Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 14.01.13 - klo:22:21 Valtra onkin hyvä esimerkki helppokäyttöisyydestä, ei asiaan perehtymätön osaa sitä sen helpommin käyttää, kuin Fendtiäkään. Nappuloita, kytkimiä ja säätövalikkoja on kuin lentokoneessa...helppoa sitten kun oppii, mutta turha puhua siitä helppokäyttöisenä aloittelijalle.Samaa mieltä, Valtra on ensikertalaisen todella hankala käyttää. Kaikenlainen logiikka puuttuu täysin, hydraulivipujen ja liittimien korrelaation ymmärtämiseen kestää alottelijalla hetkisen aikaa.. Sivupaneeli täynnä keinukatkasijoita, ja tärkeimmät nappulat hukkuu "hifistelyn" sekaan. Nostolaitekkin toimii uusimmissa käynnistyksen jälkeen vähintäänkin erikoisesti.. Saksalainen täsmällisyys puuttuu täysin
Valtra onkin hyvä esimerkki helppokäyttöisyydestä, ei asiaan perehtymätön osaa sitä sen helpommin käyttää, kuin Fendtiäkään. Nappuloita, kytkimiä ja säätövalikkoja on kuin lentokoneessa...helppoa sitten kun oppii, mutta turha puhua siitä helppokäyttöisenä aloittelijalle.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 09.01.13 - klo:22:08Lainaus käyttäjältä: Ojala - 06.01.13 - klo:15:06Kismet mainosta mukaellen: "Niin hyvää ettei sanotuksi saa" Kumpi sulta loppuu ensin? Velka vai vario? Ei kumpikaan.Fendt kuuluu ostaa suoralla kaupalla ja jo tienatuilla rahoilla.Pitemmän päälle järkevin vaihtoehto.
Lainaus käyttäjältä: Ojala - 06.01.13 - klo:15:06Kismet mainosta mukaellen: "Niin hyvää ettei sanotuksi saa" Kumpi sulta loppuu ensin? Velka vai vario?
Kismet mainosta mukaellen: "Niin hyvää ettei sanotuksi saa"
Tuli mieleen, että onko nämä vuoden 2008 (deutzin koneella) ja uudemmat ysisataset ihan samoja koneita 922:sesta 936:seen? Eli onko tekniikka täysin sama?
Lainaus käyttäjältä: Hiippailija - 14.01.13 - klo:22:35Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 14.01.13 - klo:22:21 Valtra onkin hyvä esimerkki helppokäyttöisyydestä, ei asiaan perehtymätön osaa sitä sen helpommin käyttää, kuin Fendtiäkään. Nappuloita, kytkimiä ja säätövalikkoja on kuin lentokoneessa...helppoa sitten kun oppii, mutta turha puhua siitä helppokäyttöisenä aloittelijalle.Samaa mieltä, Valtra on ensikertalaisen todella hankala käyttää. Kaikenlainen logiikka puuttuu täysin, hydraulivipujen ja liittimien korrelaation ymmärtämiseen kestää alottelijalla hetkisen aikaa.. Sivupaneeli täynnä keinukatkasijoita, ja tärkeimmät nappulat hukkuu "hifistelyn" sekaan. Nostolaitekkin toimii uusimmissa käynnistyksen jälkeen vähintäänkin erikoisesti.. Saksalainen täsmällisyys puuttuu täysin + Se kun vaan on uskonto monelle, niin sitä on vaikea myöntää.
Lainaus käyttäjältä: Cornfarmer - 14.01.13 - klo:21:28Tuli mieleen, että onko nämä vuoden 2008 (deutzin koneella) ja uudemmat ysisataset ihan samoja koneita 922:sesta 936:seen? Eli onko tekniikka täysin sama?Aika hiljasta on ollu tietämyksen suhteen??
Lainaus käyttäjältä: Cornfarmer - 15.01.13 - klo:19:24Lainaus käyttäjältä: Cornfarmer - 14.01.13 - klo:21:28Tuli mieleen, että onko nämä vuoden 2008 (deutzin koneella) ja uudemmat ysisataset ihan samoja koneita 922:sesta 936:seen? Eli onko tekniikka täysin sama?Aika hiljasta on ollu tietämyksen suhteen?? Profi ja Power varustetasot. Eipä niissäkään paljoa eroa.http://www.konedata.net/Traktorit/fendt922.htm
Tuolta mä oon kans näitä katsellu, tiedä sitte onko nämä kuinka tarkkoja tietoja... Kukas näitä Fendtejä huolti täällä E-pohjanmaalla ennemmin ku myynti siirtyi Valtun tiloihin, eli yrman aikana?
ei oo itelläni variota.. mutta tässä n.sadan kilsan säteellä on yks.. kait se on niin huono merkki ettei muut halua hommata
Lainaus käyttäjältä: ktm87 - 17.01.13 - klo:22:45ei oo itelläni variota.. mutta tässä n.sadan kilsan säteellä on yks.. kait se on niin huono merkki ettei muut halua hommata Asutko jossain Haltitunturilla Tai sitten laput silmillä, kai niitä joka kylällä on, jos tiloja useampia kuin muutama
Asutko jossain Haltitunturilla Tai sitten laput silmillä, kai niitä joka kylällä on, jos tiloja useampia kuin muutama