Lainaus käyttäjältä: Hervast - 02.10.12 - klo:14:33....Olen koneella ajanut kohta 5 vuotta ja keskeytymätöntä työskentelyä on takana 2300 tuntia.Edit: Ja tietysti kun nyt menin kehumaan, niin kohta hajoaa jotain kallista [/color]Kyllä. KOputa ees
....Olen koneella ajanut kohta 5 vuotta ja keskeytymätöntä työskentelyä on takana 2300 tuntia.Edit: Ja tietysti kun nyt menin kehumaan, niin kohta hajoaa jotain kallista
Lainaus käyttäjältä: hvinnamo - 01.10.12 - klo:17:45 Paskapuhetta!! Mä tiedän n. 10 portaatonta 20-sarjalaista JD:tä ja niistä kaksi on vaihteistoltaan alkuperäinen ja neitseellinen. Toisaalta tiedossani olevat 30-sarjalaiset ovatkestäneet. Lisäksi tiedän n. 20 Vario-Fendt:iä, enkä tiedä yhtään mistä olisi loota ollut auki. Ei voi olla siis sattumaa, että ne hajonneet yksilöt olisivat kerääntyneet juurikin Päijät-hämeeseen. Minkälaisia havaintoja muilta seuduilta on? Tänään viimeksi ehjänä säilynyt portaaton JD käynyt kuivaajalla. Eikä ole montaa päivää kun vaihdettu laatikkoinen ventti kävi kuivurilla Pitääkö tästä vetää johtopäätös, että ventit paskoja. Kaks ysisatasta tällä aukealla, ja kummankin laatikkoa roplattu, toista vieläpä heti uutena... Pienempiä kymmenkunta, ja niiden laatikot lienee neitseellisiä. Kai.Kummankin uskaltaisin ostaa, jos ois varaa Pärjään nykyisilläkin, toistaiseksi, katellaan sitten joskus akselilta JD/case/NH/ventti/maasika...
Paskapuhetta!! Mä tiedän n. 10 portaatonta 20-sarjalaista JD:tä ja niistä kaksi on vaihteistoltaan alkuperäinen ja neitseellinen. Toisaalta tiedossani olevat 30-sarjalaiset ovatkestäneet. Lisäksi tiedän n. 20 Vario-Fendt:iä, enkä tiedä yhtään mistä olisi loota ollut auki. Ei voi olla siis sattumaa, että ne hajonneet yksilöt olisivat kerääntyneet juurikin Päijät-hämeeseen. Minkälaisia havaintoja muilta seuduilta on?
Heh Kannattaa *****illa asiakkaille juu
Nyt löytyi ferkukin jossa on jontikka tautihttp://www.gibbingsandsons.com/MASSEY_FERGUSON_7490_TRACTOR_-ID651-.htm#.UTyIKjcZxTsMutta on halpa ku inkun maito kaupassa
Se joystic vaihdetaan etu/takalohkoille mekaanisesti hanasta alemman takalasin kautta.