Kotimaan kärryt taitaa sitten jäädä kauppaan, ne on tehty lähinnä näille tee-se-itse rakentajille
Eli kuten jo edellä mainittiin Saris, Agados, Hulgo euroopan kärryistä löytyy jämäkkyyttä ja kuljetuskapasiteettia. Itellä Assems kolmentonnin kokonaispainolla ja kolmikaato kipillä, olen kyllä tykänny, kuin hullu puurosta, todella jämäkkä kärry, siinä nuo pienet pyörät vähän kaks piippuinen juttu, hyvää matala kokonaiskorkeus, voi kipata autokatokses sivulle, mutta renkaat ei kestä yhtä kauaa, kuin noissa muissa "hiacen pyörät" ja ovat puolta kalliimmat noin 150 erkkiä kipale, vaihto noin 30 tuhannen kilsan välein, lisäksi on jonkin verran "jyryytes" vetää tasan 80, mutta toisaalta kulkee, kuin juna, joskus rekan ohituksen jälkeen pelästynyt 120 mittarissa, käyrryä ei huomaa tulee niin siististi perässä. Vedetty nyt vähän kolmatta vuotta ja toistasataatuhatta kilsaa, veturi kävi just kytkinrempassa, oli vauhtipyörä, painelaakeri ja asetelma ihan finaalissa, levyssä oli pikkasen pintaa jäljellä. Kaikista noista on olemassa pelkät lavetti versiot isoilla lavoilla ja kunnon kantavuuksilla.