Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yhtä asiaa minä ihmettelen:  (Luettu 7463 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52027
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Jimiltä ja YleTeemalta tulee parhaat ohjelmat. Yleltä voipi katsella uutisvuotoa ja avaraluontoa. Hullujuttukin ihan jees. Foxilta Conan. Muuten tarjonta aika tuubaa. Istuu agossa illat, päivät ja yöt, ei tarvi töllöö kyylätä........... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
-miks tuota ohjelmaa ei lopeteta.Entä sitte bigbrothers.Kaamea tirkistelyohjelma >:(
Jos noita maksukanavia ei olisi, tv:stä jäis katottavaksi vain uutiset :(

On toi sentään laatuohjelma, jos johonki bik proteesiin vertaa ....

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5922
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Mitäs maajussi morsiammella tekee, kun on aina töissä, palvelijahan se vaan olis, olisi ruoka pöydässä, ja vaatteet puhtaina, kun tulee töistä ja pimpsaakin antaisi.....kaikki tämä ilmaseksi.....
Ilmaiseksi...    ;D ;D ;D ;D

Katapultilla on vielä paljon opittavaa tästä maailmasta..

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5922
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:

 Ennen joskus -70 luvulla maatalouskouluun mentiin pelkästään akkaa hakemaan. Nyt se ei enää toimi, koska sieltä löytyy vaan puutarhureita pihatöihin ;D

Toimi se vielä 80- ja 90-luvuillakin vielä.
Kyllä sieltä puutarhatonttu takertui helmaan kii  :-[

Ei voi olla totta  :o

Ei sinulla koulussa ollut niin pitkiä hameita, että niihin olisi tonttu ylettynyt kiinnittymään  ;D
Höh, eipäs käännetä veistä leikkaushaavassa, jos kerran, yhden ainoan kerran, erehtyy sammumaan jonkun nimeltämainitsemattoman asuntolan kyökkiin, niin rupee jonnumiehetkin ylettymään...  ::)
Tyhmästä päästä kärsii koko suku   :D

Tai sitten vaan istuit vahingossa sen tontun päälle ja löysit sen vasta aamulla  ;D
Kyllä se oli raskautta ensisilmäyksellä, kun Jonnumies aamulla totes, ett  "I'm born again"  :o  :D
Jonnumies ihastui eka tapaamisella Courteneyn runsaisiin silmäripsiin.
Sitten se tajus peruuttaa pari askelta taaksepäin että sai hameen helman ohi näköyhteyden kasvoihin.  ::) :o

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:

 Ennen joskus -70 luvulla maatalouskouluun mentiin pelkästään akkaa hakemaan. Nyt se ei enää toimi, koska sieltä löytyy vaan puutarhureita pihatöihin ;D

Toimi se vielä 80- ja 90-luvuillakin vielä.
Kyllä sieltä puutarhatonttu takertui helmaan kii  :-[

Ei voi olla totta  :o

Ei sinulla koulussa ollut niin pitkiä hameita, että niihin olisi tonttu ylettynyt kiinnittymään  ;D
Höh, eipäs käännetä veistä leikkaushaavassa, jos kerran, yhden ainoan kerran, erehtyy sammumaan jonkun nimeltämainitsemattoman asuntolan kyökkiin, niin rupee jonnumiehetkin ylettymään...  ::)
Tyhmästä päästä kärsii koko suku   :D

Tai sitten vaan istuit vahingossa sen tontun päälle ja löysit sen vasta aamulla  ;D
Kyllä se oli raskautta ensisilmäyksellä, kun Jonnumies aamulla totes, ett  "I'm born again"  :o  :D
Jonnumies ihastui eka tapaamisella Courteneyn runsaisiin silmäripsiin.
Sitten se tajus peruuttaa pari askelta taaksepäin että sai hameen helman ohi näköyhteyden kasvoihin.  ::) :o
Kuvailemassasi tilanteessa korostuu sen asian tärkeys, että on  paakkuuntumatonta ripsiväriä käytössä  :o

...Josta tulikin mieleeni lapsen tokaisu ihmisiä piukkanaan olevassa ruuhkabussissa pääkaupunkiseudulla: "Aikuisten peput haisee pahalle"  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:

 Ennen joskus -70 luvulla maatalouskouluun mentiin pelkästään akkaa hakemaan. Nyt se ei enää toimi, koska sieltä löytyy vaan puutarhureita pihatöihin ;D

Toimi se vielä 80- ja 90-luvuillakin vielä.
Kyllä sieltä puutarhatonttu takertui helmaan kii  :-[

Ei voi olla totta  :o

Ei sinulla koulussa ollut niin pitkiä hameita, että niihin olisi tonttu ylettynyt kiinnittymään  ;D
Höh, eipäs käännetä veistä leikkaushaavassa, jos kerran, yhden ainoan kerran, erehtyy sammumaan jonkun nimeltämainitsemattoman asuntolan kyökkiin, niin rupee jonnumiehetkin ylettymään...  ::)
Tyhmästä päästä kärsii koko suku   :D

Tai sitten vaan istuit vahingossa sen tontun päälle ja löysit sen vasta aamulla  ;D
Kyllä se oli raskautta ensisilmäyksellä, kun Jonnumies aamulla totes, ett  "I'm born again"  :o  :D
Jonnumies ihastui eka tapaamisella Courteneyn runsaisiin silmäripsiin.
Sitten se tajus peruuttaa pari askelta taaksepäin että sai hameen helman ohi näköyhteyden kasvoihin.  ::) :o
Kuvailemassasi tilanteessa korostuu sen asian tärkeys, että on  paakkuuntumatonta ripsiväriä käytössä  :o

...Josta tulikin mieleeni lapsen tokaisu ihmisiä piukkanaan olevassa ruuhkabussissa pääkaupunkiseudulla: "Aikuisten peput haisee pahalle"  :D

  Niin jos tää ihmisen alku oli poika, niin vielä joskus ymmärtää, että ***** haisee hyvälle :D

risa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
Vs: Yhtä asiaa minä ihmettelen:
Menee emäntäkouluun. Jos sieltä ei emäntää löydy, ni sit ei enää tarvitsekaan.  ;D

Ainaki Orimattilan emäntäkoulusta valmistu viimeset vuonna 1985. Sen jälkeen ollu mitälie koti-ja laitotalouden peruslinjaa...