Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yhtä asiaa minä ihmettelen:  (Luettu 7465 kertaa)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kansalle sitä mitä kansa vaatii. Frenttikuvasto on ilmanen, pillerit ei. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kuten Roomassa aikoinaan. Kansalle leipää ja sirkushuveja. Tällä kertaa on tarjottavana vain ja ainoastaa sirkushuveja siitä LED-teeveestä.

Nää viidakon-vitut, selluliitti-sarjat, pimppiä sika-senseille, ammu mettäsika jousipyssyllä silmät sidottuina Ukrainassa, laske ladan alustaa yms. yms. reality-sarjat on siinä määrin jo nähty, että eikö voitas siirtyä kahteen kanavaan ja napakymppiin, kymppitonniin ja reinikaiseen takasin?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kyyllä ne pian menöö noille maksukanaville kuten urheilu jo.

Tämä on parasta huvia: http://yle.fi/radiosuomi/ohjelmat/2011/04/kansanradio_1574393.html
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kyyllä ne pian menöö noille maksukanaville kuten urheilu jo.

Tämä on parasta huvia: http://yle.fi/radiosuomi/ohjelmat/2011/04/kansanradio_1574393.html
Yhdyn kantolaan, en fyysisesti vaan henkisesti. Kansanradio on suurta huvia kuunneltavaksi. Suosittelen kaikille.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Yhtykäämme, tosikot ja veitikat. Kuuntele minua, kuuntelen sinua, ääni kun on kansanradion! ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Maajussille morsian nyt on siedettävimmästä päästä höttöä, mutta seuraa nyt ohjelmaa jossa mainoksia pakkosyötetään 5-10 minuutin välein.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Hyvähän teidän on vähätellä tuota emännänhakuohjelmaa, kun ootte itte onnistuneet löytämään sen tiskarin köökkiinne!    :P. .. ihan tosimielellä vaikuttavat mukana olevan...    :)

Jätkä

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Kattelin äsken uudet maajussit. Kaikki tosi fiksuja ja hyvännäköisiä tyyppejä! Miten nää voi olla sinkkuja???  Sit kuitenkin vaikka minkälaiset törpöt saavat puolison, jotka eivät sitä edes tarvitsis, vieläpä ilman TV-ohjelmaa!   Tosi epäoikeudenmukaista!

"  Sit kuitenkin vaikka minkälaiset törpöt saavat puolison, jotka eivät sitä edes tarvitsis, vieläpä ilman TV-ohjelmaa!"
 Jos nämä törpöt ovat etsinneet vain sitä puolisota mutta eivät sitä työntekijää, työorjaa tai vastaavaa. Ehkä siksi he ovat saaneet sen puolison.

 

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Maajussille morsian nyt on siedettävimmästä päästä höttöä, mutta seuraa nyt ohjelmaa jossa mainoksia pakkosyötetään 5-10 minuutin välein.
Meillä on vakiintunut käytännöksi että kaikki kolmosen ja nelosen ohjelmat mitä katsotaan, menee nauhalle joko aiemmin laitettuna tai silloin kun ollaan itse telkun ääressä.   Paitsi että kanavasurffaus onnistuu milloin hyvänsä niin mainosten "skippaus" onnistuu hyvin kun muutaman minuutin/mainoskatko on tallennus edellä ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hyvähän teidän on vähätellä tuota emännänhakuohjelmaa, kun ootte itte onnistuneet löytämään sen tiskarin köökkiinne!    :P. .. ihan tosimielellä vaikuttavat mukana olevan...    :)
Meillä emäntä hankki uuden tiskarin (miele)   kun kyllästyi minun hankkimaan (candy) :)
  Vaan vakavasti ottaen kyse on kahdesta ongelmasta.  Toisinaan ei kysyntä ja tarjonta tahdo kohdata, yleisempää on varmaan kuitenkin se että itsessä tai toisessa on jotain mikä estää yhteensopimisen :(

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Hyvähän teidän on vähätellä tuota emännänhakuohjelmaa, kun ootte itte onnistuneet löytämään sen tiskarin köökkiinne!    :P. .. ihan tosimielellä vaikuttavat mukana olevan...    :)
Ei tuosta ohjelmasta sullekaan apua ole jos et tule valituksi sinne ::)

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:

 Ennen joskus -70 luvulla maatalouskouluun mentiin pelkästään akkaa hakemaan. Nyt se ei enää toimi, koska sieltä löytyy vaan puutarhureita pihatöihin ;D

Toimi se vielä 80- ja 90-luvuillakin vielä.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:

 Ennen joskus -70 luvulla maatalouskouluun mentiin pelkästään akkaa hakemaan. Nyt se ei enää toimi, koska sieltä löytyy vaan puutarhureita pihatöihin ;D

Toimi se vielä 80- ja 90-luvuillakin vielä.
Kyllä sieltä puutarhatonttu takertui helmaan kii  :-[
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Maajussille morsian nyt on siedettävimmästä päästä höttöä, mutta seuraa nyt ohjelmaa jossa mainoksia pakkosyötetään 5-10 minuutin välein.


maatalous  on  saanut  paljon  myönteistä  näkemystä  noissa   ohjelmissa

koska  esiintyjät   ovat  aika  aitoja  elinkeinonharjoittajia,,,,,joillakin  on  toki

pientä  markkinointijulkisuudenhakuakin   mutta  kaikki  pitää  hyödyntää

rahantulon   vuoksi ;)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:

 Ennen joskus -70 luvulla maatalouskouluun mentiin pelkästään akkaa hakemaan. Nyt se ei enää toimi, koska sieltä löytyy vaan puutarhureita pihatöihin ;D

Toimi se vielä 80- ja 90-luvuillakin vielä.
Kyllä sieltä puutarhatonttu takertui helmaan kii  :-[

Ei voi olla totta  :o

Ei sinulla koulussa ollut niin pitkiä hameita, että niihin olisi tonttu ylettynyt kiinnittymään  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:

 Ennen joskus -70 luvulla maatalouskouluun mentiin pelkästään akkaa hakemaan. Nyt se ei enää toimi, koska sieltä löytyy vaan puutarhureita pihatöihin ;D

Toimi se vielä 80- ja 90-luvuillakin vielä.
Kyllä sieltä puutarhatonttu takertui helmaan kii  :-[

Ei voi olla totta  :o

Ei sinulla koulussa ollut niin pitkiä hameita, että niihin olisi tonttu ylettynyt kiinnittymään  ;D
Höh, eipäs käännetä veistä leikkaushaavassa, jos kerran, yhden ainoan kerran, erehtyy sammumaan jonkun nimeltämainitsemattoman asuntolan kyökkiin, niin rupee jonnumiehetkin ylettymään...  ::)
Tyhmästä päästä kärsii koko suku   :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.