Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maanantai valtra  (Luettu 46148 kertaa)

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: Maanantai valtra
juu liika palio on pikkuvikoja ja huolimattomuutta ja turhia ongelmia.. mutta miksi tuntuu että ne ongelmat on suureksi osaksi samoilla omistajilla, ajomääristä ja työnkuvasta, ja jopa merkistä riippumatta??


pikkuviat ja turhat? ongelmat ovat toisten mielestä ominaisuuksia ja toisille taas oikeita  vikoja, joista reklamoidaan.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Maanantai valtra
Tänään taas kattelin kun deutsi tiputteli alleen  :P  Kondensiovettä  8)   

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Maanantai valtra
Tänään taas kattelin kun deutsi tiputteli alleen  :P  Kondensiovettä  8)

Jos se oli sun kuolaa??
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Maanantai valtra
Tänään taas kattelin kun deutsi tiputteli alleen  :P  Kondensiovettä  8)

Jos se oli sun kuolaa??
Kyllä toi kuolan olis luullut jo viiden vuoden aikana kuivaavan  ::)  Silloinkun se okrassa seisoi odottamassa töihin pääsyä niin hiukan ehkä tuli kuolattua  ;D 

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8362
Vs: Maanantai valtra
Mun 111 piti tehdä maanantaina kun mentiin katsomaan. Kone oli kuitenkin valmiina pihalla, en tiedä minäpäivänä oli tehty. Mallikkaasti on kuitenkin ensimmäiset 1500 tuntia pelannut.  ;)
Mystinen kesälaatumies

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Maanantai valtra
Tänään taas kattelin kun deutsi tiputteli alleen  :P  Kondensiovettä  8)

Jos se oli sun kuolaa??
Kyllä toi kuolan olis luullut jo viiden vuoden aikana kuivaavan  ::)  Silloinkun se okrassa seisoi odottamassa töihin pääsyä niin hiukan ehkä tuli kuolattua  ;D

Eli se oli se "Myyty"-lappuinen siellä rivissä... Mä olen pieraissut siellä hytissä  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Maanantai valtra
Tänään taas kattelin kun deutsi tiputteli alleen  :P  Kondensiovettä  8)

Jos se oli sun kuolaa??
Kyllä toi kuolan olis luullut jo viiden vuoden aikana kuivaavan  ::)  Silloinkun se okrassa seisoi odottamassa töihin pääsyä niin hiukan ehkä tuli kuolattua  ;D

Eli se oli se "Myyty"-lappuinen siellä rivissä... Mä olen pieraissut siellä hytissä  ;D
Oliko sulla omat avaimet vai päästikö myyjä sisään??  Ja kyllähän minä olen siellä jo sen verran piereskellyt ettei sun hajuja ainakaan huomaa ;D

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Maanantai valtra
N 141 Advance vm. -08. 3500h.   Kaikki hydrauliikan ohjainpäät vaihdettiin takuuaikana, sen jälkeen ei ole sohlannu(kop,kop).
Syyläri kennotettiin pari vuotta sitten. Tuli halvemmaksi kuin uusi(alkuperäset syylärit oli susia tietyn vuotisissa).
Ohjelmoinnin ja egr:n poiston jälkeen (tumpilta 184 hp ja 768 Nm) siitä tuli käypänen kones :-*  :-* josta kiitokset Nummi-Pusulaan, Jokioisille ja Kylmäkoskelle. ;)

Onko kuinka yleisiä n-sarjalaisessa jäähdytinvuodot? Taas vuotaa, onkohan tuossa muuta mahdollisuutta kuin uutta tilalle.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65453
Vs: Maanantai valtra
sementtiä niiin saakelsiti ni johan herkii vuotamassa... miten lie käy sit lämpöjen.... mutta sehän ei ole kuin talven murhe...

Mutteripena

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6
Vs: Maanantai valtra
Syyläri ongelma kaikissa n1 ja n2 sarjan vehkeissä. Voi ostaa uuden joka ei ole vanhaa parempi tai korjauttaa sen nykyisen. Sementti ei ole ratkaisu pitokoneeseen.

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Maanantai valtra
Syyläri ongelma kaikissa n1 ja n2 sarjan vehkeissä. Voi ostaa uuden joka ei ole vanhaa parempi tai korjauttaa sen nykyisen. Sementti ei ole ratkaisu pitokoneeseen.

Yks jäähdytin on yritetty korjauttaa, rupeaa sitte uudesta paikasta vuotaan, muutaman kuukauden sisään. Millaisia tuntimääriä nuo on yleensä kestänyt?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65453
Vs: Maanantai valtra
mistä nuo syylärit tuloo?  nyyssä ei ole vuotannu ykskään syyläri .. letkuissa nyt ollu joskus sanomista..                               ja miun traktoreista ei ole missään ollu syyläriongelmaa...  vuosikymmeniin..                                 verkustakin lähti kiinnikkeistä irti mutta ei vuotannu...

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4396
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: Maanantai valtra
Aika kestäviä on verkun syylärit olleet.

Kahta olen elämäni aikana korjauttanut, joista toisen rikoin itse. Pyöriteltiin konetta nokkapumpun kardaanin ristikosta poikittain olevalla hyvin isolla ruuvitaltalla, venttiilejä säätäessä (suuttimet olivat vielä irti).

Sitten se ruuvitaltta unohtui siihen ristikkoon kun paikka ei ole kovin näkyvä vaikkakin tilava. Kun ekan kerran startilla pyöräytin...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Maanantai valtra
Syyläri ongelma kaikissa n1 ja n2 sarjan vehkeissä. Voi ostaa uuden joka ei ole vanhaa parempi tai korjauttaa sen nykyisen. Sementti ei ole ratkaisu pitokoneeseen.

Yks jäähdytin on yritetty korjauttaa, rupeaa sitte uudesta paikasta vuotaan, muutaman kuukauden sisään. Millaisia tuntimääriä nuo on yleensä kestänyt?

Repiääkö se jostain sauman vierestä vai mistä ? Tuntuu aika oudolta että ongelmia on noinkin yleisesti noin yksinkertaisessa osassa. Onko sitten käytetty kennomateriaali huonoa tms.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Maanantai valtra
Syyläri ongelma kaikissa n1 ja n2 sarjan vehkeissä. Voi ostaa uuden joka ei ole vanhaa parempi tai korjauttaa sen nykyisen. Sementti ei ole ratkaisu pitokoneeseen.

Yks jäähdytin on yritetty korjauttaa, rupeaa sitte uudesta paikasta vuotaan, muutaman kuukauden sisään. Millaisia tuntimääriä nuo on yleensä kestänyt?

Repiääkö se jostain sauman vierestä vai mistä ? Tuntuu aika oudolta että ongelmia on noinkin yleisesti noin yksinkertaisessa osassa. Onko sitten käytetty kennomateriaali huonoa tms.

Kaippa nuo saumoista vuotaa, hintavia nuo uudet jäähdyttimet.