Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uudet 6 ja 7-sarjat  (Luettu 21912 kertaa)

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
uuuh,ihhanaa!



hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.

Nii ohan nuista hyvä iloita, valmetissahan on tuon 160l / min ollu jo jonkin aikaa ja samoin sähköinen käsijarru jo 2000 luvun alkupuolelta.

Tuosta ei kyllä reutsisa pääse mihinkään että on nuita kirkkaan värisiä ja erinäisiä nappuloita hetikö josain lasten lelussa  ;D


***ok, kiva kun kerroit en tiennytkään noita.... en kyllä tiedä miten asia deutsiin liittyi?

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
uuuh,ihhanaa!



hienolta näyttää muuten, koppi vaikuttaa hyvältä,160l hydraulikka,sähkökäyttönen käsijarru,ym.

Nii ohan nuista hyvä iloita, valmetissahan on tuon 160l / min ollu jo jonkin aikaa ja samoin sähköinen käsijarru jo 2000 luvun alkupuolelta.

Tuosta ei kyllä reutsisa pääse mihinkään että on nuita kirkkaan värisiä ja erinäisiä nappuloita hetikö josain lasten lelussa  ;D
Ja valumötin keinukytkin viidakko on jotain naurettavan ja säälittävän väliltä. Saatikka sitten versun ja directin näyttöterminaali, ei terve aurinko kun paistaa niin ei toivoakaan nähdä mitään kyseiseltä ruudulta. ;D ;D ;D

Noh noh. paljon niissä on hyvääkin. Muunmuassa tällähetkellä markkinoiden hiljaisimpia ohjaamoja. Mut valitettavasti taas monessa kohti on menty taaksepäin hitekki ajoista.

***joo, koppi on hiljanen ja uudesta värinäytöstä näkee kyllä hyvin. tuos uudes 3 sarjan versussa on käsinojassa myös neliveto ja voimanotto. eli ihan hyvää kehitystä edelliseen t151een verrattuna.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
mä en ymmärrä että pitää valittaa tuosta deutzin "tikkurilan värikattasta" , ikään kun vaikuttas mihinkään. väri siinä missä muutkin o_O
Eihän sillä varsinaisesti työn tekemisen kannalta ole yhtään mitään merkitystä minkä väriset ne nupit on.

Mutta sille vaan ei voi mitään että ensivaikutelma hytistä on tuon värimaailman vuoksi hyvinkin "hintahtava".
Öö hinahtava??   :o   En oo kyllä tuohon kenenkään ennen kuullut noita erivärisiä nappuloita yhdistävän :D 
Jaa et.  :o 
Kyllähän se tulee hyvin äkkiä mieleen kun niitä hanikoita ihmettelee että mikä ihmeen sisustushomo on tehtaan suunnitteluryhmässä päässyt valkkaamaan noin ihqusti toisiinsa sointuvat värit..  ::)

Viimeksi muokattu: 26.02.13 - klo:08:33 kirjoittanut bouli

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyNtkTDCMKaGb6528-oWKS75eZx4ZvAIOrkBo5_6_WgISQAovc  En mä kyllä oransseissa, sinisissä ja keltaisissa napuloissa näe mitään homoa  :o   No mielipiteensä jokaisella mutta mun mielestä tuo vaan helpottaa uusia kuskeja tai vanhempaakin etsimään nappulan että mikä toimii mihinkin... 

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyNtkTDCMKaGb6528-oWKS75eZx4ZvAIOrkBo5_6_WgISQAovc  En mä kyllä oransseissa, sinisissä ja keltaisissa napuloissa näe mitään homoa  :o   No mielipiteensä jokaisella mutta mun mielestä tuo vaan helpottaa uusia kuskeja tai vanhempaakin etsimään nappulan että mikä toimii mihinkin...
En mä yritäkään väittää etteikö ne värit olisi hyvät olemassa.
Ja myönnetään, parempaan suuntaahan ne värit on menossa, niitä ihan järkkyjä ei taida enään olla kuin agrofarmissa ja plussassa.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyNtkTDCMKaGb6528-oWKS75eZx4ZvAIOrkBo5_6_WgISQAovc  En mä kyllä oransseissa, sinisissä ja keltaisissa napuloissa näe mitään homoa  :o   No mielipiteensä jokaisella mutta mun mielestä tuo vaan helpottaa uusia kuskeja tai vanhempaakin etsimään nappulan että mikä toimii mihinkin...
En mä yritäkään väittää etteikö ne värit olisi hyvät olemassa.
Ja myönnetään, parempaan suuntaahan ne värit on menossa, niitä ihan järkkyjä ei taida enään olla kuin agrofarmissa ja plussassa.
Mä en enää ees huomaa niitä kun on niin tottunut  :P   

versu213

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 516
  • Tuottajan asialla...
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
Hitec vaihteisto on jo aika jälkeen jäänyt ,vaikkakin todella toiminta varma.. Kankeat vaihteet.. Valtran portaattomat ovat täyttä paskaa.. Jontikalla ja verkulla parraimpia portaattomia.  ;) myös jontikan vaihdekeppi vehkeet toimivat ihan toisella lailla kun valtran..  ::)

niin pitkään,ku ne sattuu pelaamaan... :'(

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat

Hienoa edistystä Deutzilta! Tä hytti sais kyllä siirtyä portaallisiinkin... sitä ja 12-portaisita powershiftiä odotellessa.

Viimeksi muokattu: 22.12.13 - klo:12:53 kirjoittanut agricult

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
Ei tämä Deutzin 5-sarjakaan pahalta näytä ollenkaan  :)

http://5series.deutz-fahr.com/

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
Tuosta tutustumaan doitsin hyttiin virtuaalisesti   ;D  http://www.dalet.it/Same/index.html 

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
Tuosta tutustumaan doitsin hyttiin virtuaalisesti   ;D  http://www.dalet.it/Same/index.html

Olikohan tuossa vinkkiä nuorille (ja miksei varttuneemmillekin) miehille kuinka "sormeilla" tiettyä herkkunappulaa?  ;)

Milloinkahan nuo nostolaitteen napit löytää kapulasta sen lopullisen sijoituspaikan kun jokaisessa uudistuksessa niitä siirretään eri kohtaan? Eikö käyttöergonomia natsaa vai mikä juju tuossa nappuloitten siirtely pelissä oikein on?
No nyttenhän koko kapula on uusi...   Nyt olis jo meinaan nappulat kohdallaan ja propolohkot tuossa joita kaipaisi useasti kun lämpötolppia väistelee hesen kanssa... Luulen että noi edelliset muutokset on olleet hytissä niin pieniä että tuo nappuloiden paikan vaihto on ollut insinöörien mielestä tarpeellista kun ei muuten oo muuttunut... 

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
noita nappuloite ne tosiaan arpoo niinku valtran insinöörit, joka vuosmallissa nappulat eripaikoissa...

keinukatkaisin nostolaitteenkäyttöön eikä tommosia erillisiä nappuloita, surkee käyttää toi deutsin nostolaite....

puu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
noita nappuloite ne tosiaan arpoo niinku valtran insinöörit, joka vuosmallissa nappulat eripaikoissa...

keinukatkaisin nostolaitteenkäyttöön eikä tommosia erillisiä nappuloita, surkee käyttää toi deutsin nostolaite....

Miksi Ännä lähti vaihtoon? tuleeko minkälainen tilalle?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
noita nappuloite ne tosiaan arpoo niinku valtran insinöörit, joka vuosmallissa nappulat eripaikoissa...

keinukatkaisin nostolaitteenkäyttöön eikä tommosia erillisiä nappuloita, surkee käyttää toi deutsin nostolaite....
Aijaa mä olen ainakin tykästynyt oikeen paljon tuohon deutsin nostolaitteen käyttöön kun on stoppi jotenkin kätevästi siinä niin lumitöissä kun isolla perälevyllä lykkelee niin saa kevitettyä pikkusen tarvittaessa ja varsin johdonmukaisesti kun on erillinen nappula...  ;D  Niin ne mielipiteet vaihtelee  ;)   

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?