Onko kukaan ollut niin epäonninen että on joutunut vaihtamaan starttimoottoria satasarjan peuraan? Kuinka IHMEESSÄ sen alemman mutterin saa irti? Jos tilaan saa suunnilleen näppinsä mahtumaan niin avaimesta ei tarvitse haaveillakaan. Pitäiskö tuohon tuunata avain vai löytyiskö valmista ratkaisua?
Joku pitäis taas tunkea takin hihaan..
On tuokin joskus tullut koettua...
Just muutama päivä sitten kattelin yhtä parille mutkalle taivutettua, sekä pieni "avaus" ja hitsauksen kokenutta lenkkiavainta ja ihmettelin mihin tuonkin olen tehnyt...
Nyt muistan taas!
Oli se muuten melko hidasta nitkuttamista mutta sillä se tosiaan onnistui.
JCB:n lusikkahaarukassa oli vielä hullummassa paikassa startin kiinnitysmutteri, mutta sitä ei edellinenkään omistaja ollut laittanut kuin kahdella pultilla/mutterilla kiinni (luojan kiitos) niin ei tarvinnut tapella. Ja hyvin tuo näkyi pysynneen kiinni.