Eilen ilalla tuli Tojosta ohjelma.Kymmeniä ihmisiä menetti henkensä kun tojo kiihtyi vaan vaikka jarrua paino.
Tojon johtaja myönsi että heidän ahneus kostautui karmealla tavalla.
Liian nopeasti laajennettiin toimintaa ympäri maailmaa ja keskusjohto menetti otteensa japanissa ,siellä tehtiin kaikki päätökset.
Tojon tarina on kuin Nokian tarina liikaa ahnehdittiin ja loppu oli surkea.Haluttiin olla maailman ykkönen maksoi mitä maksoi,tojon tapauksessa 50 ihmistä maksoi sen omalla hengellään.
Vieläkään ei Tojo ole myöntänyt että vika johtui eletroniikasta eikä naurettavasta lattiamatosta ,jota ei edes ollut suuremmassa osassa onnettomuus autoissa.
Maine meni jos sitä nyt olikaan.
Veljenpoika osti aven vuonna 2003 ,kun tuli ensimmäinen katsastus niin jopa määräsi katastusmies koko takasillan roippeet vaihtoon kun olivat niin ruosteessa.Takalasi natisi jatkuvasti ja moottorissa oli ihme nykimistä.Kaveri osti hiluksin nyt ollut vähän reilu kaksi vuotta runko täysin ruosteen punainen. 
Kuulostaa Vag autojen kuljettajan jorinoilta! Maine meni jos sitä nyt olikaan.

Jenkit on jenkkejä ja nämä autotkin tehty siellä, joten pieni varaus on paikallaan. Yllätys tämä ei pitäisi olla jos yritys laajentaa noin rajusti maailman suurimmaksi autovalmistajaksi niin ongelmia tod.näk.tulee.
Suosittelen oman Tojon ostamista kun nämä sukulaisen tutut ovat tunnetusti epäluotettavia

Tämä jarrujen ja automaatin yhteiselämä ihmetyttää, koska jarrupoljin kuitenkin vaikuttaa suoraan jarruihin vaikkei moottori kävisi saati kun se huutaa hoosiannaa. Virta-avain, käsijarru, vapaa-asento jne.?
mä ainakin kiihotun aina kun nään vinksvonkkelin tienposkessa. elikkä usein