Lainaus käyttäjältä: Husokki - 24.07.12 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:19:28 Aluetta pittää vissiin vaihtaa Ja minkä takia? Jaa-a kysy siltä insinööriltä joka tuon lootan on keksinyt Mä en käsitä...
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:19:28 Aluetta pittää vissiin vaihtaa Ja minkä takia?
Aluetta pittää vissiin vaihtaa
Hirmu vähän on kommentteja direct valtroista puoleen ja toiseen? Ainakaan totaalituhoja en ole kuullut, enkä muuta kuin, että ohjelmistopäivityksillä on saatu joitakin ilmentyneitä ominaisuuksia pois, siis rautapuolenvikoja ei olisi?Todella vähän tosiaan kuulunut mitään noista, ei hyvää eikä huonoa.
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:20:04Lainaus käyttäjältä: Husokki - 24.07.12 - klo:19:53Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:19:28 Aluetta pittää vissiin vaihtaa Ja minkä takia? Jaa-a kysy siltä insinööriltä joka tuon lootan on keksinyt Mä en käsitä...Se on kattos sillain, että jos haluaa voi vaihtaa aluetta, ei pakko. Skaalausvivulla sit pienennetään jos on tarkempi paikka... Tai ihan millain vaan, voi niitä kahta nappiakin painaa, ja peltohommissa kannattaakin. Muuten pärjää deellä.
Vetotehon puute d-alueella taitaa olla vanhojen mallisarjojen ominaisuuksia.
Kahesta directistä tässä lähellä on ollu enempi jä vähempi harmia... Varmaan kivaa kun vallu pysähtyy mäkeen kun koittaa deellä mennä rattaiden ja maakuorman kanssa ylös. Ja mikä portaaton se sellanen on jossa joutuu kuski ite vaihtaa aluetta??!!
Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 24.07.12 - klo:19:50Hirmu vähän on kommentteja direct valtroista puoleen ja toiseen? Ainakaan totaalituhoja en ole kuullut, enkä muuta kuin, että ohjelmistopäivityksillä on saatu joitakin ilmentyneitä ominaisuuksia pois, siis rautapuolenvikoja ei olisi?Todella vähän tosiaan kuulunut mitään noista, ei hyvää eikä huonoa.Retku vois kommentoida varmaan enempi. Vissiin sillä alueella eivät edes myy directejä suosiolla kun sulavat pakat yhdeksi klimpiksi. Ja olempa ollut todistamassa directin "rautapuolen vikaa"Ei ole vielä hajoamatonta portaatonta kuten ei ole kovaakaan laatikkoa.
Lainaus käyttäjältä: kyntaja - 24.07.12 - klo:20:31Lainaus käyttäjältä: nuffieldmaster - 24.07.12 - klo:19:50Hirmu vähän on kommentteja direct valtroista puoleen ja toiseen? Ainakaan totaalituhoja en ole kuullut, enkä muuta kuin, että ohjelmistopäivityksillä on saatu joitakin ilmentyneitä ominaisuuksia pois, siis rautapuolenvikoja ei olisi?Todella vähän tosiaan kuulunut mitään noista, ei hyvää eikä huonoa.Retku vois kommentoida varmaan enempi. Vissiin sillä alueella eivät edes myy directejä suosiolla kun sulavat pakat yhdeksi klimpiksi. Ja olempa ollut todistamassa directin "rautapuolen vikaa"Ei ole vielä hajoamatonta portaatonta kuten ei ole kovaakaan laatikkoa.Kummasta jd:stä meni jarilla laatikko kesällä? En ite kyllä directiä ottas vielä. Pakat kun on menny sileeks niin sitä ruettiin tutkimaan ihan oikeesti ja syyksi paljastu laturi, ei työntäny tarpeeks virtaa aina=roboventiilit ei aukee/sulje tarpeeks niin sillon pääsee pakat luistamaan. Onneks meni molemmat takuisiin..
Lainaus käyttäjältä: Husokki - 24.07.12 - klo:20:51Vetotehon puute d-alueella taitaa olla vanhojen mallisarjojen ominaisuuksia.Miksi siinä niitä alueita sitten täytyy edes olla??
Portaaton on siitä ikävä että sillä pitää OSATA AJAA ihan oikeasti,merkistä riippumatta.Keppivaihteistolla osaa lapsikin muutaman minuutin opettelulla ajaa.
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 24.07.12 - klo:20:58Lainaus käyttäjältä: Husokki - 24.07.12 - klo:20:51Vetotehon puute d-alueella taitaa olla vanhojen mallisarjojen ominaisuuksia.Miksi siinä niitä alueita sitten täytyy edes olla?? On DynaVeeteessäkin alueet, iso ja pieni, ja alueen suurin nopeus...