Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Case ih farmall u 115 mielipiteitä?  (Luettu 23476 kertaa)

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Tekeekö tommosella mitään? Näppärän oloinen katella.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

petse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Sama kone kuin new holland t5. Itsekkin puntaroin new holland t5.115 ja Valtra n103 h5 välillä. Kotimainen kiinostaisi mutta ei tunnu oikein sopivalta koneelta itselle. Nyykkärin kopissa pari kertaa istuneena hallinta laitteet käteen sopivia mutta muuten en voi kommentoida millanen o.

Hell Angel

  • Vieras
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Konefoorumissa katselin T5:sta ja totesin että meidän kartanon seuraava mahdollinen aputraktori. Näppäränoloinen kone. 115 mallina tehoakin jo.

Lurppa

  • Vieras
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Ota nyykkari. Sama kone periaattessa
mutta niin paljon hienompi 8)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
ite kanssa katellu kun olis niin näppärän kokonen, miksi kaikki pitäis olla niin helekutin isoja kooltaan vaikka hepoja sitten paljoa enempi olekaan.

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Ota nyykkari. Sama kone periaattessa
mutta niin paljon hienompi 8)

Mä luulen, että T5 EC:ssä ja Farmall U Pro -malleissa on eri vaihteisto. T5:ssä siis ilmeisesti Ford kehitelmä (16+16) ja U Prossa ZF:n 32+32. Molemmissa neljä pikavaihdetta. http://www.stackyard.com/news/2012/11/machinery/05_case_farmall_u_pro.html

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
ite kanssa katellu kun olis niin näppärän kokonen, miksi kaikki pitäis olla niin helekutin isoja kooltaan vaikka hepoja sitten paljoa enempi olekaan.
Juu semmoseks ykkös/apu taktoriks ajattelin. Suunittelin ensin isompaa neloskonetta mutta tuo kokoluokka on jo v**** kallis. Nämä pienemmät ovat paljon edullisempia. Teen sitte ne ryskä hommat noilla 8000 sarjan valu klunsseilla.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Keski-Suomessa lähes kaikki etuakselit näissä pikkusissa ja isommissa avattu 1500 tunnin sisään.Näin tiedoksi kaikille.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Keski-Suomessa lähes kaikki etuakselit näissä pikkusissa ja isommissa avattu 1500 tunnin sisään.Näin tiedoksi kaikille.
Johtuuko se ilmastosta vai mistä  ::)

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Keski-Suomessa lähes kaikki etuakselit näissä pikkusissa ja isommissa avattu 1500 tunnin sisään.Näin tiedoksi kaikille.
Johtuuko se ilmastosta vai mistä  ::)

Taitaa johtua. Täällä pohjoisemmassa tuntuu kestävän. Just tuli TM120:een 8000h mittariin. Ei ole tarvinnut aukoa vielä mitään.

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Mä luulen, että T5 EC:ssä ja Farmall U Pro -malleissa on eri vaihteisto. T5:ssä siis ilmeisesti Ford kehitelmä (16+16) ja U Prossa ZF:n 32+32. Molemmissa neljä pikavaihdetta.

Olisikohan molemmissa kuitenkin sama? Siniseenkin saa tuon ryöminnällä varustetun 32+32 vaihteiston. Molemmissa 40km/h tulee noin 1900 kiekalla.

Jupeje

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Meillä on l95 ja tl100a eikä kummastakaan ole etuakselia avattu, taitaa olla vaan kuulo puheita nuo etuakseli viat  :) :)

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Mä luulen, että T5 EC:ssä ja Farmall U Pro -malleissa on eri vaihteisto. T5:ssä siis ilmeisesti Ford kehitelmä (16+16) ja U Prossa ZF:n 32+32. Molemmissa neljä pikavaihdetta.

Olisikohan molemmissa kuitenkin sama? Siniseenkin saa tuon ryöminnällä varustetun 32+32 vaihteiston. Molemmissa 40km/h tulee noin 1900 kiekalla.

Voi hyvin olla näinkin, en ollut tietoinen tuosta ryömintä-optiosta. Ilmeisesti CNH on siis ostanut ZF:ltä konsultaatiota ja mahd. osia tuohon Ford-pohjaiseen laatikkoon. Eikä tuo ole edes poikkeuksellista, mm Same Deutz-Fahr äskettäin osti ZF:ltä päivitystä alun perin omaa talon sisäistä kehitystyötään olevaan 9-pikavaihdeportaiseen laatikkoon, jolloin siitä tuli 12-pikavaihdeportainen. L-sarjan Agrotron siis kyseessä, mutta sitä ei tuoda Suomeen.

Ehkä ZF-kytkennän mainostaminen sopii enemmän Casen "Made in Austria" -imagoon, kuin NH:n Basildonilaiseen perinteeseen, ja tällä sitten yritetään luoda eroa merkkien välille, ken tietää?

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Keski-Suomessa lähes kaikki etuakselit näissä pikkusissa ja isommissa avattu 1500 tunnin sisään.Näin tiedoksi kaikille.
No joo kyllähän noita kait täälläkin korjailtu on. Tm mallin etuakseleita mutta olen tohon hommaan tottunut valtun carraron kanssa ;D Eikä ne nyt ihan ittellään hajoo. Hiukan voi vaikuttaa se konetta huoltava ja liikkeellä pitäväkin voima. On vaan CNH aikalailla halvempi kuin esim valtu. Meinaan senverta paljon että teen aikapaljon remppaa tolla erotuksella. Vaikka laskisin tuntipalkaks itelle 15Eh. Osatmaksaa tietty kaikkiin eikä särkymätöntä konesta oo viä tehty!! ::) 8)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Case ih farmall u 115 mielipiteitä?
Keski-Suomessa lähes kaikki etuakselit näissä pikkusissa ja isommissa avattu 1500 tunnin sisään.Näin tiedoksi kaikille.
Jaaha – oudolta kuulostaa – liekö mitään perää?
   cría cuervos y te sacarán los ojos