Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Sivuja:1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  • Tavallinen aihe

Aihe Autoiluko kallista?  (Luettu 27674 kertaa)

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Autoiluko kallista?
tottakai jokainen käyttää omat rahat miten haluaa..

omani on 98 ja ostaessa 200tkm ajettu.. ohan se jo teini iäs mut hyvin on toimina mitä mulla on ollu.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Autoiluko kallista?
Varakas vuorineuvos on tankkaamassa tuoretta Bentleytä kun viereisell tankilla ollut Mersu-kuski alkaa mutista itsekseen.

Mersu-kuski: "En kyllä ymmärrä miksi joku laittaa noin paljon rahaa autoon."
Bentley-kuski: "Minä en ymmärrä miksi jotkut ihmiset laittavat kaikki rahansa autoon."
;D ;D

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Autoiluko kallista?
Varmaan olettekin odottaneet kommenttiani tähänkin ketjuun yhtä innokkaasti kuin exää sokkotreffeille. Mutta kerronpa kuitenkin.
....


Mr. Kartanovolvon kannattaa muistella tätä, ja miksei muitakin maraanin kirjoituksia, kun seuraavan kerran *****ilee "rikkaille" tissinkoittajille.  >:(
Niin siis mullakin oli Kartanovolvoja kaksikin ennen tuota Opeliskia. Tuli vaan niin pitkä kyrdelista katsurilta heinäkuussa ettei ollut olevinaan intoa laittaa kondikseen. Varsinkin kun tuota muutakin tuskaa tässä on ollut.

Enää en löytäny mielestäni "järkevänhintaisia" 240 -farmariVolvoja lähialueelta tai olin vaan liian kranttu kun voovasin 2.3 l koneella olevaa. Lisäksi emäntä sanoi, että voisko jo jonkun raadon hukata ennenkuin hommaa uuden. Siksi sorruin Opeliskiin, vaikka tiesin sen riskiksi. Ja niinhän se riski sitten realisoitui kolmen kuukauden ajelun jälkeen. On tosiaan ihan eri juttu jos Volvolla on ajettu 330 tkm kuin että Opelilla on saman verran mittarissa!

Edellisessä elämässä pääsin tilanteeseen, että kulkimena oli Toyota Land Cruiser HDJ80. Olen toki asiasta aiemminkin avautunut (ehkä jopa tässä samassa viestiketjussa?) eli "hodari" oli mulle "liian hieno". Mutta yhdeksänpaikkaisena tuli silloin tarpeeseen. Tullessa oli 427 tkm ja luopuessa viisi ja puoli vuotta myöhemmin 639 tkm. Toki jotain täytyi siihenkin laittaa, mutta muuten oli loistava laite. Vetää sai mitä vaan ja se kuutosen ÄÄNI! Sellaista ei ole sen jälkeen ollut, vaikka Maxxumikin toki kivalta kuulosta (naapurin Massikka=Perkins on mun mielestä hienompi ääni). :D

Huomenna on vaimon ajelupäivä, mulla sitten loppuviikko :) etuvalon polttimo pitäis vaihtaa, mut on muuten niin kryptinen salpa siinä H7-polttimossa, että piti ottaa kameralla kuva etten olis rikkonu sitä (kuten edellinen omistaja oli tehnyt!) - sinne kun ei näe...
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8408
Vs: Autoiluko kallista?
Vaikka oman kulkupelin vaatimuksiin kuuluu etuvetoisuus, olivat viimeiset VOLVOT takavetoisia ja Ruotsissa tehtyjä. Ooppeli osasi tehdä vielä yhden polven etuvetoisiakin, ennenkuin sortuivat pilipali alihankkijoihin.
Mystinen kesälaatumies

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Autoiluko kallista?
Varmaan olettekin odottaneet kommenttiani tähänkin ketjuun yhtä innokkaasti kuin exää sokkotreffeille. Mutta kerronpa kuitenkin.
....


Mr. Kartanovolvon kannattaa muistella tätä, ja miksei muitakin maraanin kirjoituksia, kun seuraavan kerran *****ilee "rikkaille" tissinkoittajille.  >:(
Tuolla mun tissinkoittajanaapurilla on 2x mun volvon hintainen maasturi ja lisäksi se nelivetoavolava ja liikennetraktori.
On se kyllä väärin!  :'( Miten sinä rehellisenä kommunistina kestät sen?  :-\
Mehän voitas vaikka täällä Agronetin piirissä kerätä sulle sellainen tukiryhmä jossa me voitas yhdessä puida tätä traumaa?
Vaikka kaikki jotka on jo tähän ketjuun kirjottanu? Ja sata seuraavaksi kovinta *****ilijaa?

Sinä voisit kertoa köyhästä lapsuudestas sen ökyrikkaan tissinkoittajan naapurissa ja me muut saatas nauraa vedet silmissä...
..niinkuin tähänkin asti...  ??? ::) :D ;D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Autoiluko kallista?
On se kyllä väärin!  :'( Miten sinä rehellisenä kommunistina kestät sen?  :-\
Mehän voitas vaikka täällä Agronetin piirissä kerätä sulle sellainen tukiryhmä jossa me voitas yhdessä puida tätä traumaa?
Vaikka kaikki jotka on jo tähän ketjuun kirjottanu? Ja sata seuraavaksi kovinta *****ilijaa?

Sinä voisit kertoa köyhästä lapsuudestas sen ökyrikkaan tissinkoittajan naapurissa ja me muut saatas nauraa vedet silmissä...
..niinkuin tähänkin asti...  ??? ::) :D ;D
TYKKÄÄ!!!!
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: Autoiluko kallista?
Ei meillä ainakaan ole mitään ongelmaa ajaa -04 mallin 320tkm ajetulla mersulla, tuntuu vaan että paranee vanhetessaan.

Mä olen nyt 20 tkm ajellut -99 220 CDI Messerschmitillä. 5 tonnia maksoi kapistus  (kun se on tuontiauto niin sitä ei ole tehty käsityönä kuten suomi-versiot  ???) jolloin mittarissa 250 tkm. Keskikulutus vaihdellut 6 - 6,5l /100km. Vikoja ei ole ollut. Väittäisin että melko halpoja ja todella miellyttäviä kilsoja ollut. Köyhän kannattaa ajaa vaan parhaalla tjsp. sanoo Ojalakin. Tosin noita käytettyjä messejä saa onneksi melko edukkaasti, kiitos "väyryselle" maineen pilauksesta  :)
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Autoiluko kallista?
Ei meillä ainakaan ole mitään ongelmaa ajaa -04 mallin 320tkm ajetulla mersulla, tuntuu vaan että paranee vanhetessaan.

Mä olen nyt 20 tkm ajellut -99 220 CDI Messerschmitillä. 5 tonnia maksoi kapistus  (kun se on tuontiauto niin sitä ei ole tehty käsityönä kuten suomi-versiot  ???) jolloin mittarissa 250 tkm. Keskikulutus vaihdellut 6 - 6,5l /100km. Vikoja ei ole ollut. Väittäisin että melko halpoja ja todella miellyttäviä kilsoja ollut. Köyhän kannattaa ajaa vaan parhaalla tjsp. sanoo Ojalakin. Tosin noita käytettyjä messejä saa onneksi melko edukkaasti, kiitos "väyryselle" maineen pilauksesta  :)

Mopopuolella et tainnut tehdä kompromisseja?

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: Autoiluko kallista?
Ei meillä ainakaan ole mitään ongelmaa ajaa -04 mallin 320tkm ajetulla mersulla, tuntuu vaan että paranee vanhetessaan.

Mä olen nyt 20 tkm ajellut -99 220 CDI Messerschmitillä. 5 tonnia maksoi kapistus  (kun se on tuontiauto niin sitä ei ole tehty käsityönä kuten suomi-versiot  ???) jolloin mittarissa 250 tkm. Keskikulutus vaihdellut 6 - 6,5l /100km. Vikoja ei ole ollut. Väittäisin että melko halpoja ja todella miellyttäviä kilsoja ollut. Köyhän kannattaa ajaa vaan parhaalla tjsp. sanoo Ojalakin. Tosin noita käytettyjä messejä saa onneksi melko edukkaasti, kiitos "väyryselle" maineen pilauksesta  :)

Mopopuolella et tainnut tehdä kompromisseja?

Se harrastus on tauolla ainakin toistaiseksi.
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Autoiluko kallista?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26186
  • vastustan
Vs: Autoiluko kallista?
<6000€ auto: abs,sähkölasit eteen ja taakse,ilmastointi,neliveto,farmari,turvatyynyt eteen ja sivutyynyt ja hevosiakin ettei jalkohin jää. automaattia en halunnut. mitä vielä tarvii? jatketta?


ps. ei todellakaan ole/tule m.kelkkaa.
Alle 6000€ ei saa kuin vanhan ja paljon ajetun/mustanmiehen mallin laatuauton.

Kukin käyttäköön rahansa miten haluaa.
seoonn vaan jontikkamiesten kokemaa tuskaa  että että pitää naama  punasena pirättää ripulipaskaa ku allaon muutaman vuoden ikäinen peli ;D ;D ;D ;D

6000 ekulla saa oikein hyvin palvelevan auton :o :o :o :o

Tokihan uusi auto on mukava ja jolla varaa semmoiseen on se sallittakoon. mutta ympäristön ja kansantalouden kannalta on järkevää ajaa autot loppuun, eihän tänä päivänä esin keskiluokan autolle 300000 kilometriä tunnu missään jos öljyt on vaihdettu, kerran pantu iskarit jouset ja jarrut, kenties tuulilasi ;) ;) ;) ;)

Muutaman kerran vuodessa jos viitsii auton vielä sisältä puhdistaa ja päältä vahata ei se juuri uutta häpee, eriasia sitte jos sinne pitää navettavaatteissa könytä ;D ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 27.11.12 - klo:12:08 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Autoiluko kallista?
Varmaan olettekin odottaneet kommenttiani tähänkin ketjuun yhtä innokkaasti kuin exää sokkotreffeille. Mutta kerronpa kuitenkin.
....


Mr. Kartanovolvon kannattaa muistella tätä, ja miksei muitakin maraanin kirjoituksia, kun seuraavan kerran *****ilee "rikkaille" tissinkoittajille.  >:(
Tuolla mun tissinkoittajanaapurilla on 2x mun volvon hintainen maasturi ja lisäksi se nelivetoavolava ja liikennetraktori.
On se kyllä väärin!  :'( Miten sinä rehellisenä kommunistina kestät sen?  :-\
Mehän voitas vaikka täällä Agronetin piirissä kerätä sulle sellainen tukiryhmä jossa me voitas yhdessä puida tätä traumaa?
Vaikka kaikki jotka on jo tähän ketjuun kirjottanu? Ja sata seuraavaksi kovinta *****ilijaa?

Sinä voisit kertoa köyhästä lapsuudestas sen ökyrikkaan tissinkoittajan naapurissa ja me muut saatas nauraa vedet silmissä...
..niinkuin tähänkin asti...  ??? ::) :D ;D
Ei se mun lapsuudessa ollut ökyrikas, saman verran lehmiä kuin meilläkin. Parempi auto sillä kuitenkin silloin oli, tai siis sen isällä.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Autoiluko kallista?
Et sitten halunnut rikastua lehmänviljelybisneksellä..?
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Autoiluko kallista?
Et sitten halunnut rikastua lehmänviljelybisneksellä..?

 ;D ;D ;D ;D
Sivuja:1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9