Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yhtä asiaa minä ihmettelen:  (Luettu 7428 kertaa)

TyttöMaalta

  • Vieras
Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kattelin äsken uudet maajussit. Kaikki tosi fiksuja ja hyvännäköisiä tyyppejä! Miten nää voi olla sinkkuja???  Sit kuitenkin vaikka minkälaiset törpöt saavat puolison, jotka eivät sitä edes tarvitsis, vieläpä ilman TV-ohjelmaa!   Tosi epäoikeudenmukaista!

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Vähissä on ihmettelyn aiheet, jos vain yhdestä on kiinni.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kattelin äsken uudet maajussit. Kaikki tosi fiksuja ja hyvännäköisiä tyyppejä! Miten nää voi olla sinkkuja???  Sit kuitenkin vaikka minkälaiset törpöt saavat puolison, jotka eivät sitä edes tarvitsis, vieläpä ilman TV-ohjelmaa!   Tosi epäoikeudenmukaista!

  Mitä nyt oon joskus katellu tuota paritteluohjemaa, niin huushollaskaa net hakee.  ;D

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Mikään muu ei selitä sitä, että noin fiksut, komeet ja ilmiselvästi varakkaat nuoret miehet ovat jääneet yksin, kuin se, että naisrt pelläävät työtä ja sitoutumista.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Mikään muu ei selitä sitä, että noin fiksut, komeet ja ilmiselvästi varakkaat nuoret miehet ovat jääneet yksin, kuin se, että naisrt pelläävät työtä ja sitoutumista.

  Kuka sitä nyt työtä rakastaisi. Paitsi työnarkomaani ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kattelin äsken uudet maajussit. Kaikki tosi fiksuja ja hyvännäköisiä tyyppejä! Miten nää voi olla sinkkuja??? 

Julukisuuvenhakusia narsisseja. Niinku voimakolomikko...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Mikään muu ei selitä sitä, että noin fiksut, komeet ja ilmiselvästi varakkaat nuoret miehet ovat jääneet yksin, kuin se, että naisrt pelläävät työtä ja sitoutumista.

Ei ole monikaan karjatilallinen tainnu löytää tuota kautta morsianta, liian sitovaa ja likaista työtä.  :-X

Luulis porukan olevan huumorimielellä mukana.  :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Mikään muu ei selitä sitä, että noin fiksut, komeet ja ilmiselvästi varakkaat nuoret miehet ovat jääneet yksin, kuin se, että naisrt pelläävät työtä ja sitoutumista.

Ei ole monikaan karjatilallinen tainnu löytää tuota kautta morsianta, liian sitovaa ja likaista työtä.  :-X

Luulis porukan olevan huumorimielellä mukana.  :P

 Ennen joskus -70 luvulla maatalouskouluun mentiin pelkästään akkaa hakemaan. Nyt se ei enää toimi, koska sieltä löytyy vaan puutarhureita pihatöihin ;D

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8408
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Menee emäntäkouluun. Jos sieltä ei emäntää löydy, ni sit ei enää tarvitsekaan.  ;D
Mystinen kesälaatumies

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Menee emäntäkouluun. Jos sieltä ei emäntää löydy, ni sit ei enää tarvitsekaan.  ;D

   Onkos sellaisia vielä jossain. jos on niin melkoista rahan tuhlausta ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kattelin äsken uudet maajussit. Kaikki tosi fiksuja ja hyvännäköisiä tyyppejä! Miten nää voi olla sinkkuja???  Sit kuitenkin vaikka minkälaiset törpöt saavat puolison, jotka eivät sitä edes tarvitsis, vieläpä ilman TV-ohjelmaa!   Tosi epäoikeudenmukaista!

Yks pölkky istuu sota-ajan lannotuskoneessa 24/7/365. Toinen rakastaa omaa lehmää enämpi ku sitä kanaa siellä tuvassa. Kolmannelle taas se kana on tärkeempi ku oma lehmä köökissä.............. Ei ihme ettei ole flaksi käynynnä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

rookie

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kattelin äsken uudet maajussit. Kaikki tosi fiksuja ja hyvännäköisiä tyyppejä! Miten nää voi olla sinkkuja???  Sit kuitenkin vaikka minkälaiset törpöt saavat puolison, jotka eivät sitä edes tarvitsis, vieläpä ilman TV-ohjelmaa!   Tosi epäoikeudenmukaista!

Yks pölkky istuu sota-ajan lannotuskoneessa 24/7/365. Toinen rakastaa omaa lehmää enämpi ku sitä kanaa siellä tuvassa. Kolmannelle taas se kana on tärkeempi ku oma lehmä köökissä.............. Ei ihme ettei ole flaksi käynynnä.

jep ja  loppujen pyykit pesee vielä äeteee

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kattelin äsken uudet maajussit. Kaikki tosi fiksuja ja hyvännäköisiä tyyppejä! Miten nää voi olla sinkkuja???  Sit kuitenkin vaikka minkälaiset törpöt saavat puolison, jotka eivät sitä edes tarvitsis, vieläpä ilman TV-ohjelmaa!   Tosi epäoikeudenmukaista!

Yks pölkky istuu sota-ajan lannotuskoneessa 24/7/365. Toinen rakastaa omaa lehmää enämpi ku sitä kanaa siellä tuvassa. Kolmannelle taas se kana on tärkeempi ku oma lehmä köökissä.............. Ei ihme ettei ole flaksi käynynnä.

jep ja  loppujen pyykit pesee vielä äeteee
Yhteisöasumista. Just joo. Äiti ja Isi asuu tossa 20 metrin päässä.......

Äitii!! Onk sull ruokka jo valmist? Mull on niimpal kauhe nälkkä ettei mittä määrää ole................
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Ja kansa katsoo. Ja mainostajat mainostaa. Kassakone soi. Muuta ei mtv3 vaadikaan.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kansa haluaa katsella typeryksiä, homoja, vanhojapoikia sekä piikoja ja suurinta herkkua on nää kokki ja väärinlaulanta-kisat.

Ja TV-lupamaksut nousee ku Kujalan Olli ku hää tsekkaa uutta frettimallistoo.........
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159