Kauheita laitteita nuo etuvetoiset kanttipaalivolvot, en ole oikein ikinä ymmärtänyt mikä niissä viehättää. Volvokuskien pitäisi käydä parjaamisen sijaan ajamassa 400 tkm ajettua mersua, bemaria tai torsen nelikko audia, ehkä silloin saattaisi leikata miksi niitä kutsutaan premium merkeiksi ja volvot on sitä wannabe premium osastoa.
20 tuhannella saa uudenveroisia nelivetoisia autoja joilla ajaa mielikseen ympäri vuoden, toisin kuin noilla suttaajilla.
Mielestäni Volvo kuitenkin ihan hyvä käyttöauto. Tämä nykyinen V70 on periaatteessa kai Ford jonka ajo-ominaisuudet on ihan hyvät. Autot kehittyvät koko ajan. Itsellä oli aikoinaan Saab 9 5 jota pidin todella hyvänä ajettavana. En tiedä mikä olisi mielipide jos nyt joutuisin sillä ajamaan. Aika kultaa muistot. Pikkuviat vain karsivat sen jatkosta ja nythän sen valmistus on lopetettu. Minullle tärkeintä on auton ajettavuus lumessa ja sohjossa moottoritienopeuksilla eli suoralla tiellä.
Sitten mitä tulee noihin satojatuhansia ajettuihin käytettyihin niin suurin syy etten käytettyä ota on automaattilaatikko joka pitää ehdottomasti olla. Muiden ajamista ja pitämistä ei ole mitään takeita. Jos itse saisin päättää auton niin ottaisin Fordin tai Skodan joissa ei tarvitse maksaa sitä Wannabe premiumhintaa.Toisaalta Volvo kuitenkin halvempi kuin nuo bemarit ja mersut ja varusteet ei maksa maltaita.
Sen verran täytyy lisätä että Toyotoissa on varmaan surkeat ajo-ominaisuudet. Ainakin tiellä suuri osa näistä hidastelijoista on toyotakuskeja. Bemarissa kyllä sitten todella hyvät, aina ohittelemassa ja suurilla ylinopeuksilla.