Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 985534 kertaa)

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Pikku Kalle koulussa :
-Opettaja: Mikäs se pikku-Kallen isän ammatti on?
 -Pikku-Kalle: Tuumaili hetken ....vastasi jotta se on homobaarin strippari
-Opettaja: Höpö höpö tunnen isäsi ei se kyllä Kalle ihan näin oo se asia.
-Pikku-Kalle: No joo mutta kyllä se hävettää tunnustaa että se on Jokereiden maalivahti
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mies oli hukannut hansikkaansa ja päätti käydä viereisen kirkon eteisessä hakemassa itselleen paremmat. Hän jäi kuuntelemaan papin puhetta ja sai siitä oivalluksen. Hän meni saarnan jälkeen
 tapaamaan pappia, ja kiitti tätä kädestä pitäen:
- Täytyy tunnustaa, että kun saarnasitte kymmenestä käskystä, päätin olla varastamatta kirkon naulakosta hansikasparia, mitä varten olin tänne alunperin tullut.
- Niin, käsittelin muun muassa käskyä Älä varasta. Hyvä kuulla, että se sai sinut paremmalle tielle.
- No se käsky ei oikein ottanut kiinni, mutta sitten kun puhuitte käskystä Älä tee aviorikosta tajusin, mihin ne minun omat hanskat olivat jääneet.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Makkaratehtailija Paukku toivoi pojastaan jatkajaa yritykselleen. Poika ei kuitenkaan ollut tästä kovin ihastunut. Lähtiessään Amerikanmatkalle uusia koneita katsomaan Paukku otti kuitenkin poikansa mukaan. Siellä heille esiteltiin aivan uutta konetta. Kun koneeseen pantiin aasi, tuli toisesta päästä ulos valmista makkaraa. Paukku halusi heti tämmöisen koneen tehtaaseensa, ja yritti saada poikansakin innostumaan asiasta. Tämä ei kuitenkaan ollut kovin innostunut, mutta kysyi kuitenkin:
- Isä, toimisiko tämä kone toisinkin päin?
 Silloin Paukku huudahti suuttuneena:
- Kuule poika! Sellaista konetta, johon pannaan makkaraa sisään, ja josta sitten tulee ulos elävä aasi, ei ole olemassa kuin yksi, ja se on sinun äitisi!
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Vuorineuvoksettarella oli kartanossaan nuori kaunis tyttö kotiapulaisena, mutta emäntä oli hänelle tyly ja moitti häntä yhtenään kaikesta mahdollisesta. Lopulta tyttö sai tarpeekseen ja sanoi kiukuspäissään:
– On minulla ainakin kauniimmat jalat kuin rouvalla!
– Kuka niin on sanonut?
– Miehenne on sanonut. Ja sitä paitsi minulla on solakampi vartalokin kuin teillä!
– Vai niin! Ja kukahan niin on sanonut?
– Miehenne! Ja kaiken lisäksi olen paljon parempi rakastelemaankin kuin rouva!
– Onko mieheni sanonut senkin?
– Ei, vaan puutarhuri.
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Pikku Kalle koulussa :
-Opettaja: Mikäs se pikku-Kallen isän ammatti on?
 -Pikku-Kalle: Tuumaili hetken ....vastasi jotta se on homobaarin strippari
-Opettaja: Höpö höpö tunnen isäsi ei se kyllä Kalle ihan näin oo se asia.
-Pikku-Kalle: No joo mutta kyllä se hävettää tunnustaa että se on Jokereiden maalivahti

Hahhah!!!

Tää meni yhteisömme nettiaddiktoituneimmalle eli SKN:lle! ;D ;D
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
No hyisaatana...en tiennytkään, että muiden perversioidensa lisäksi skännä on narripaitojen sympatiseeraaja...
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

tampioo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 140
  • Loimaalaiset on homoja
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
No hyisaatana...en tiennytkään, että muiden perversioidensa lisäksi skännä on narripaitojen sympatiseeraaja...
SUOMI24 kertoo lisää .
Myykää pellot mulle .

Mä osaan viljellä

Bruce Willys

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Vaarin seksitouhut, osa 1:

 Vanha höperö ja huonokuuloinen vaari iski itselleen vanhustentasseista muorin. Molemmat kun olivat viriilejä vielä, niin seksihommiinhan se meinasi johtaa. Muori oli kuitenkin tiukkana ja kieltäytyi hommista koska vaarilla ei ollut kondomeja. No, seuraavana päivänä vaari meni kiireellä apteekkiin kortsujen ostoon. apteekin oven aukaistuaan hän karjaisi turhankin kovalla äänellä että "MULLE PAKETTI KORTONKEJA" ; vaarin puheääni oli kova niinkuin huonokuuloisilla tapaa olla. Apteekki oli täynnä asiakkaita jotka menivät hämilleen. Apteekkari ryntäsi vaarin luokse  pitäen hiljaisella äänellä tiukan puhuttelun , ja sanoi vaarille, ettei tänne tuolla tavalla saa tulla ja kun ostetaan kondomeja, niin asia voidaan kuiskata hiljaisella äänellä myyjättären korvaan.

 Vaari karjaisi: "EI KORVAAN VAAN KYRPÄÄN!!"

 (...tarina jatkuu myöhemmin...) ;)

Ja sama livenä http://www.youtube.com/watch?v=r5vtNSUleAM   ;D

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Helsinkiläinen, turkulainen ja tampertelainen mies juttelivat baarissa.
 Helsinkiläinen sanoi: - Vaimoni taitaa pettää minua sähkömiehen kanssa, löysin sähkömiehen kuorintapihdit sängyn alta.
 Turkulainen sanoi:- Vaimoni taitaa pettää minua putkimiehen kanssa, koska löysin sängyn alta putkipihdit.
 Tamperelainen hetken mietittyään sanoi: -Mä luulen et mun vaimo paneskelee hevosen kans, ku löysin nääs sängyn alta raviohjastajan....
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
25-vuotias hehkeä nainen meni naimisiin 92-vuotiaan miehen kanssa. Lähdettiin häämatkalle ja vaimo tilasi hotellista kaksi huonetta ajatellen miehensä terveydellistä tilaa ja kestävyyttä. Kumpikin asettuivat yöpuulle omissa huoneissaan. Pian kuitenkin vaimo kuuli oveltaan koputuksen ja siippa könysi sisään hääyön ilot mielessään. Asiat hoidettiin rivakasti ja mies toivotteli hyvät yöt ja poistui omaan huoneeseensa.
 Vaimo kävi uudestaan nukkumaan, mutta eikös ovelta taas kuulunut koputus. Miehellä olivat taas himot heränneet ja hommat hoidettiin yhtä hienosti kuin edelliselläkin kerralla. Taas toivotettiin hyvää yötä ja mies häipyi.
Vaimo oli vaipumaisillaan uneen, kun mies oli jälleen oven takana. Edessä oli uusi kiihkeä lemmenleikki ja kun akti oli ohi, alkoi nainen ihmetellä:
– Voi kauhistus millainen pukki sinä oikein olet, nyt jo kolmas kerta! Minulla on ollut ennen suhteita paljon nuorempien kanssa ja yleensä he ovat jaksaneet vain kerran. Sinä olet kohta satavuotias ja aivan mahtava rakastaja!
– Tarkoitatko, että olen käynyt täällä jo aikaisemmin?
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Strimari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1850
  • This is radio Nowhere!
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Arabipoika kysyy isältään:
- Isä, miksi meillä on niin oudot päähineet?
 Isä vastaa:
- Poikani, ne on sitä varten että suojaudutaan aavikon kuumalta auringolta.
- Entä miksi meillä on niin oudot vaatteet?
 ... - Siksi poikani, että ne suojaa aavikon hiekkamyrskyjä vastaan.
- Entä miksi meillä on niin oudot kengät?
- Sen takia, poikani, että ne suojaa jalkoja aavikon kuumalta hiekalta. Esi-isämme ovat vuosisatojen saatossa kehittäneet nämä meidän parhaaksemme.

- Sinä olet isä viisas. Mutta miksi me sitten asutaan Kontulassa?
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Arabipoika kysyy isältään:
- Isä, miksi meillä on niin oudot päähineet?
 Isä vastaa:
- Poikani, ne on sitä varten että suojaudutaan aavikon kuumalta auringolta.
- Entä miksi meillä on niin oudot vaatteet?
 ... - Siksi poikani, että ne suojaa aavikon hiekkamyrskyjä vastaan.
- Entä miksi meillä on niin oudot kengät?
- Sen takia, poikani, että ne suojaa jalkoja aavikon kuumalta hiekalta. Esi-isämme ovat vuosisatojen saatossa kehittäneet nämä meidän parhaaksemme.

- Sinä olet isä viisas. Mutta miksi me sitten asutaan Kontulassa?

 ;D ;D ;D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Pikkupoika seurasi, kun putkimies teki hommia.
Aina, kun putkimies otti jonkun työkalun käteensä sanoi poika: meidän isällä on kaksi, isompi ja pienempi.
Sitten putkimies meni kuselle ja poika seuras perästä ja sanoi: meidän isällä on kaksi, isompi ja pienempi.
Putki mies sanoi: no eihän ole
Poika tähän: on varmasti, pienemmällä se pissii ja isommalla se nussii.

ana111

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Olipa jälleen suurten kysymysten aika pienellä pojalla "kuule iskä, miltä pimppi näyttää ennen ja jälkeen rakastelun? - Nooo,tuota tuota...poikani, ennen rakastelua se on kuin ruusunnuppu terälehdet avoinna. ..Rakastelun jälkeen se on...hmmm,mites tämän nyt taas?!...öö,oletko nähnyt kun Lordi syö viiliä?

Puomi24

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
yksi skn nimimerkin alapää päästöistä. häpeä.