Uudemmissa 1,8 t on kai ollut ongelmia imusiivilän tukkeutumisen kanssa joka aiheuttaa ongelmia öljynkierrolle. Mut kannattaa tutustua aiheeseen paremmin, että onko joku yksilövika. Moni taitaa B6 korisia pitää parempina kuin uudempia A4 malleja.
1.8t:tä vaivaa tosiaan tuo imusihdin tukkeutuminen, ongelma tulee vain jos ajetaan yli 15tkm samoilla öljyillä, olipa vuosimalli mikä tahansa.
Tukivarsia saa vahvistettuja jotka on sitten kestäneet jo paremmin.
2.0tdi uskaltaa ostaa ainakin BKD moottorikoodilla olevan. Löytyy octavian,golfin,A3, jetan ja touranin keulalta ainakin.
Tuohon Fin-Turbon hybridi ahdin ja Artulta softa niin liikkuu kivasti(n.200hv ja 400nm) ja vakio kytkin/vauhtipyörä kestää paremmin kun vakiossa