Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uudet 6 ja 7-sarjat  (Luettu 21913 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
Tuntuu niin turhalta koko Y-Agro :( Miksei voi rehellisesti ajaa hommaa alas. Jonkun tämä sekoilu on kuitenkin maksettava. Deuzia on sinänsä mainostettu ihan riittävästi ketjun kokoon ja merkin myyntiin nähden. Jonkinlaista kamppaniaakin viritetty satunnaisesti. Mutta uskottavuus on kovasti vaatimattomalla tasolla. Miten esim. huolto ja varaosapuoli pelaa hiukan kauempana ydinalueesta :-[ Valtamerkeillä huoltomiehiä melkein joka toisessa pitäjässä.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?

***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
Yksi TTV7250 seisoo Auran pisteessä sisällä hallissa mutta se on vissiinkin enemmän näyttelykone... Yksi TTV7230 joka kävi näytöspäivillä ja jossain farmarinäyttelyssä on nyt jossainpäin suomea kokeilussa uskoisin kun ei oo näkynyt enää Aurassa.. Ja sitä 7230 tulikin vähän testattua tässä kerran mutta pienen ajolenkin verran vain ja hiukan tuli tutkittua sitä tietokonetta... Töihin tuommonen olis mukava saada pariksi päiväksi  ::)

Ohjattiinkos 7-sarjassakin vielä radiota i-monitorin kautta, vai onko jo erillinen mankka?
Erillinen se oli noissa mitä olen nähnyt ja saihan sen TTV630 erillisen radion kanssa tai kokonaan ilman i-monitoria niinkuin nyky seiskankin...

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?

***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
Yksi TTV7250 seisoo Auran pisteessä sisällä hallissa mutta se on vissiinkin enemmän näyttelykone... Yksi TTV7230 joka kävi näytöspäivillä ja jossain farmarinäyttelyssä on nyt jossainpäin suomea kokeilussa uskoisin kun ei oo näkynyt enää Aurassa.. Ja sitä 7230 tulikin vähän testattua tässä kerran mutta pienen ajolenkin verran vain ja hiukan tuli tutkittua sitä tietokonetta... Töihin tuommonen olis mukava saada pariksi päiväksi  ::)

Ohjattiinkos 7-sarjassakin vielä radiota i-monitorin kautta, vai onko jo erillinen mankka?
Erillinen se oli noissa mitä olen nähnyt ja saihan sen TTV630 erillisen radion kanssa tai kokonaan ilman i-monitoria niinkuin nyky seiskankin...

Onkohan kallis toi i-monitoori? Lähinnä turha hilavitkutinhan se on, mutta kuiteskin.
Oon vaatimaton!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Uudet 6 ja 7-sarjat
Jos oikein muistan niin RETKU:lla oli kiinnostusta Deutzin 7250 ttv koeajoon, saitko sen joskus ajettavaksi?

***en saanut, mitään ei ole kuulunut vaikka useasti olen kysynyt. 6180:n sain ajoon kun sattui sopivasti oleen liikkeen pihassa. ihan ok fiilis jäi koneesta.
Yksi TTV7250 seisoo Auran pisteessä sisällä hallissa mutta se on vissiinkin enemmän näyttelykone... Yksi TTV7230 joka kävi näytöspäivillä ja jossain farmarinäyttelyssä on nyt jossainpäin suomea kokeilussa uskoisin kun ei oo näkynyt enää Aurassa.. Ja sitä 7230 tulikin vähän testattua tässä kerran mutta pienen ajolenkin verran vain ja hiukan tuli tutkittua sitä tietokonetta... Töihin tuommonen olis mukava saada pariksi päiväksi  ::)

Ohjattiinkos 7-sarjassakin vielä radiota i-monitorin kautta, vai onko jo erillinen mankka?
Erillinen se oli noissa mitä olen nähnyt ja saihan sen TTV630 erillisen radion kanssa tai kokonaan ilman i-monitoria niinkuin nyky seiskankin...

Onkohan kallis toi i-monitoori? Lähinnä turha hilavitkutinhan se on, mutta kuiteskin.
Jaa-a no miten sen ottaa jos traktori maksaa 160 000€ ja monitori siitä on sen  pari tonnia varmaankin.. Mukavasti sen i-monitorin kautta seurattua ahtopaineita, voltteja ja kaikenlaisia öljynpaineita yms...  Ei ehkä uudessa traktorissa niin tärkeitä mutta sitten kun on ikää jo niin välillä kannattaisi seurata...