Juu eikä oo hyvä olla pyörien välissä vaihde päällä kun tän pyöritys tempun tekee, eikös muuten noissa natikoissa oo turvakatkaisin kytkinpolkimessa?
On siinä, mut huomasin jossain vaiheessa, et on jumiutunu pohjaan. Tai sit on joku edellisistä ohittanu jostain muualta, kaksi johtoa siihen napille tulee. Mut en oo tutkinu enempää.
Jos nuo turvakatkaisimet ei toimi, ei startti edes napsu.
Jos akussa on virtaa kunnolla > Solenoidin päässä olevat navat kun yhdistää jollain paksulla raudalla niin silloin pitäisi pyöriä – jollei niin sitten startti tarkistukseen.
Tuolla turvakytkimen toiminnalla tai toimimatta olemisella ei ole mitään väliä kun tehdään käynnistys suoraan solenoidinpäästä.
Ei ole ei, mutta kuitenkaan lopullinen vika ei voi olla nois turvakatkaisimis, kun kerta starttimoottorissa napsuu, ja se mikä siellä napsuu on solenoidi, joka ei yhdistä niitä isoja napoja, tai sitten virtaa on akuissa liian vähän pyörittämään starttia.
Akun voisit mitata/mittauttaa akun rasitusmittarilla, tietääksesi sen oikean kunnon. Tai sama se on mitata ruuvarilla tökkäämällä niitä solenoidin napoja yhteen.