Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jf 900/1050 tarkkikset  (Luettu 20459 kertaa)

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Jf 900/1050 tarkkikset
Eläs nu McJusu, sassit tekstisä oli ainaki mulle, alottelevalle silppurimiehelle, paljoki uutta asiaa. Josain aikasemmasaki silppuriketjusa se tarinoi pitkät tekstit. On vissiin kokemusta ko häristimistä.


Nii tuota hakkuria mää aattelinki että ottasko pois eestä. Taijan hakia uuden vastaterän ja pultit ja laikalla huitoa niin kauan että se terä sieltä tippuu. Olikos se niin että noita terien pultteja ei saanu käyttää uudestaan? Meinaan on osa teristä vinossa mutta ihan hyvässä kunnossa. Tarttis vissiin käännellä suoraan.

emmoo vaihrellu muutaku jos on iskun saanu eikä ne ittekseen oo putoollu..
kannattaa siivota huolella ruosteet ja mujut pois joka välistä kun laittelet teriä takas..

ja se puol milliä on hyvä tai mä oon laittanu korvakuulollaki ja sit teroottanu vähä.. ja muista että rumpu taka asentoon ennen terien laittoa, asennusmitta halkaisija tais olla 480mm (en tokikaa varma) mutta on mahrollista laittaa isommaksiki järkeä käyttäen..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Jf 900/1050 tarkkikset
Pulttien jengat kannatta puhistaa rautasahan terällä ja tervaa tai vaseliinia sitten kireelle .Saman kannattaa tehdä kelan kiinnitys pulteille niin mukava availla seuraavalla kerralla ja menevät kunnolla kiinni.


Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Jf 900/1050 tarkkikset
Voinko teroittaa kyseisen silppurin vastaterää vai onko se heti kun molemmat puolet on käännetty niin vaihdettava uuteen??
Eipä tietenkään pidä liian lyhyeksi kuluttaa ,mutta kun isännät on niin nuukia jossakin asiassa niin ne on.Ohjekirjassakaan ei taida olla mainintaa terän ulkonemasta ,jos jollain on niin olis hyvä tieto.
Aina olen joutunut vanhoja korjailemaan kun nuo isännät niin varattomia eivätkä usko sanontaa "köyhän pitää ostaa aina parasta ja uusi.". ;D

ota huomioon sitte että silppu vähän pitenee ja ottaa enemmän voimaa jos enemmän terotat.
Niin jusu itse kyselee tyhmiä ?Tahallaanko harhautit ? :o

katoppas muori kun se heinä menee pystymmäs siitä terästä kun on likempänä kammion reunaa, ei ny heti vaikuta mutta niikus tiät jos oot oikiasti nuota kattellu niin monet ajaa sen terän aiva pyöriäksi ja jos siitä haaveelee terootusta niin ollahan jo aika liki.. näis hommis vain näkee aivan ja kaikkea..
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !