• Tavallinen aihe

Aihe Paska kone?  (Luettu 4241 kertaa)

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Paska kone?
Pellonpajan myymän vaijeriraapan säätö ihmetyttää...

Kyseessä malli, jossa esteentunnistus perustuu  mekaaniseen rajakatkaisimeen. Vetoyksikössä on jousi, jota ilmeisesti on tarkoitus säätää?? Hämmennystä lisää, kun jousi on tehtaalla asennettu eri tavoilla kumpaankin vetoyksikköön :-\

Selityksiä?
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

sikaniska

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 274
Vs: Paska kone?
niin, Härmäläänen :D

+250

  • Vieras
Vs: Paska kone?
Pellonpajan myymän vaijeriraapan säätö ihmetyttää...

Kyseessä malli, jossa esteentunnistus perustuu  mekaaniseen rajakatkaisimeen. Vetoyksikössä on jousi, jota ilmeisesti on tarkoitus säätää?? Hämmennystä lisää, kun jousi on tehtaalla asennettu eri tavoilla kumpaankin vetoyksikköön :-\

Selityksiä?
Meillä ei pellon huoltomiehetkää saanu sitä toimiin.Muutaman "huollon"jälkeen teetin omalla sähkärillä elektronisen ohjauskaapin,ja vuoteen ei ole tarvinnu kaapilla käydä.Eletroonikaappi tuli maksaan n350e

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Paska kone?
Schauerissa on molemmat suojasydeemit  :o
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

+250

  • Vieras
Vs: Paska kone?
Schauerissa on molemmat suojasydeemit  :o
Miksi?

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Paska kone?
Pellonpajan myymän vaijeriraapan säätö ihmetyttää...

Kyseessä malli, jossa esteentunnistus perustuu  mekaaniseen rajakatkaisimeen. Vetoyksikössä on jousi, jota ilmeisesti on tarkoitus säätää?? Hämmennystä lisää, kun jousi on tehtaalla asennettu eri tavoilla kumpaankin vetoyksikköön :-\

Selityksiä?
Meillä ei pellon huoltomiehetkää saanu sitä toimiin.Muutaman "huollon"jälkeen teetin omalla sähkärillä elektronisen ohjauskaapin,ja vuoteen ei ole tarvinnu kaapilla käydä.Eletroonikaappi tuli maksaan n350e

Onko sulla kans keskenään erilaiset ne vetoyksiköt, siis sen jousen osalta?
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

+250

  • Vieras
Vs: Paska kone?
Pellonpajan myymän vaijeriraapan säätö ihmetyttää...

Kyseessä malli, jossa esteentunnistus perustuu  mekaaniseen rajakatkaisimeen. Vetoyksikössä on jousi, jota ilmeisesti on tarkoitus säätää?? Hämmennystä lisää, kun jousi on tehtaalla asennettu eri tavoilla kumpaankin vetoyksikköön :-\

Selityksiä?
Meillä ei pellon huoltomiehetkää saanu sitä toimiin.Muutaman "huollon"jälkeen teetin omalla sähkärillä elektronisen ohjauskaapin,ja vuoteen ei ole tarvinnu kaapilla käydä.Eletroonikaappi tuli maksaan n350e

Onko sulla kans keskenään erilaiset ne vetoyksiköt, siis sen jousen osalta?
On.Ja juuri sen vääränkätisen säätö oli se ongelma.Välillä veti liiankovaa ja välillä liian hiljaa,harvoin oikein :'( Eletroonises säädetään potikasta vetovoima ja se ei muuttuile.Rajakatkaisimet ja alkuperäiset kaapit jätettiin paikoilleen.Jos sattuu ukkonen hajottaan,tarttee vain vaihtaa tepseli ja vanhat "toimii"

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Paska kone?
Pellonpajan myymän vaijeriraapan säätö ihmetyttää...

Kyseessä malli, jossa esteentunnistus perustuu  mekaaniseen rajakatkaisimeen. Vetoyksikössä on jousi, jota ilmeisesti on tarkoitus säätää?? Hämmennystä lisää, kun jousi on tehtaalla asennettu eri tavoilla kumpaankin vetoyksikköön :-\

Selityksiä?
Meillä ei pellon huoltomiehetkää saanu sitä toimiin.Muutaman "huollon"jälkeen teetin omalla sähkärillä elektronisen ohjauskaapin,ja vuoteen ei ole tarvinnu kaapilla käydä.Eletroonikaappi tuli maksaan n350e

Onko sulla kans keskenään erilaiset ne vetoyksiköt, siis sen jousen osalta?
On.Ja juuri sen vääränkätisen säätö oli se ongelma.Välillä veti liiankovaa ja välillä liian hiljaa,harvoin oikein :'( Eletroonises säädetään potikasta vetovoima ja se ei muuttuile.Rajakatkaisimet ja alkuperäiset kaapit jätettiin paikoilleen.Jos sattuu ukkonen hajottaan,tarttee vain vaihtaa tepseli ja vanhat "toimii"

Onko sulle selvinnyt, miksi toinen on "vääränkätinen"?
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot

+250

  • Vieras
Vs: Paska kone?
Pellonpajan myymän vaijeriraapan säätö ihmetyttää...

Kyseessä malli, jossa esteentunnistus perustuu  mekaaniseen rajakatkaisimeen. Vetoyksikössä on jousi, jota ilmeisesti on tarkoitus säätää?? Hämmennystä lisää, kun jousi on tehtaalla asennettu eri tavoilla kumpaankin vetoyksikköön :-\

Selityksiä?
Meillä ei pellon huoltomiehetkää saanu sitä toimiin.Muutaman "huollon"jälkeen teetin omalla sähkärillä elektronisen ohjauskaapin,ja vuoteen ei ole tarvinnu kaapilla käydä.Eletroonikaappi tuli maksaan n350e

Onko sulla kans keskenään erilaiset ne vetoyksiköt, siis sen jousen osalta?
On.Ja juuri sen vääränkätisen säätö oli se ongelma.Välillä veti liiankovaa ja välillä liian hiljaa,harvoin oikein :'( Eletroonises säädetään potikasta vetovoima ja se ei muuttuile.Rajakatkaisimet ja alkuperäiset kaapit jätettiin paikoilleen.Jos sattuu ukkonen hajottaan,tarttee vain vaihtaa tepseli ja vanhat "toimii"

Onko sulle selvinnyt, miksi toinen on "vääränkätinen"?
Ei selvinny,vaikka pajalta sitä kyselinki.Nykyään kuulemma myydään toisenmerkkistä konetta,ja nämä tytäryhtiön koneet ei ole intresseissä ykkösiä.
Itteä hiukan harmitti,kun 2,5 vuotta toiminnas olleita laitteita huoltomiehetkää ei saanu toimiin.Syyteltiin vain navetan ex omistajaa.Me ollaan joko muokkailtu näistä itte toimivia tai kannettu pihalle.350000 oli pajalle navetan laitteista edellinen maksanu,ja ainuttakaan laitetta ei alkuperäises muodos ole jäljellä :'(