Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuka ottaa?  (Luettu 28484 kertaa)

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Kuka ottaa?
Poistot ja lyhennykset on synkronissa, toisin kuin useimmilla....??
Onkohan mulla poistot synkroonissa, ku teen poistoja joka vuosi vähintään 4 kertaa lainojen määrän?

Rami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 637
Vs: Kuka ottaa?
Tuskin niitä tilinpäätöstietoja tarvis tilata kaupparekisteristä jos on ostamassa, sillä tuonkin kokoluokan kaupassa niitä ja muita lähtökohtia joudutaan käymään läpi myyjän ja ostajan yhteisymmärryksessä monta päivää, ellei viikkoja. Silti saattaa tulla yllätyksiä ostajalle, monesti jopa ikäviä. Tällainen virtuaaliostaja joutuu ne sieltä hankkimaan.

Toki aika pelkistetyt ne kaupparekisteriin lähetetyt, jos tilinpäätös laadittu siihen tyyliin, että annetaan mahdollisimman epämääräinen tieto urkkijoita ajatellen. Rakennetaan silloin vähän eri tyyliin, on vaikeampi laskea monia asioita.

Nyt kun siitä tuli puhetta, täytynee tarkastaa viimeinen lähetetty, maksaa kauppalehden kautta 10,60. Antaa kuitenkin kohtuullisen kuvan ja aina siitä jotain voi oppia. Ei paljon Seiskaa kalliimpi, mutta mielestäni monelle hyvää oppia bensmarkkaukseen. Näkee ainakin hivenen noiden lukujen sisälle, mitä myyjä pyytää. Ei taida kärsiä tänne linkittää, mutta toki julkista tietoa. ;)

ps. JoHaRa ota taikkuja, taitavat olla vikkelämpiä

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kuka ottaa?
En mä taikkuja, liian sexyjä navettatöihin  ;D

Mun mielestäni tuonne Milkhilliin voi kyllä vaikka soitella ja kysellä asioista, turha asiasta on täällä jauhaa.

Rami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 637
Vs: Kuka ottaa?
Totta Aatami puhui, koneet, rakennus ja inmateriaalioikeudet (oisko kiintiö yms.) ja pankkilainat suht balanssissa. Hintapyyntö vähän yli 2x taseen loppusumma. Toki tuo ei kerro mitään, sillä eihän tuosta velat mukana kannata maksaa juuri mitään pyyntöön nähden tai ainakin seuraavaan tilinpäätökseen saa kirjata liikearvoa melko runsaasti. :D

ps. tilinpäätös tietysti toisella kotimaisella, joten luvut päätelty sijainnin perusteella ja tilinpäätösanalyysi rakennettu saunailtana.:o

Viimeksi muokattu: 27.10.12 - klo:22:08 kirjoittanut Rami

mah

  • Vieras
Vs: Kuka ottaa?
En mä taikkuja, liian sexyjä navettatöihin  ;D

Mun mielestäni tuonne Milkhilliin voi kyllä vaikka soitella ja kysellä asioista, turha asiasta on täällä jauhaa.
Löytyy puhelinluettelosta Bennyhillin ja Damonhillin jälkeen. :-X

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Kuka ottaa?
Poistot ja lyhennykset on synkronissa, toisin kuin useimmilla....??
Onkohan mulla poistot synkroonissa, ku teen poistoja joka vuosi vähintään 4 kertaa lainojen määrän?

Joko sulla on olemattomasti velkaa tai v*tusti poistettavaa..  ;D
Ei nuo mullakaan synkassa ole, velka lyhenee about 2 kertaa poisto.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kuka ottaa?
En mä taikkuja, liian sexyjä navettatöihin  ;D

Mun mielestäni tuonne Milkhilliin voi kyllä vaikka soitella ja kysellä asioista, turha asiasta on täällä jauhaa.
Löytyy puhelinluettelosta Bennyhillin ja Damonhillin jälkeen. :-X

Terencehill voisi lähteä kans kimppaan

timotej

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 977
Vs: Kuka ottaa?
Totta Aatami puhui, koneet, rakennus ja inmateriaalioikeudet (oisko kiintiö yms.) ja pankkilainat suht balanssissa. Hintapyyntö vähän yli 2x taseen loppusumma. Toki tuo ei kerro mitään, sillä eihän tuosta velat mukana kannata maksaa juuri mitään pyyntöön nähden tai ainakin seuraavaan tilinpäätökseen saa kirjata liikearvoa melko runsaasti. :D

ps. tilinpäätös tietysti toisella kotimaisella, joten luvut päätelty sijainnin perusteella ja tilinpäätösanalyysi rakennettu saunailtana.:o
Ei tätä varmaankaan olla vakavissaan myymässä. Mutta sievoisen voiton osakkaat keräisivät, jos tuolla hinnalla saisivat kaupaksi. Sitten voisi vaikka rakentaa avustusten turvin uuden navetan viereiselle tontille kilpailemaan ostajan kiusaksi seudun peltomaista.

Rami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 637
Vs: Kuka ottaa?
Ei taida tarvia aloittaa uuden rakentamista, vaan voi tehdä kuten kunnioitettu ja edesmennyt Vieremän teollisuusneuvos. Pari ansaittua sapattivuotta ja ostaa puolella hintaa takaisin omaan tuotantoon.

Fuller

  • Vieras
Vs: Kuka ottaa?
Nyt on kaikenlaista navettaa lehmineen myynnissä kun MaasTullia lukee. Toisessa ainakin Honkolan kartanon navetan piirustuksilla 1979-1980 rakennettu pihatto, toisessa hieman toisenlaista, saa koneita peltoa ja rehua ym.rompetta tilakaupan mukana. 8)

körömölli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: Kuka ottaa?
Onko honkolassa ollu jo siloin robotti :o
Kyllä osakeyhtiön osto olisi houkuttavampi ::)
Tuppaa vanhaisäntä räksyttää tilanjatkajilla.
Onnistuiskohan oy:n vuokraus?

Fuller

  • Vieras
Vs: Kuka ottaa?
Sitten löytyy kolmaskin,eikä kovin kaukaa ensimmäisestä, siellä on peltoa ja eläimiä paljon ;)

körömölli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: Kuka ottaa?
Nythä mä hokasin toinen siis myi omansa ja ostaa kolmannen,oisko se elinkelpoisempi?

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Kuka ottaa?
Ei taida tarvia aloittaa uuden rakentamista, vaan voi tehdä kuten kunnioitettu ja edesmennyt Vieremän teollisuusneuvos. Pari ansaittua sapattivuotta ja ostaa puolella hintaa takaisin omaan tuotantoon.

Sama Turun burgerikuninkaalla.

http://uutisblogi.blogit.kauppalehti.fi/blog/1536

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Kuka ottaa?
Mikä on syynä, kun myyvät hyvää bisnestä alihintaan? Maaseudussa sanottiin tehneen tulosta.

Miksi liikevaihto on noin matala kolmella robolla ja edullisilla vuokrapelloilla? minusta liikevaihtoa pitäisi olla noilla lähtötiedoilla kyllä alun toista milliä?

Minusta tuolla liikevaihdolla ei ole tarvinnut tulosta kyllä piilotella mihinkään "konsernisiirroilla", vaan on tainnut vaatia enempi jippoja saada tuo tonni valumaan tuloslaskelmassa alimman viivan alapuolelle.
Öb lehdessä oli juttua tuosta navetasta,toinen osakas haluaa lopettaa.