Onko tuossa hiipimisessä voimaa käytössä, vai pysähtyykö jarrulla?
Automaattivaihteiset autot on ryömineet maailman sivu, eikä sekään ole mitään maailmanloppua aiheuttanut.
On hiipiny joo. Varsinkin liukkaalla kelillä oikein mukava ominaisuus kun takavetoinen työnnättää autoa eteenpäin vaikka etujarrut lukossa. Suttina menee.
Jarrullahan niitä joutuu pidättelemään aina kun "pykälä" silmässä ja haluaa paikallaan pysyä, kesäkelilläkin.
Ei tarvii automaattia tai portaatonta, Volvo 240 hiipi pakkasella
kun öölit kankeena laatikossa. ATF poisti tai lievensi ominaisuutta
![::)](https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/Smileys/default/rolleyes.gif)
Hiipiminen mikään ongelma ole, jos jätät parkkiin ei saa jättää vetoa
päälle, kässäri niin nappaa vapaalle automaattisesti.
Valtu taas nappaa kässärin päälle vapaalla , Vario nappaa vapaalle
kun kässärin laittaa...
![;D](https://uusi.keskustelukanava.agronet.fi/agronet/Smileys/default/grin.gif)
[/quote]
DF nappaa jarrun päälle kun nostaa jalan "kaasulta". Mukava ominaisuus työkoneita tai kärryä perään tällätessä. Sekä taajama-ajossa kun pysähdyksiä tiheään. Nopeammassa ajossa ei jarrutus ole kuitenkaan mikään lukkojarrutus vaan sen voi säätää potikasta kuskille ja olosuhteisiin nähden sopivaksi.