Jaa tulee ensin mieleen jos tiet kalliomurskella tehty niin kovaa ja sitkeää pitää piikkien olla jotta kesto sitä luokkaa että on kannattavaa tuolla työntää ja yleensä kun nostetaan vauhtia niin kuluminen kasvaa. Hienojakoisilla mailla varmaan toimii paremmin mutta jos 0-32 kalliomursketta niin voipi olla hupaa hommaa piikeille ja voipi olla sen verta kovaa että pomppii kiveltä kivelle.
Tuosta vetotehon tarpeesta. Parhaan tehon saa kun ei ennakolta riko pintaa vetäviltä pyöriltä. Toista kertaa kun joutuu vetämään jo rikotulta pinnalta niin paljon huonompi on vetoteho kuin kovanpinnan päällä. Irtoaines toimii kuin kuulalaakeri.
Talvella polanteen poistossa taasen tilanne kääntyy päinvastoin. mutta tuo hile on saatava pois ennenkuin pitoa alkaa löytymään talvellakin.
Piha alueiden polanteiden poistoon kevyellä kalustolla miettisin ehkä tuota laitetta.
http://www.suokone.com/tuotteet/meriroadeq/sasnomac-polannejyrsimet.html