Varmaan olettekin odottaneet kommenttiani tähänkin ketjuun yhtä innokkaasti kuin exää sokkotreffeille. Mutta kerronpa kuitenkin.
....
Mr. Kartanovolvon kannattaa muistella tätä, ja miksei muitakin maraanin kirjoituksia, kun seuraavan kerran *****ilee "rikkaille" tissinkoittajille.
Niin siis mullakin oli Kartanovolvoja kaksikin ennen tuota Opeliskia. Tuli vaan niin pitkä kyrdelista katsurilta heinäkuussa ettei ollut olevinaan intoa laittaa kondikseen. Varsinkin kun tuota muutakin tuskaa tässä on ollut.
Enää en löytäny mielestäni "järkevänhintaisia" 240 -farmariVolvoja lähialueelta tai olin vaan liian kranttu kun voovasin 2.3 l koneella olevaa. Lisäksi emäntä sanoi, että voisko jo jonkun raadon hukata ennenkuin hommaa uuden. Siksi sorruin Opeliskiin, vaikka tiesin sen riskiksi. Ja niinhän se riski sitten realisoitui kolmen kuukauden ajelun jälkeen. On tosiaan ihan eri juttu jos Volvolla on ajettu 330 tkm kuin että Opelilla on saman verran mittarissa!
Edellisessä elämässä pääsin tilanteeseen, että kulkimena oli Toyota Land Cruiser HDJ80. Olen toki asiasta aiemminkin avautunut (ehkä jopa tässä samassa viestiketjussa?) eli "hodari" oli mulle "liian hieno". Mutta yhdeksänpaikkaisena tuli silloin tarpeeseen. Tullessa oli 427 tkm ja luopuessa viisi ja puoli vuotta myöhemmin 639 tkm. Toki jotain täytyi siihenkin laittaa, mutta muuten oli loistava laite. Vetää sai mitä vaan ja se kuutosen ÄÄNI! Sellaista ei ole sen jälkeen ollut, vaikka Maxxumikin toki kivalta kuulosta (naapurin Massikka=Perkins on mun mielestä hienompi ääni).
Huomenna on vaimon ajelupäivä, mulla sitten loppuviikko
etuvalon polttimo pitäis vaihtaa, mut on muuten niin kryptinen salpa siinä H7-polttimossa, että piti ottaa kameralla kuva etten olis rikkonu sitä (kuten edellinen omistaja oli tehnyt!) - sinne kun ei näe...