Itseasiassa hieman asiaa miettineenä niin ei se nyt kovin ihmeellistä tekniikkaa vaadi että saadaan liittimien suojakuoret senvertaa parannettua että niissä on anturi joka toteaa kannen olevan kiinni. Sitten tietenkin vaatii jonkinnäköistä tekniikkaa nostovarsiin ja koukkuun jotta saa selville että siellä ei ole konetta. Ja nörtille kokispullo ja tupakkiaskin jotta se tekee ohjelman joka tunnistaa sen jälkeen kun näiden koukun ja/tai nostovarsien tieto muuttuu että onko kaikki suojaluukut perässä kiinni.
Itte ainakin rikon näitä johtoja ainakin kerran vuodessa kun jostain ajatuskatkoksesta jää joku johto kiinni.
Letkuihin ja liittimiin ylimääräinen sähköveto, liittimessä kaksi kynttä jotka sisäänpainettu liitin yhdistää että tunnistaa että liittimessä on jotain, ja sitten jos on yhdistettynä, tutkitaan että meneekö maihin koukun tai nostovarsien kautta.
Jos on yhdessä mutta ei maakosketusta pariin sekuntiin, piippari hälyyttää.
Muutaman viikon päästä kun kontaktit on hiukan hapettuneet piippari huutaa jatkuvasti ja kuski heittää sen hiiteen.