10-13 tonnin viljakärryt, avattavilla teräslaidoilla. Okrassa kattelin kipaa, kireä, runkkaria, ryskyä ja tuhtia. Kaikki lähes identtisiä päällepäin, telistä laitoihin. Aineen vahvuuksissa tai lujuuksissa ei huomattavia eroja ja muutenkin samalla muotilla väännettyjä. Halvin oli agrin 10tonnin runkkari, 6500e+ALV. Budjetin pitäs pyöriä siinä 10000e paikkeilla.
Oliskos huittislainen kipa mitään? Mites noi vasemmalta tuotetut kiret? Milläs te ite kuskaatte kahut?
Omatekoiset rekkahirvitykset ja muut kuorkkilaiset voi unohtaa.
Miks sä sun sadoilla tollasia tuhkakuppeja haeskelet, eihän noihin mahdu ees kahen hehtaarin kamat
Ei vaan. Mitä viimeks kyselin vastaavia ni Kipa oli ainaki hiukan tyyriimpi ku Junkkari ja taas Kire aika lailla samoissa hinnoissa riippuen rengastuksesta. No mulle sit tuli 15t Palmsin maavaunut vähänku vahingossa mut onhan ne sellaset "virolaisen" oloset kyllä.
Mulla tossa Palmsessa on viljakasetti ja lähellä 17m3 tilavuus ja toinen on Multivan vilja-/yleiskärry 16motin tilavuudella. Tohon Multivaan oon kyllä ollu tyytyväinen. Sopivasti saa puituu tarvittaessa sen 900hl katon alle päiväs niin ei paljoa useempii kärryjä tarvi.