Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe onko kellään kokemuksia Scandinavian Consulting Group OÜ yrityksestä  (Luettu 8452 kertaa)

tolasvw

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 278
kauppailee nettikoneessa kalustoa melko edullisesti

sirkussonni

  • Vieras
googlaa nyt vaikka myös nimellä eurotuonti. Ei viittis taas enempää aloittaa samasta asiasta, siitä on jo niin monesti juttua ollut. Eli, raha menee, koneet ei tuu!  FORGET IT!


Ja tosta lähtee.... http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=37067.msg621692#msg621692

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52007
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Mää oon ostanu sieltä paljon kaikkee. Hyvä ja toimintavarma virma. Aina oon laittanu etumaksua sitä pyydettäessä. Kertaakaan ei ole tavara jääny saamati. Suosittelen. 8)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

sirkussonni

  • Vieras
Kuukkelin välimuistista:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:2jERd7bplKMJ:keskustelu.suomi24.fi/node/9979919+scandinavian+consulting+group+suomi24&cd=9&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-a

You have been warned!


Ja samalla kaavalla on toimittu useiden asiakkaiden kanssa. Kuka keksii mikä on tämän toiminnan tarkoitus ja idea? Lyhytaikaisia lainoja? Kuitenkin on melkein kaikki maksettu takaisin, tarvitaanko esim. nimi paperissa johonkin myöhempään tarpeeseen?

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Rahoittavatko autokauppaa??? Kumminkin 2vko-4vko vaikka 20 000 euroa lainassa ja vaikkapa 10 höynäytettävältä???
Autot kumminkin melkolailla oikean hintaisia. Ainakin esim. hiluxit ja land cruiserit mitä mulkoilin
Nii se on...

Timangi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 99
  • Olen kiltti...Olenhan?
Mitäs kun tuo suomi24  vastaus nimimerkiltä Waha on suora kopio mun tekstistä jonka tänne ja murtolaan omakohtaisena kirjoitin ja poistin myöhemmin kun käräjillä uhkailtiin...!?  ::) Vai onko kaikki niin järjestäytynyttä että jollekkin muullekkin on käynyt 100%identtisesti ;D
Kyllä se tästä...enää loput jäljellä!

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Mitäs kun tuo suomi24  vastaus nimimerkiltä Waha on suora kopio mun tekstistä jonka tänne ja murtolaan omakohtaisena kirjoitin ja poistin myöhemmin kun käräjillä uhkailtiin...!?  ::) Vai onko kaikki niin järjestäytynyttä että jollekkin muullekkin on käynyt 100%identtisesti ;D

Poistettu tuo on sieltäkin, olisitte vissiin päässeet samoille käräjille. :P :P :P :P :P Mutta totuus ei pala tulessakaan, vai miten se sanonta meni. ::)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Mää oon ostanu sieltä paljon kaikkee. Hyvä ja toimintavarma virma. Aina oon laittanu etumaksua sitä pyydettäessä. Kertaakaan ei ole tavara jääny saamati. Suosittelen. 8)

okei ny löytyi firman toimitus johtaja taikka bulvaani :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1178

Poistettu tuo on sieltäkin, olisitte vissiin päässeet samoille käräjille. :P :P :P :P :P Mutta totuus ei pala tulessakaan, vai miten se sanonta meni. ::)

Eiköhän tämäkin keskustelu poistu ennen pitkää.  Itselläni ei ole ko. puljusta mitään kokemusta, mutta jotain johtopäätöksiä voinee vetää siitä että firma on ollut hanakasti sensuroimassa itseään koskevaa nettikirjoittelua.
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895

+250

  • Vieras
Mitäs kun tuo suomi24  vastaus nimimerkiltä Waha on suora kopio mun tekstistä jonka tänne ja murtolaan omakohtaisena kirjoitin ja poistin myöhemmin kun käräjillä uhkailtiin...!?  ::) Vai onko kaikki niin järjestäytynyttä että jollekkin muullekkin on käynyt 100%identtisesti ;D
Josko niillä on vain kiire,ettei ne ole kerenny hoitaa hommaa ::) ::) ::) ::) ::)