tekemisen meiniki oli kuin kusetus. 

Kuka mistäki tykkää ja pelimerkkinsä lataa, mutta loppukädessä parhaat reissut kumminkin heitetään paljaalla :D siis ilman istuinsuojaa :-[
Aika menee arvellessa, päivät päätä käännellessä.

andypoge

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 534
onkos sille 141:n kaasulle kukaan tehny mitää omaa viritystä, uusissahan  näytti olevan hiukan erilainen liekö sitten parempi? vähä alkaa ahistaa ajella lumia kun kaasu "hyppii". huoltomieskin sano et ominaisuus, jäykempiä jousia kuulemma vaihdettu mutta ei tunnu auttavan sekään. Täytyykö rattori vaihtaa kaasupolkimen takia???

Ei kai se jousen jäykentäminen mitään auta. Jonkinlaista kitkaa pitäisi saada niveliin, jotta asento pysyisi paremmin.

Mie kokheilin sellofaania kojetaulun ja polkimen kammen väliin, mutta vaikutus oli aika olematon. Jotain tujumpaa materiaalia pitäisi olla, esim. pakkausmateriaalina käytettävää solumuovia.

PigBoss

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 168
  • Aina on oksan ottajia, kun on kuusen kaatajia
Nyt alkaa oleen 20 h mittarissa N :ssä. Nyt jo niin tottunu kaasun, että tuntuu ku painais kylmää veistä kohmeeseen voihin... ;)
Aika menee arvellessa, päivät päätä käännellessä.