Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Etupääs etupäästä, etupää maas.  (Luettu 8140 kertaa)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Sanokaas valamettimiehet, minkä verran tarttee latoa rautaa nokalle 6550 haitekis, jotta saa etupään pysymään maas Kverneland ES-4:n kans. (muovisiivillä)

Tällä kertaa mulla on ihan käyttöäkin tälle tiedolle, etten tätä piruulumieles kysele.
tethering holes to their concave windings

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
Sanokaas valamettimiehet, minkä verran tarttee latoa rautaa nokalle 6550 haitekis, jotta saa etupään pysymään maas Kverneland ES-4:n kans. (muovisiivillä)

Tällä kertaa mulla on ihan käyttöäkin tälle tiedolle, etten tätä piruulumieles kysele.

Jos olis etukuormaaja niin menis hyvin, eli josko tuonne jonkun 300-400 kg löis niin riittäisköhän just, ja jos nelivedosta hyötyä haluaa niin varmaan ei oli enempi pahitteeks

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
En ole valamettimies, mutta vastaan silti. Tiedän paikan, missä ainakin kokeiltiin kyntää olisko ollu 6350 ja 5-siipiset kvernet rautasiivillä. Etukuormaaja toki on, mutta silti oli kuulemma mielenkiintoinen ajettava tiellä.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
Sanokaas valamettimiehet, minkä verran tarttee latoa rautaa nokalle 6550 haitekis, jotta saa etupään pysymään maas Kverneland ES-4:n kans. (muovisiivillä)

Tällä kertaa mulla on ihan käyttöäkin tälle tiedolle, etten tätä piruulumieles kysele.

Niin muuten oletin jotta kyseessä kääntöaura, sarka-aura nyt pitäisi mennä ilman mitään

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
Niin muuten oletin jotta kyseessä kääntöaura, sarka-aura nyt pitäisi mennä ilman mitään

Eikö ES olekin kääntöaura? Kääntöauroja mäkin tarkoitin tuossa edellisessä vastauksessani.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

taisker

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1132
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
itellä 6850 painot 450kg
aurat överummin 4 siipiset kääntöaurat

msan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 265
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
En ole valamettimies, mutta vastaan silti. Tiedän paikan, missä ainakin kokeiltiin kyntää olisko ollu 6350 ja 5-siipiset kvernet rautasiivillä. Etukuormaaja toki on, mutta silti oli kuulemma mielenkiintoinen ajettava tiellä.

5-siipinen on raskas aura 6-sylinterisellekin, kun painopiste on niin takana. Mitenkäs näitten lautasäkeiden kanssa pysyy keula maassa kun painoa voi olla tuplasti kääntöauraan verrattuna?

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
Niin muuten oletin jotta kyseessä kääntöaura, sarka-aura nyt pitäisi mennä ilman mitään

Eikö ES olekin kääntöaura? Kääntöauroja mäkin tarkoitin tuossa edellisessä vastauksessani.

Kyllä ES on ilimajäährytteinen. Kyseenen yksilö vieläpä muovisiivillä eli samanmoinen ku meillä verkun peräs.

Kolmisiipistä Kongskildeä sillä on ennemmin viety. Rautasiivillä ja ilman etupainoja nokka on välillä turhan köykänen varsinkin, kun kytkin on tottumattomalle laukaisulaite.

Viimeksi muokattu: 11.11.07 - klo:20:42 kirjoittanut KJL

tethering holes to their concave windings

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.


5-siipinen on raskas aura 6-sylinterisellekin, kun painopiste on niin takana. Mitenkäs näitten lautasäkeiden kanssa pysyy keula maassa kun painoa voi olla tuplasti kääntöauraan verrattuna?

Voi rautasiivillä olla, muttei muovisiivillä oikeestaan tunnu eroa nelisiipiseen (muoviilla sekin). No omas on toki kuormain vastapainona, josko se sitten ratkaisee asian.
tethering holes to their concave windings

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
Aikalailla tuntuu vaativan enemmän painotusta tällä uudemmalla kääntöpäällä.
Mystinen kesälaatumies

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
Aikalailla tuntuu vaativan enemmän painotusta tällä uudemmalla kääntöpäällä.

Mikä on uusi kääntöpää? Meillä on 200 eli onko se uusi vai vanha?
tethering holes to their concave windings

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8340
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
200, eli kääntösylkky on Överumtapaan pystyssä kääntörungon takana. Painopiste siirtyi parikymmentä senttiä taaksepäin.
Mystinen kesälaatumies

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
200, eli kääntösylkky on Överumtapaan pystyssä kääntörungon takana. Painopiste siirtyi parikymmentä senttiä taaksepäin.

Vanha kääntöpää onkin lähellä traktoria, mullakin katkes letku kyntöjä aloitellessa, kun tuli laitettua pikaliitin vääräään asentoon.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
200, eli kääntösylkky on Överumtapaan pystyssä kääntörungon takana. Painopiste siirtyi parikymmentä senttiä taaksepäin.

Vanha kääntöpää onkin lähellä traktoria, mullakin katkes letku kyntöjä aloitellessa, kun tuli laitettua pikaliitin vääräään asentoon.
Siis 160 kaiketi? 140 oli kans etupuolella, mutta paljon surkeampi viritys kuin 160. 140 oli melkoisen hitsailtava värkki ainakin vanhemminten.
tethering holes to their concave windings

agrobaatos

  • Vieras
Vs: Etupääs etupäästä, etupää maas.
Sanokaas valamettimiehet, minkä verran tarttee latoa rautaa nokalle 6550 haitekis, jotta saa etupään pysymään maas Kverneland ES-4:n kans. (muovisiivillä)

Tällä kertaa mulla on ihan käyttöäkin tälle tiedolle, etten tätä piruulumieles kysele.

..........804C-33T Engine by Perkins...........riittelee