Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe miksi  (Luettu 17550 kertaa)

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: miksi
Aluetta pittää vissiin vaihtaa  :P

Ja minkä takia? :o
Jaa-a kysy siltä insinööriltä joka tuon lootan on keksinyt :P Mä en käsitä...

Se on kattos sillain, että jos haluaa voi vaihtaa aluetta, ei pakko. Skaalausvivulla sit pienennetään jos on tarkempi paikka...
Tai ihan millain vaan, voi niitä kahta nappiakin painaa, ja peltohommissa kannattaakin. Muuten pärjää deellä.  8)
Käteinen ratkasee

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: miksi
Hirmu vähän on kommentteja direct valtroista puoleen ja toiseen?  Ainakaan totaalituhoja en ole kuullut, enkä muuta kuin, että ohjelmistopäivityksillä on saatu joitakin ilmentyneitä ominaisuuksia pois, siis rautapuolenvikoja ei olisi?

Todella vähän tosiaan kuulunut mitään noista, ei hyvää eikä huonoa.

Retku vois kommentoida varmaan enempi. Vissiin sillä alueella eivät edes myy directejä suosiolla kun sulavat pakat yhdeksi klimpiksi. Ja olempa ollut todistamassa directin "rautapuolen vikaa"

Ei ole vielä hajoamatonta portaatonta kuten ei ole kovaakaan laatikkoa.
Nii se on...

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: miksi
Aluetta pittää vissiin vaihtaa  :P

Ja minkä takia? :o
Jaa-a kysy siltä insinööriltä joka tuon lootan on keksinyt :P Mä en käsitä...

Se on kattos sillain, että jos haluaa voi vaihtaa aluetta, ei pakko. Skaalausvivulla sit pienennetään jos on tarkempi paikka...
Tai ihan millain vaan, voi niitä kahta nappiakin painaa, ja peltohommissa kannattaakin. Muuten pärjää deellä.  8)

No ei se kyllä raskaita hommia sillä D jaksa tehdä.
Nii se on...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: miksi
Aluetta pittää vissiin vaihtaa  :P

Ja minkä takia? :o
Jaa-a kysy siltä insinööriltä joka tuon lootan on keksinyt :P Mä en käsitä...

Se on kattos sillain, että jos haluaa voi vaihtaa aluetta, ei pakko. Skaalausvivulla sit pienennetään jos on tarkempi paikka...
Tai ihan millain vaan, voi niitä kahta nappiakin painaa, ja peltohommissa kannattaakin. Muuten pärjää deellä.  8)
Taidatkin olla ainoa joka sanoo noin  ;D  Kaikki ei oo päässeet edes liikkeelle D-alueella risteyksestä joka on ylämäessä...  No ei oo noita directejä tälle suunnalle juuri tullut eikä ole itsellä kokemusta... Eikä niin väliäkään  ;)

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: miksi
Vetotehon puute d-alueella taitaa olla vanhojen mallisarjojen ominaisuuksia.
Käteinen ratkasee

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: miksi
Vetotehon puute d-alueella taitaa olla vanhojen mallisarjojen ominaisuuksia.
Miksi siinä niitä alueita sitten täytyy edes olla??

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: miksi
Kahesta directistä tässä lähellä on ollu enempi jä vähempi harmia... Varmaan kivaa kun vallu pysähtyy mäkeen kun koittaa deellä mennä rattaiden ja maakuorman kanssa ylös. Ja mikä portaaton se sellanen on jossa joutuu kuski ite vaihtaa aluetta??!!  :o
Moon oikias, soot vääräs.

[PeX]

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: miksi
Kahesta directistä tässä lähellä on ollu enempi jä vähempi harmia... Varmaan kivaa kun vallu pysähtyy mäkeen kun koittaa deellä mennä rattaiden ja maakuorman kanssa ylös. Ja mikä portaaton se sellanen on jossa joutuu kuski ite vaihtaa aluetta??!!  :o
Tätä directiä voi varmaan kutsua nelivaihteiseksi, portaattoman sijaan. Ainakin tarkemman työskentelyn voi d-alueella unohtaa kokonaan...

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: miksi
Hirmu vähän on kommentteja direct valtroista puoleen ja toiseen?  Ainakaan totaalituhoja en ole kuullut, enkä muuta kuin, että ohjelmistopäivityksillä on saatu joitakin ilmentyneitä ominaisuuksia pois, siis rautapuolenvikoja ei olisi?

Todella vähän tosiaan kuulunut mitään noista, ei hyvää eikä huonoa.

Retku vois kommentoida varmaan enempi. Vissiin sillä alueella eivät edes myy directejä suosiolla kun sulavat pakat yhdeksi klimpiksi. Ja olempa ollut todistamassa directin "rautapuolen vikaa"

Ei ole vielä hajoamatonta portaatonta kuten ei ole kovaakaan laatikkoa.

Kummasta jd:stä meni jarilla laatikko kesällä?  8) En ite kyllä directiä ottas vielä. Pakat kun on menny sileeks niin sitä ruettiin tutkimaan ihan oikeesti ja syyksi paljastu laturi, ei työntäny tarpeeks virtaa aina=roboventiilit ei aukee/sulje tarpeeks niin sillon pääsee pakat luistamaan. Onneks meni molemmat takuisiin..  :P
Tästä tähän.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: miksi
Hirmu vähän on kommentteja direct valtroista puoleen ja toiseen?  Ainakaan totaalituhoja en ole kuullut, enkä muuta kuin, että ohjelmistopäivityksillä on saatu joitakin ilmentyneitä ominaisuuksia pois, siis rautapuolenvikoja ei olisi?

Todella vähän tosiaan kuulunut mitään noista, ei hyvää eikä huonoa.

Retku vois kommentoida varmaan enempi. Vissiin sillä alueella eivät edes myy directejä suosiolla kun sulavat pakat yhdeksi klimpiksi. Ja olempa ollut todistamassa directin "rautapuolen vikaa"

Ei ole vielä hajoamatonta portaatonta kuten ei ole kovaakaan laatikkoa.

Kummasta jd:stä meni jarilla laatikko kesällä?  8) En ite kyllä directiä ottas vielä. Pakat kun on menny sileeks niin sitä ruettiin tutkimaan ihan oikeesti ja syyksi paljastu laturi, ei työntäny tarpeeks virtaa aina=roboventiilit ei aukee/sulje tarpeeks niin sillon pääsee pakat luistamaan. Onneks meni molemmat takuisiin..  :P

 No ompas laite, aapeessä vikakoodi: ulostuloakselin nopeus epälooginen... ehkäpä justiinsa tuommosia luistoja varten...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: miksi
Portaaton on siitä ikävä että sillä pitää OSATA AJAA ihan oikeasti,merkistä riippumatta.
Keppivaihteistolla osaa lapsikin muutaman minuutin opettelulla ajaa.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: miksi
Vetotehon puute d-alueella taitaa olla vanhojen mallisarjojen ominaisuuksia.
Miksi siinä niitä alueita sitten täytyy edes olla??
 

On DynaVeeteessäkin alueet, iso ja pieni, ja alueen suurin nopeus...
Käteinen ratkasee

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: miksi
Portaaton on siitä ikävä että sillä pitää OSATA AJAA ihan oikeasti,merkistä riippumatta.
Keppivaihteistolla osaa lapsikin muutaman minuutin opettelulla ajaa.

Tämä on aivan totta, mutta direct ei ole portaaton ja piste.
Moon oikias, soot vääräs.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: miksi
Vetotehon puute d-alueella taitaa olla vanhojen mallisarjojen ominaisuuksia.
Miksi siinä niitä alueita sitten täytyy edes olla??
 

On DynaVeeteessäkin alueet, iso ja pieni, ja alueen suurin nopeus...
Fendti sentään jaksaa isollakin alueella mennä todella pitkälle.. Eli tieajossa eikä kyllä isoissa mäissäkään tarvitse pudottaa I alueelle edes 18 kuution samsonin kanssa... 

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: miksi
Mikä siinä portaattomassa on että sitä pitää osata ajaa ??? Eikös niissä pitäis olla hienot automatiikat ja säädöt jotka optimoi kulutuksen suhteessa vetotehon tarpeeseen ;) Normaalisti nämä pitää tehdä kovilla askeilla perstuntumalla. Ei sillä että portaatonta olisin laittamassa piiiitkiiin aikoihin. Kunhan nyt sais edes semmoisen traktorin missä olis enemmän kuin 2-portainen pikavaihde ::)