Jepa, eli olen yrittänyt tutkia ongelmaa. Perusmaadoituksissa akulla ja rungossa ei ollu vikaa. Pääsulaketta en päässyt vielä ronklaamaan ku se kotelo oli erimieltä aukeamisesta. Eikös tuo pääsulake oo siinä kopin oikean reunan alla siinä + ja - napojen kotelossa. Näin miulle ainakin kerrottiin, toivottavasti kertoja oli oikeassa. Aattelin tarkistaa laturin tuottaman jännitteen ja akun varauksen noin alkuun vielä. Sit on vielä listalla tuo suunnanvaihtajan maadoitus, kunhan pääsen purkamaan rattia ja mittaristoa auki. Vaihdelaatikon painekytkin on kai sit yks kans, toinen on kai vaihekepin joku tunnistin, mut onko vaihdekepissä muuta kuin s P-vaihteen tunnistin kytkin? Se jumittaa pohjaan, ku laittaa P:n päälle ni se kytkin ei "aukea", sehän näkyy siitä. No vaikka sitä liikuttaa auki ja kiinni ni ei se paranna tilannetta, sen ku se piippaa se SV.
En sit tiiä mikä tuota starttaamattomuutta aiheuttaa siinä sivussa välillä. Onko sekin maadoitusongelma vai onko se sit kuiteki se vipu paskana. Mites se on tuolla uudella vivulla ku nyt en muista, että jos on vaihde päällä ja SV pykälällä ja kytkin pohjassa ni starttasko se?
Toivomma että vika löytyy. Tuohon on siis joskus vaihdettu se suunanvaihtaja ja yks huoltomies oli sitä mieltä että nois vaihdetuissa t-mallin vivuissa ei oo ikään ollu ongelmia sitten, että sit vika ois jossain muualla.