Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tyytymätön mc-haleen  (Luettu 12877 kertaa)

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
tyytymätön mc-haleen
Onko tässä maassa ainuttakaan ihmistä joka ei olisi tyytyväinen mäkkärin paalainkäärimeen. Tuntuu että sitä kehutaan niin maasta taivaisiin ja viellä takasin että eikö käyttäjiltä, asiakkailta tai joltain muulta löydy perusteltua negatiivista sanaa...
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
Vs: tyytymätön mc-haleen
hyvin on kyllä pelitelly toistaiseksi. muovirullien vaihto käärimeen vois olla hieman helepompi.(matalemmalla)
saattaa joku riisitautinen joutua ähisemmään sen kans ihan tosistaan.. ;D

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: tyytymätön mc-haleen
En oo viidessä vuodessa keksinyt...... Tai, olen yhden jutun kuullut, I-kone saattaa syttyä palamaan, jollei sitä puhdista heinäsilpusta sieltä päävoimansiirtoketjun etupäästä. Pitkän päivän kun ajaa, saattaa olla melko kuumaa jauhoa laarissa!

Jaa, tuli toinenkin heti mieleen, paikat puutuu, kun ei tule muuta jumppaa päivänmittaan, kuin n.40 paalin välein muovirullien vaihto! Se tietysti vois tohon hiukan auttaa, jos vaihtas siihen eteen jonkun vanhan raktorin, semmosen missä ei ole portaatonta voimaa. Se siinä portaattomassa on juu huono puoli, kun ei tarvii muuta tehdä, kuin sitä ennenmuinoin kaasupedaaliksi kutsuttua painaa ja rattia kääntää!!  8)

+250

  • Vieras
Vs: tyytymätön mc-haleen
Pystyynkääntäjä ei alkuun toiminu.muovirrullia sais mahtua enemmän mukaan.Puhdistamiseen on paljon pieniä koloja.
Ei muuta valitettavaa

Olli tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 195
Vs: tyytymätön mc-haleen
Sitten kun niitä on 15 vuotta vanhoja ja paljon ajettuja,joku voi hajota ja sitten se maine menee...

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: tyytymätön mc-haleen
Minä olen erittäin tyytymätön mchaleen. Minkä jessuksen tähen sen pitää maksaa nii valllan kauhiast ettei persaukisella oo varaa siihen enneku 10v päästä. Ja koska minä olen kykenemätön sitä hankkimaan täytyy sen olla ihan perseestä!  :P

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: tyytymätön mc-haleen
Naapurissa toinen mchaalee menossa. ensimmäinen 23 terällä silpusi huonommin kuin minun claas 14 terällä. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3133
Vs: tyytymätön mc-haleen
 Naapurilla on vicon kombi. Toimii, mutta ei satavarma toimii. Toisella mchale ja vicon kuski totes että kuka jaksais istua kopissa kun ei oo teli.

Red Bull

  • Vieras
Vs: tyytymätön mc-haleen
Naapurissa toinen mchaalee menossa. ensimmäinen 23 terällä silpusi huonommin kuin minun claas 14 terällä. ;D

No sehän sitten huonosti silppus kun Claas ei ainakaan silppua mitään.  ;D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: tyytymätön mc-haleen
muovinvartijan patterien vaihto maksaa mäkkäriin 500-600 €  :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: tyytymätön mc-haleen
Kapea noukin 2m, ei kääntyviä pyöriä noukkijassa. Pienenkokoiset paalit, mussuuttaa alleen tavaraa enempi kuin muutamat muut. Nämä olen kuullut/huomannut.
Oon vaatimaton!

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: tyytymätön mc-haleen
kääntyvät pyörät on tarpeettomat jos kevennys pelaa... eikä terpeen muutenkaan. (taarup ei toimiva kevennys eikä kääntyviä noukin pyöriä..)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: tyytymätön mc-haleen
Onko tässä maassa ainuttakaan ihmistä joka ei olisi tyytyväinen mäkkärin paalainkäärimeen. Tuntuu että sitä kehutaan niin maasta taivaisiin ja viellä takasin että eikö käyttäjiltä, asiakkailta tai joltain muulta löydy perusteltua negatiivista sanaa...
Itse koneeseen olen erittäin tyytyväinen, vaikka kokemuksia ei ole, mutta tuotokset ovat kuin vetelää lehmän sokerijuurikaan naatipaskaa.  Selvä urakoitsijan kone!  ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: tyytymätön mc-haleen
Väri on ruma, pitäisi olla punainen
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: tyytymätön mc-haleen
Naapuri joutui ainakin mchaaleeseen korjaaman viime kaudella kesken paalauksen laajakulmanivelen ja vaihtamaan noukkimen laakerit. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!