Polanneterällä ja 8t painavalla traktorilla etupäässä polanteet poistetaan. Pihassa myös soukkion polannelana sekä vrg ,sitä ei ollavielä päästy testaamaan polanteen poistossa. Kahdesta edellisestä paras on tuo polanneterä tappiterillä, sillä ollaan kuorma-automiestenkin jälkiä siistitty. Ei ole turhaa massaa vedettävänä.
Polanteen poisto on tekniikka laji eikä voimalaji.
Kyntäjäkin aurailee samalla tekniikalla kuin allekirjoittanutkin
Nimen ja omaan tekniikkalaji. Vieläkin näkee kuorma-automiehiä, jotka uskoo voimaan ja painoon ja pitävät alusterää asennossa, jossa painetaan tappi- tai verkkoterällä pystysuoraan tietä kohti, tai laahaavat taakse viistossa. Saahan siinä tapit kulutettua pilalle lyhyelläkin matkaa.
Enämpi niinku höyläämällä, jolloin tapit pyörivät ja on paaaaljon kevyempi lykätä. Ja se on sitten paskapuhetta, jotta traktorilla ei saa polannetta pidettyä kurissa. On sitä käyty kuorkkienkin jäljiltä polannetta poistamassa, kun ei kuulemma autokalustolla irtoa.