Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe semex  (Luettu 24621 kertaa)

131252

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
semex
olen kuullut että moni on luopunut semexs sonnien käytöstä , on ollut tutannon alenemista jostain syystä

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: semex
olen kuullut että moni on luopunut semexs sonnien käytöstä , on ollut tutannon alenemista jostain syystä


Onko tää provox kaatioo  ;D

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: semex
olen kuullut että moni on luopunut semexs sonnien käytöstä , on ollut tutannon alenemista jostain syystä

Nyt sohaisit ampiaispesää! ;D Miinustili taitaa karttua kunhan kiihkoilijat "jalostustouhuiltaan" ehtivät näkemään tämän. Itse en uskaltaisi asiasta puhua, eikä ole kyllä kokemustakaan.
Oon vaatimaton!

sänki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 82
Vs: semex
Ainoat ongelmat semexin sonnien käytöstä on olleet ongelmat verottajan kanssa.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Vs: semex
Ainoat ongelmat semexin sonnien käytöstä on olleet ongelmat verottajan kanssa.

Katsooko verottaja Semexin käytön harrastustoiminnaksi, eikä saa kuluja vähennykseen? :P

"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

nakki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Vs: semex
kellä toimii kellä ei, miksei ne lypsäis jos lypsää maailmallakin? tai miks maailma ei käyttäis sit pelkästään pohjoismaisia sonneja jos ne tuottaa ja on taloudellisimpia? miinuslehmät ja keskituotos 10tn. Ei tuo tuotos ainakaan romahtanut ole. ja kaikki lypsetään tankkiin, e-luokan maitoa.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: semex
Vanha uutinenhan tämä on.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kaenuunkeisari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: semex
olen kuullut että moni on luopunut semexs sonnien käytöstä , on ollut tutannon alenemista jostain syystä

Aprilli päevä meni jo  ;) Melko surkeeaa provokaatiotiota. Kun vaan tietäsäsit kuin moni vaihtanut semexsiin faban sekerotuset ay ja kaekkitietävät aallonnharjanpäällä olevat genomintm limetet pojat niin tilastot aika karuja luvettaa faban leirissä varsinkin.

Voi toki olla ja ittekin sen tiedän että (EHKÄ) ensikoissa voi olla hieman huononpi maitosuuttaa. Tosin ittellä esimerrekkäjä jo joitain et näinkään olekäynyt.  Vaan sitten kun tilastoa katsotaan poijinta kerroilta,rakenteen yms muun kehityksen tapahtumisen kauttani niin sen näkee jo sokea reettakin et suuntaus oikea  8)

lehtis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: semex
olen kuullut että moni on luopunut semexs sonnien käytöstä , on ollut tutannon alenemista jostain syystä

Ay:n kanssa ainaski rakenne paranee, mutta lypsynopeus hidastuu ja luonne huononee

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: semex
Ainoat ongelmat semexin sonnien käytöstä on olleet ongelmat verottajan kanssa.

Katsooko verottaja Semexin käytön harrastustoiminnaksi, eikä saa kuluja vähennykseen? :P

REPESIN! ;D ;D ;D
Oon vaatimaton!

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5501
Vs: semex
On tää maatalous kumma ala.
Joka lajissa on vaan yksi jumala, oli kyseessä traktori, meijeri, lannoite, tai keinosiemennysfirma.

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: semex
On tää maatalous kumma ala.
Joka lajissa on vaan yksi jumala, oli kyseessä traktori, meijeri, lannoite, tai keinosiemennysfirma.

Onkoos aloottaja LÄÄNINSONNIN piirimyyjä???

hyla

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 40
Vs: semex
On tää maatalous kumma ala.
Joka lajissa on vaan yksi jumala, oli kyseessä traktori, meijeri, lannoite, tai keinosiemennysfirma.
Samaa oon ihmetelly. Ja näisä jalostus/siemennys hommisa tuntuu olevan ne suurimmat jumalat liikkeellä. No ei siinä, saahan noista ainaki hyvät naurut ko joku oikeen innostuu uskontoaan puolustamaan  ;D

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: semex
On tää maatalous kumma ala.
Joka lajissa on vaan yksi jumala, oli kyseessä traktori, meijeri, lannoite, tai keinosiemennysfirma.
Samaa oon ihmetelly. Ja näisä jalostus/siemennys hommisa tuntuu olevan ne suurimmat jumalat liikkeellä. No ei siinä, saahan noista ainaki hyvät naurut ko joku oikeen innostuu uskontoaan puolustamaan  ;D
Ei uskalla nauraa. Vääräuskoinen saatetaan ampua.  ???
Mystinen kesälaatumies

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: semex

Samaa oon ihmetelly. Ja näisä jalostus/siemennys hommisa tuntuu olevan ne suurimmat jumalat liikkeellä. No ei siinä, saahan noista ainaki hyvät naurut ko joku oikeen innostuu uskontoaan puolustamaan  ;D

Kun otat semex sonnit käyttöön, alkavat kaikki lehmät lypsää siitä hetkestä lähtien paremmin. Unohdat kaikki terveysongelmat, teurastamo hoitaa ne.
Elämä hymyilee ja kärpäsetkään eivät kesällä enää häiritse.

 ;D