Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MF 7499VT  (Luettu 61763 kertaa)

justus

  • Vieras
Vs: MF 7499VT
Tuotakin traktoria kun tarjoaa vaihdossa niin arvo on jo puonnut puoleen jos uskaltavat ottaa vaihdossa

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: MF 7499VT
....kotimaiset koneet kuin punainen vaate,mutta toisaalta pitävät kovaa melua kuinka kuluttajan on ostettava kotimaista ,onko tässä jotakin ristiriitaista minusta on ja pahasti.

Niin no, käytettyjen kanssa pelatessa ei liene kansantaloudellisesti kotimaisuuden merkitys kovinkaan iso. Uutena ostetuthan onkin ollu Valtroja, nekin tosin ominaisuuksien takia, en osaa turbiinikytkimestä pienemmässä ihan heti luopua. Onhan tuossa massikassakin merkittävästi kotimaisuutta :-D

Noihin töihin tuossa on vain ominaisuudet kohdallaan: paino alle 7500, teho yli 220, kääntyvyys ja portaattomuus, ja kun tuollainen nyt kerrankin vaihtokonelistalle osui, melkoisen harvakseltaan kotimaan listoilla mun tarpeisiin sopivia on.

Mut hauskaa kuinka traktorimerkkikeskustelu saa aikuiset isännät takaisin hiekkalaatikolle :-)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65264
Vs: MF 7499VT
ite luin innolla tuon raportin noista hitisvinkuloista, itse en tule ikänäni ostamaan noin hienoa ja isoa konetta mutta on paaaljon parempaa luettavaa tollanen kuin esim. nuot muutaman valtun ihqonnelliset omistajat joille mikään ei ole vika vaan........!                               näkyvyys kopista on kyllä sellanen jota arvostan mutta jota ei niin ilolla voi todeta n-sarajan valtusta jota jopa kokasin!           ja sähköt on arvoitus joka merkillä!

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF 7499VT
Kiva huomata myös että vain massikan osalta mietitään että JOS
sähköihin tulee ongelmia...

Muilla merkeillä sähköviat on ominaisuus.
Kui mää ain olen paras?

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26071
  • vastustan
Vs: MF 7499VT
Kiva huomata myös että vain massikan osalta mietitään että JOS
sähköihin tulee ongelmia...

Muilla merkeillä sähköviat on ominaisuus.
wellerin mannekiini äänes :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF 7499VT
Kiva huomata myös että vain massikan osalta mietitään että JOS
sähköihin tulee ongelmia...

Muilla merkeillä sähköviat on ominaisuus.
wellerin mannekiini äänes :D :D :D :D

Ihan miten sinä vain haluat.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: MF 7499VT
Miksi noin tuore tuli vaihtoon ?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF 7499VT
Miksi noin tuore tuli vaihtoon ?

Jospa vaihtui 7600 sarjaiseen.
Kui mää ain olen paras?

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: MF 7499VT
Miksi noin tuore tuli vaihtoon ?

Kuulema kärrynvedossa oli liian kevyt, menny sakoille täysillä kuormilla, västäräkki tilalle

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: MF 7499VT
Tiedän talon jossa massikat on vähitellen vaihtuneet fendtiin. Talossa on tällä hetkellä 5 venttiä ja minun tietääkseni 1 fergu. Ennen oli 3 fergua.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: MF 7499VT
Tiedän talon jossa massikat on vähitellen vaihtuneet fendtiin. Talossa on tällä hetkellä 5 venttiä ja minun tietääkseni 1 fergu. Ennen oli 3 fergua.

 Mäkin tiedän taloja , joissa Jontikat on vaihtuneet Fendtteihin liian kalliiden ylläpitokustannusten vuoksi.  8)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: MF 7499VT
Tiedän talon jossa massikat on vähitellen vaihtuneet fendtiin. Talossa on tällä hetkellä 5 venttiä ja minun tietääkseni 1 fergu. Ennen oli 3 fergua.

 Tarkottaako tämä nyt sitten sitä, että yhellä massikalla tehdään kahen ventin hommat?

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: MF 7499VT
Tiedän talon jossa massikat on vähitellen vaihtuneet fendtiin. Talossa on tällä hetkellä 5 venttiä ja minun tietääkseni 1 fergu. Ennen oli 3 fergua.

 Tarkottaako tämä nyt sitten sitä, että yhellä massikalla tehdään kahen ventin hommat?

Onhan toii VT massikka niinkun parannettu versio fendtistä: niisson kunnon moottori, käyttäjäystävällisempi käyttöliittymä (koppi+hallintalaitteet), paljon turhaa painoa pois ja ulkonäkö ei ole niinkuin DDR-läisessä panssarivaunussa

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: MF 7499VT
Tiedän talon jossa massikat on vähitellen vaihtuneet fendtiin. Talossa on tällä hetkellä 5 venttiä ja minun tietääkseni 1 fergu. Ennen oli 3 fergua.

 Tarkottaako tämä nyt sitten sitä, että yhellä massikalla tehdään kahen ventin hommat?

Onhan toii VT massikka niinkun parannettu versio fendtistä: niisson kunnon moottori, käyttäjäystävällisempi käyttöliittymä (koppi+hallintalaitteet), paljon turhaa painoa pois ja ulkonäkö ei ole niinkuin DDR-läisessä panssarivaunussa

 Mä en kyl allekirjoittais tota Fendtin epäystävällistä käyttöliittymää. Siinähän on kaikki hallintalaitteet todella selkeät ja ergonomiset. Näyttötaulun kautta tehtäviä säätöjä en osaa vertailla, koska ei ole Massikasta niin paljoa kokemusta. Ulkonäkökysymys on pitkälti makuasia. En nyt punaista Massey-Fergusoniakaan niin kauniina pitäisi, isoine konepeittoineen ja muineen.  :)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: MF 7499VT
Tiedän talon jossa massikat on vähitellen vaihtuneet fendtiin. Talossa on tällä hetkellä 5 venttiä ja minun tietääkseni 1 fergu. Ennen oli 3 fergua.

 Tarkottaako tämä nyt sitten sitä, että yhellä massikalla tehdään kahen ventin hommat?

Onhan toii VT massikka niinkun parannettu versio fendtistä: niisson kunnon moottori, käyttäjäystävällisempi käyttöliittymä (koppi+hallintalaitteet), paljon turhaa painoa pois ja ulkonäkö ei ole niinkuin DDR-läisessä panssarivaunussa

 Mä en kyl allekirjoittais tota Fendtin epäystävällistä käyttöliittymää. Siinähän on kaikki hallintalaitteet todella selkeät ja ergonomiset. Näyttötaulun kautta tehtäviä säätöjä en osaa vertailla, koska ei ole Massikasta niin paljoa kokemusta. Ulkonäkökysymys on pitkälti makuasia. En nyt punaista Massey-Fergusoniakaan niin kauniina pitäisi, isoine konepeittoineen ja muineen.  :)


Ja kommunistin värikin vielä  >:(